8*5
mä muistan kahdeksan kertotaulun vastaukset ulkoa. ja siis vain ja ainoastaan kahdeksan kertotaulun, en muiden...
Sitä Veteliä minäkin ihmettelin! Perho mun rimpsussa on siinä tilalla. Joku muukin oli kirjoittanut Veteli. Kumpi oikein? Oonko elänyt valheessa kaikki nämä vuodetAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä ihmeen joki on Vetelinjoki??? Sehän on Perhonjoki.Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:"oulu-siika-pyhä-kala-lesti-veteli-ähtävä-lapua-kyrö " B) Suomen rannikon jokia...Ihan hirveen tarpeellista tietoo mun arkielämässä :saint:
juu ja VRE on vankomysiinille resistentti enterokokki.Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös:agu> aspartaamiglukosamiiniuria! kirjotetaankohan just nuin!
mrsa> metisilliinille resitentti stafylococcus aureus
articulatio temporomandibularis> leukanivel
Peesi...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osaan yhä soittaa `ostakaa makkaraa` nokkahuilulla.
Äsken juuri nuolin kyynärpäätäni!!!Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:Ihminen ei voi nuolla kyynärpäätään. Vieläkin ihmetyttää, mutta totta se on!
Huippu ketju!Alkuperäinen kirjoittaja vilttiketjun vara harmaana:Hypotenuusa toiseen on yhtä kuin kateetti toiseen + kateetti toiseen. Eipä pahemmin ole tullut tarvittua, vaikka voihan sekin päivä koittaa.
Mun oli pakko kokeilla, mutta lopetin lyhyeen kun mietin miten typerältä se näyttääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Äsken juuri nuolin kyynärpäätäni!!!Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:Ihminen ei voi nuolla kyynärpäätään. Vieläkin ihmetyttää, mutta totta se on!
Ai? Kerro siitä lisää, kunen tiedä yhtään mitään:-DAlkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Tabula rasa= tyhjä taulu, suunnilleen ainut asia mitä jäänyt 1,5 vuoden lähihoitajaopinnoista päähän
En kai mä väittänyt muuta tietäväni kun että tabula rasa tarkoittaa tyhjää taulua. Nimitys kuitenkin liittyy jonkun tyypin persoonallisuuden kehitysteoriaan, jonka mukaan vauva on vastasyntyneenä 'tabula rasa'. B)Alkuperäinen kirjoittaja tabularasa?:Ai? Kerro siitä lisää, kunen tiedä yhtään mitään:-DAlkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Tabula rasa= tyhjä taulu, suunnilleen ainut asia mitä jäänyt 1,5 vuoden lähihoitajaopinnoista päähän
Yhtään tähän:
http://koti.utanet.fi/~paula/xyz/diagnooseja.htm