V
vieras
Vieras
jos saa valita venyttääkö vauvan mahan pilalle kun se juo niin paljon maitoa nälkäänsä tai aloittaa kiinteät jotta vauva saa tarpeeksi ravintoa niin kyllä mä jälkimmäisen vaihtoehdon valitsen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja paholainensoseenantajaalle4kk:Kyllä se niin on että kaikki jotka alottaa soseen annon alle 4kk tai ei imetä vähintään vuotta, niin ne äidit on todella itsekkäitä, kauheita, suorastaan hirviöit jotka satuttaa lasta tahallaan. Näistä lapsista tulee yhteiskunnan hylkiöitä, heistä ei koskaan kasva normaaleja aikuisia. He vahingoittavat muita koska heitä on vahingoitettu!
Mutta onneksi on teitä äitejä jotka imetätätte ja annatte soseet vasta 4kk ikäisenä aikasintaan. Kasvaa silloin yhteiskuntakelpoistväkeä ja maailma ei olekkaan niin pahapaikka
No ohhoh![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LeLu:Että 70-luvulla 2viikkoselle annettiin jo laimennettua appelsiinimehua mutta hyvimpä tuo mun ukko näyttää silti hengissä olevan ilman mitään suolisto oireita yms...
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja LeLu:Että 70-luvulla 2viikkoselle annettiin jo laimennettua appelsiinimehua mutta hyvimpä tuo mun ukko näyttää silti hengissä olevan ilman mitään suolisto oireita yms...
Juu tätä minäkin olen ihmetellyt, että miten ihmeessä maailmassa (Suomessa ) voi olla elossa näinkin paljon porukkaa jos aikainen perunan anto ja pikkuvauvalle appelsiinimehu ovat myrkkyä? :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas täst' taas:No johan on mitä keskustelua.. Itse olen antanut ekalle lapselle 4kk ikäisenä kiinteitä, kadun sitä kovasti, jos olisin tiennyt ennemmän, en olisi antanut. Poika sai kiinteitä ekan kerran kun täytti 6kk, hyvin maistui ja monet turhat vatsakipu itkut jäi väliin. Poika painoi syntyessään 4,5kg eli ei mikään pieni jässikkä ja hyvin kasvoi maidolla. En ymmärrä mikä ihmeen kiire porukalla on noihin kiinteisiin, kyllä sitä lapsi kerkee kiinteitä syödä koko loppuelämänsä..
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja LeLu:Että 70-luvulla 2viikkoselle annettiin jo laimennettua appelsiinimehua mutta hyvimpä tuo mun ukko näyttää silti hengissä olevan ilman mitään suolisto oireita yms...
Juu tätä minäkin olen ihmetellyt, että miten ihmeessä maailmassa (Suomessa ) voi olla elossa näinkin paljon porukkaa jos aikainen perunan anto ja pikkuvauvalle appelsiinimehu ovat myrkkyä? :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ei millään pahalla mutta tuota en tajua että kiinteät alotetaan sen takia että vauva NUKKUISI paremmin..ei se vauva nuku yötä läpeensä niin pienenä..annetaan pienelle vauvalle kiinteitä sen takia että itse saa nukkua rauhassa..näinkö mä tän ymmärsin.?
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ei millään pahalla mutta tuota en tajua että kiinteät alotetaan sen takia että vauva NUKKUISI paremmin..ei se vauva nuku yötä läpeensä niin pienenä..annetaan pienelle vauvalle kiinteitä sen takia että itse saa nukkua rauhassa..näinkö mä tän ymmärsin.?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jaahas täst' taas:No johan on mitä keskustelua.. Itse olen antanut ekalle lapselle 4kk ikäisenä kiinteitä, kadun sitä kovasti, jos olisin tiennyt ennemmän, en olisi antanut. Poika sai kiinteitä ekan kerran kun täytti 6kk, hyvin maistui ja monet turhat vatsakipu itkut jäi väliin. Poika painoi syntyessään 4,5kg eli ei mikään pieni jässikkä ja hyvin kasvoi maidolla. En ymmärrä mikä ihmeen kiire porukalla on noihin kiinteisiin, kyllä sitä lapsi kerkee kiinteitä syödä koko loppuelämänsä..
Juu mutta ku kaikille ei riitä pelkkä maito! Kummi-tyttö paino syntyessään 5kg600g ja sille ei maito riittänyt ku pariin kuukauteen asti, sit rupes paino tippuu liikaa ja olee aika levotonta... Kun rupes saamaan kiinteitä ni joha alko elämä hymyilee.
Ja oisko lapsestakin kiinni, jos on vauva joka vaan syö ja nukkuu niin eihän siin kulukkaan, mutta sit jos on vauva joka tykkää jo pienestä seurustella ja heiluttelee käsiään/jalkojaan niin kuluuhan siin energiaakin....
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:Miten niin TE aloitatte? Mä täysimetin esikkoa 4 kk ja kuopusta 7 kk. So?
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:Miten niin TE aloitatte? Mä täysimetin esikkoa 4 kk ja kuopusta 7 kk. So?
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja paholainensoseenantajaalle4kk:Kyllä se niin on että kaikki jotka alottaa soseen annon alle 4kk tai ei imetä vähintään vuotta, niin ne äidit on todella itsekkäitä, kauheita, suorastaan hirviöit jotka satuttaa lasta tahallaan. Näistä lapsista tulee yhteiskunnan hylkiöitä, heistä ei koskaan kasva normaaleja aikuisia. He vahingoittavat muita koska heitä on vahingoitettu!
Mutta onneksi on teitä äitejä jotka imetätätte ja annatte soseet vasta 4kk ikäisenä aikasintaan. Kasvaa silloin yhteiskuntakelpoistväkeä ja maailma ei olekkaan niin pahapaikka
No ohhoh![]()
![]()
Siis mitä helvet**ä?! Miten tuo nyt liittyi yhtään mitenkään mihinkään?!Taitaa olla provoilun tarvetta ilmassa...