Missä missä???Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Olet varmaan asunut samalla seudulla kui mina silla mun numero pikkulikkana oli 332859. =)Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:332210 meidän puhelinnro kun olin lapsi :snotty:
Puotinharjussa Helsingissa. 60-luvulla. =)Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Missä missä???Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Olet varmaan asunut samalla seudulla kui mina silla mun numero pikkulikkana oli 332859. =)Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:332210 meidän puhelinnro kun olin lapsi :snotty:
Etanoli?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:C9 H13 N kemiallinen kaava. Kuka tietää mikä...
Amfetamiini? Jostain joskus lukenuAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:C9 H13 N kemiallinen kaava. Kuka tietää mikä...
Mulla k-kaupam kassa järjestelmä tulee kans ytimestä.. Olin opiskelu ajan kaupas töissä, about 10v sitte. Vieläki muistan koodit ym.. Esim Dallaspulla 3434Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:valintatalon kassajärjestelmä jos istahtaisin siihen, niiin ihan selkärangasta pystyisin alkaa nakutella samantien enkä toivottavasti tule sitä enää koskaan tarvimaan =)
HAHAHAHHAHAHhahahahhaahhha hei ihan samaa ajattelin kun tämän ketjun avasin oulun siika pyhä kala.... oli tällanen riimi millä opeteltii...Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:"oulu-siika-pyhä-kala-lesti-veteli-ähtävä-lapua-kyrö " B) Suomen rannikon jokia...Ihan hirveen tarpeellista tietoo mun arkielämässä :saint:
juuhAlkuperäinen kirjoittaja manta76:Amfetamiini? Jostain joskus lukenuAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:C9 H13 N kemiallinen kaava. Kuka tietää mikä...
Joo. Entisen poikaystäväni vessan seinässä lukiAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Aitalibom ellunim ilettisous inävätsy.
Lukiossa, kuljin bussilla. Katselin ulos. Monena aamuna.
Tuo on Mobilat mainos väärinpäin, luin sitä heijastuksena bussin ikkunasta.
Ai vitsi mäkin muistin ton, mutten että mikä se on...Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Konsukiepre Englannin sanajärjestyksen muistisääntö lukioajoilta.
Ja mie taas osaisin piirtää vieläkin noista kaavat ja muista samanlaisista rimsuista. Mitään en ole noilla tiedoilla lukion jälkeen tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:C9 H13 N kemiallinen kaava. Kuka tietää mikä...