oi, pikkukakkosen postiAlkuperäinen kirjoittaja nintzu81:Postilokero 347
33101 Tampere 10
Niin minäkin! Mut eihän sitä tiedä milloin voi noillakin tiedoilla tehdä vaikutuksen... room koko gal, effili kol, tessa tessa timo timo, tiit, filemon! Tällä lorulla minun päähäni on nuo Paavalin kirjeet iskostettu.Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Minä muistan Jaakobin poikien nimet ikäjärjestyksessä sekä uudesta testamentista Paavalin kirjeet (en siis sisältöä vaan voin luetella järjestyksessä mihin hän niitä kirjeitä lähetti).
Mutta eihän tuo mitään turhaa tietoa ole, minä ainakin mietin niitä rimpsuja kirjoittaessani kun mietin laittaisinko pilkun vai enAlkuperäinen kirjoittaja Miracles:ja, sekä, sekä-että-kä, eli, tai, joko-tai, vai, mutta, siis, sillä, näet, nimittäin
tuo rimpsu on juurtunut mun päähän äidinkielen tunnilta ala-asteelta.
Tuo samainen tieto ihmisestä on minullekin päähän iskostunut lukiosta!Missä muuten olet lukion käynyt?Turussa jossakin?Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:- Ihminen on psykofyysis-sosiaalinen kokonaisuus (lukion psykologiantunneilta mieleen jäänyttä ).
- Kemal Seyfettin Elgin Bulvari No:47, Özsoy Apart, Daire: 105, 48700 Marmaris-Mugla. Eli osoitteeni Turkissa.
Kaikenlaista turhaa tietoa on päässä, mutta tarpeellisia asioita (kuten osoitteet ja puhelinnumerot) en muista sitten millään :snotty:
Meinasin laittaa ihan saman. Mä en kyllä osaa kuin Oulun siika on pyhä kalaAlkuperäinen kirjoittaja Amalia K:"oulu-siika-pyhä-kala-lesti-veteli-ähtävä-lapua-kyrö " B) Suomen rannikon jokia...Ihan hirveen tarpeellista tietoo mun arkielämässä :saint:
Hyvä, hyvä Jellonainen! Luulen, että yleensä näissä rimpsuissa on vaan se vika, etteivät ihmiset muista MITÄ niissä luetellaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Mutta eihän tuo mitään turhaa tietoa ole, minä ainakin mietin niitä rimpsuja kirjoittaessani kun mietin laittaisinko pilkun vai enAlkuperäinen kirjoittaja Miracles:ja, sekä, sekä-että-kä, eli, tai, joko-tai, vai, mutta, siis, sillä, näet, nimittäin
tuo rimpsu on juurtunut mun päähän äidinkielen tunnilta ala-asteelta.
Turun Lyseon lukiossa, kirjoitin 1996 =)Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Tuo samainen tieto ihmisestä on minullekin päähän iskostunut lukiosta!Missä muuten olet lukion käynyt?Turussa jossakin?Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:- Ihminen on psykofyysis-sosiaalinen kokonaisuus (lukion psykologiantunneilta mieleen jäänyttä ).
- Kemal Seyfettin Elgin Bulvari No:47, Özsoy Apart, Daire: 105, 48700 Marmaris-Mugla. Eli osoitteeni Turkissa.
Kaikenlaista turhaa tietoa on päässä, mutta tarpeellisia asioita (kuten osoitteet ja puhelinnumerot) en muista sitten millään :snotty:
Mun mies hokee näitä aika ajoin. Ja käyttää arjessa: "saisinko kaksi kahvia - monikon partitiivi!" .Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Nominatiivi, genetiivi, partitiivi, essiivi, inessiivi, elatiivi, allatiivi ... :attn: