Mikä tieto teillä on juurtunut päähän,vaikka sitä et enää tarvitse?

harmailija
En jaksa lukea koko ketjua, ehkä jollain muullakin sama...

INDEFINIITTIPRONOMINIT! :) "Joka, jokainen, joku, jokin, kukin, jne. jne."

Opeteltiin 7. luokalla yläasteella. Äidinkielenopettajana taskukokoinen ryppyinen nainen, jota Korpuksi kutsuttiin. Ei vaan siis me yläasteen piltit, vaan kaikki abeja myöten.

Tsirlips
Hokkaido, Honsu, Shikoky ja Kyoshu (varmana kirjoitin väärin) ovat Japanin saaret. Petomaani huvittaa ihmisiä piereskelemällä. Plus miljoona vastaavaa tietoa Trivial Pursuitista.

Lokka ja porttipahta on tekojärviä Lapissa. Meillä oli juuri käsitelty tuo turhanaikainen tieto maantiedossa, kun kuulin radion aamushowsta visailun, jossa sitä kysyttiin. Tyyppi ei tietysti tiennyt. Argh. Minä olisin. Siinä kohtaa se jäi päähän.

4,8,15,16,23,42 Vaikkei olekaan mikään "tieto" niin on jäänyt päähän. Muistan myös 20v sitten kuolleen mummini puhelinnumeron, useita omia vanhoja numeroita, edellisen mieheni sekä muutamien poikaystävieni henkilötunnuksia ja sen, että pieru on latinaksi flatus.

no
osaan ulkoa pätkiä Hamletista ja Romeosta ja Juliasta englanniksi:

"To be or not to be, that is the question. Whether 'tis nobler in the mind to suffer, slings and arrows of outrageous fortune, or to take arms against the sea of troubles, and by opposing, end them?"

Lasten kirjasta opittua
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä (ei pääse kirjautumaan):
Jääkarhun iho on valkoisen turkin alla yllättäen musta. Ja jääkarhut ovat vasenkätisiä. :)
Itse asiassa turkki ei oo valkoinen, vaan karvat on läpinäkyviä - heijastaa valon ja siksi näyttää valkealta.

Sen tuhannen ja yksi asiaa ihan varmasti, mutta ainakin euro/markka muunnin. Mitä merkitystä enää sillä on, paljon tuotteet olis markoissa.

Miten viritän ja yhdistän VHS-video laitteet TV:n, ohjelmoin nauhoituksen.

Niin ja toivottavasti hiuksiin ei enää koskaan tarvi väkertää 20cm korkeaa "juppikukkulaa".

Kauheesti "turhaa" tietoa...Lueskelen PALJON tietokirjoja ja kaikki jää päähän ja moni sanonu,että ku mä tiiän vähän kaikesta kaiken xD Sinällään siitä tiedosta(eli jos joku ihmettellee jottain vähän tuntemattomampaa eläintä,niin ossaan selittää sille ummet ja lammet siitä latinalaisesta nimestä lähtien xD) ei oo mittään muuta hyötyä,kuin että tullee sitte sivistettyä muitakin :D

Kalorit on oikea riesa!!!Nyt kun olen paksuna ja en tietenkään saa laihuttaa,niin sitä aina kauhulla aattellee,että miten paljon tossaki on kaloreita^^

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kiveksistä!:
oliko muka hitlerillä ja napleonilla molemmilla muka vaan yksi kives?? kun tätä sivuu lukee ylöspäin.... :D
Napoleonista en tiedä, mutta Hitlerin kohdalla tuo tietääkseni pitää paikkaansa. Joku muukin on näemmä tiennyt jotain näin oleellista.

Yhteistyössä