Mikä tieto teillä on juurtunut päähän,vaikka sitä et enää tarvitse?

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Minä muistan Jaakobin poikien nimet ikäjärjestyksessä sekä uudesta testamentista Paavalin kirjeet (en siis sisältöä vaan voin luetella järjestyksessä mihin hän niitä kirjeitä lähetti).
Niin minäkin! Mut eihän sitä tiedä milloin voi noillakin tiedoilla tehdä vaikutuksen... room koko gal, effili kol, tessa tessa timo timo, tiit, filemon! Tällä lorulla minun päähäni on nuo Paavalin kirjeet iskostettu. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
ja, sekä, sekä-että-kä, eli, tai, joko-tai, vai, mutta, siis, sillä, näet, nimittäin

tuo rimpsu on juurtunut mun päähän äidinkielen tunnilta ala-asteelta.
Mutta eihän tuo mitään turhaa tietoa ole, minä ainakin mietin niitä rimpsuja kirjoittaessani kun mietin laittaisinko pilkun vai en :)

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
- Ihminen on psykofyysis-sosiaalinen kokonaisuus (lukion psykologiantunneilta mieleen jäänyttä ).
- Kemal Seyfettin Elgin Bulvari No:47, Özsoy Apart, Daire: 105, 48700 Marmaris-Mugla. Eli osoitteeni Turkissa.

Kaikenlaista turhaa tietoa on päässä, mutta tarpeellisia asioita (kuten osoitteet ja puhelinnumerot) en muista sitten millään :snotty:
Tuo samainen tieto ihmisestä on minullekin päähän iskostunut lukiosta!Missä muuten olet lukion käynyt?Turussa jossakin?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:
"oulu-siika-pyhä-kala-lesti-veteli-ähtävä-lapua-kyrö " B) Suomen rannikon jokia...Ihan hirveen tarpeellista tietoo mun arkielämässä :saint:
Meinasin laittaa ihan saman. Mä en kyllä osaa kuin Oulun siika on pyhä kala ;)
Siihen aikaan on tullut koulua käytyä, että ulkoa opettelu oli vielä kunniassaan.

ope-pope
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
ja, sekä, sekä-että-kä, eli, tai, joko-tai, vai, mutta, siis, sillä, näet, nimittäin

tuo rimpsu on juurtunut mun päähän äidinkielen tunnilta ala-asteelta.
Mutta eihän tuo mitään turhaa tietoa ole, minä ainakin mietin niitä rimpsuja kirjoittaessani kun mietin laittaisinko pilkun vai en :)
Hyvä, hyvä Jellonainen! Luulen, että yleensä näissä rimpsuissa on vaan se vika, etteivät ihmiset muista MITÄ niissä luetellaan.

Lyylikki
Muistan kaikkien autojemme rekisteritunnukset. Sekä niiden, jotka isälläni oli ollessani vielä lapsi ja kaikkien omieni.

Puhelinnumerot, joita tarvitsin lapsena. Kodin nro, mummin nrot, kavereiden nrot...

Ja otetaan huomioon, että nrot ei ole se lempilajini :D!

vilttiketjun vara harmaana
Hypotenuusa toiseen on yhtä kuin kateetti toiseen + kateetti toiseen. Eipä pahemmin ole tullut tarvittua, vaikka voihan sekin päivä koittaa. Ja osaan monia opettavaisia lauluja englanniksi ( joita siis lukion enkun opettaja vaati ), mutta en yhtään muista mikä se pointti eli laulusta opittava lauserakenne tms on... en siis laulujen tietoa voi missään käyttää. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
- Ihminen on psykofyysis-sosiaalinen kokonaisuus (lukion psykologiantunneilta mieleen jäänyttä ).
- Kemal Seyfettin Elgin Bulvari No:47, Özsoy Apart, Daire: 105, 48700 Marmaris-Mugla. Eli osoitteeni Turkissa.

Kaikenlaista turhaa tietoa on päässä, mutta tarpeellisia asioita (kuten osoitteet ja puhelinnumerot) en muista sitten millään :snotty:
Tuo samainen tieto ihmisestä on minullekin päähän iskostunut lukiosta!Missä muuten olet lukion käynyt?Turussa jossakin?
Turun Lyseon lukiossa, kirjoitin 1996 =)

Yhteistyössä