Mikä tieto teillä on juurtunut päähän,vaikka sitä et enää tarvitse?

pörrö
En kyllä muista miten kirjoitetaan : la ilahah illa Allah re Muhamed res ul Allah, eli ei ole mitään muuta jumalaa kuin Allah ja Muhamed on hänen profeettansa, 5lk tätä tankattiin yksi välitunti kun kuului huhu että tulee kokeeseen. Höh ja arvatkaa tuliko.

Jotain vanhoja puhelinnumeroita, pikakoodeja kassa ajoilta, sit toki tuo epäjärjestelmällistyttämättömyydelläänsäkäänköhän, mukopolysakkaridipolysulfaatti, asetyylisalisyylihappo... Ja paljon kaikkea turhaa. Mutta kysypä mun nykyistä puhelinnumeroa, niin en meinaa muistaa...

heineken
Entisen neuvostoliiton nykyisellä alueella on 123 eri kansallisuutta. Kuka enää tietää, mitä aluetta tarkoitettiin. Määräkin on varmaan muuttunut. Ärsyttää muistaa tämä. Muistitieto kansatieteen luennolta yliopistosta...

enkkua
Mulle lauserakenne jolla voi sanoa vaikkapa: auto jonka ovi on punainen tai talo jonka katto on vihreä. Opin sen yli 20 vuotta sitten lukiossa, mutta yo kirjoitusten jälkeen en ikinä ole sellaista lausetta englanniksi muodostanut, että olisin sitä käyttänyt.

vieras
Mä muistan tämmöisen runon : Kuu paistaa heleästi, kuollut ajaa keveästi, etkös elävä pelkää. Ala-asteen äikäntunnilta.

Mies muistaa ala-asteen biologiasta seuraavan tähdellisen seikan: Kahlaajilla on siniset munat.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
ja, sekä, sekä-että-kä, eli, tai, joko-tai, vai, mutta, siis, sillä, näet, nimittäin

tuo rimpsu on juurtunut mun päähän äidinkielen tunnilta ala-asteelta.
mä osaan kans tän paitsi vähä eri lailla:Ja,sekä,sekä-että,-kä,eli,tai,joko-tai,mutta,vaan,siksi,siis,sillä,näet,nimittäin! ja sit osaan espanjankielisen varoitustekstin tupakka-askista,joskus lapsena opettelin sen etelänmatkalla,ja viel 27-veenä muistan sen! Okei ku välttämättä halusitte,nii kirjotan sen myös!! (ja kirjotusvirheitä todennäkösesti on paljonkin) "Las autoridades sanitarias advierten: Cue el tabaco perjudika seriamente la salud." ERITTÄIN tärkeää tietoa tulevaisuuden varalle! =D

vieras
room ko ko kal ef fili kol tessa tessa timo timo tiit filemon,hep jaa piet piet joh joh joh juu.
alku ainaki jotain paavalin kirjeitä raamatusta mut lopusta en tiedä... riparilla taottiin päähän.

luokkakavereita paikalla?
Tyko Brahe kuoli, kun sen virtsarakko halkesi.

Tämän opimme historian tunnilla. Olen aivan vakuuttunut, ettei kenellekään muulle opetettu moista. Joten nyt saa viitata, jos on entisiä luokkakavereitani paikalla.

Yhteistyössä