Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

arvaus
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No otetaan riskillä. Eli seurustelua takana kolmisen viikkoa ja ehkäisyn kanssa on ollut pari kertaa niin ja näin. :whistle: :saint:

No niin antaa tulla vain. Mä laitan arskat suojaksi B)
Sulla taitaa biologinen kello tikittää.. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No otetaan riskillä. Eli seurustelua takana kolmisen viikkoa ja ehkäisyn kanssa on ollut pari kertaa niin ja näin. :whistle: :saint:

No niin antaa tulla vain. Mä laitan arskat suojaksi B)
Toivotaan että sattuu "vahinko" :D
:hug:
No en mä tiedä saisiko nyt aivan vielä tulla. :eek: :whistle:
Mita se tuleva isa on mielta. ;) ?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No otetaan riskillä. Eli seurustelua takana kolmisen viikkoa ja ehkäisyn kanssa on ollut pari kertaa niin ja näin. :whistle: :saint:

No niin antaa tulla vain. Mä laitan arskat suojaksi B)
Toivotaan että sattuu "vahinko" :D
:hug:
No en mä tiedä saisiko nyt aivan vielä tulla. :eek: :whistle:
Mita se tuleva isa on mielta. ;) ?
No ei se nyt vielä mikään tuleva isä ole. :D Ei kai sen maailma yhteen lapseen kaatuisi. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä voin kuvitella, miten jotkut ihan taatusti repii persaustaan halusta kommentoida jotain ilkeetä tähän ketjuun, mutta ei vaan voi kun tajuaa, että se olis pienonen palstaitsari :D
Mä naureskelin just ihan samaa täällä! Siel on muutama tyyppi tuskissaan ku ei voi naamaansa avata. Nooh, huomena hyvänä päivänä sitte.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No otetaan riskillä. Eli seurustelua takana kolmisen viikkoa ja ehkäisyn kanssa on ollut pari kertaa niin ja näin. :whistle: :saint:

No niin antaa tulla vain. Mä laitan arskat suojaksi B)
Toivotaan että sattuu "vahinko" :D
:hug:
No en mä tiedä saisiko nyt aivan vielä tulla. :eek: :whistle:
Mita se tuleva isa on mielta. ;) ?
No ei se nyt vielä mikään tuleva isä ole. :D Ei kai sen maailma yhteen lapseen kaatuisi. :xmas:
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä voin kuvitella, miten jotkut ihan taatusti repii persaustaan halusta kommentoida jotain ilkeetä tähän ketjuun, mutta ei vaan voi kun tajuaa, että se olis pienonen palstaitsari :D
Mä naureskelin just ihan samaa täällä! Siel on muutama tyyppi tuskissaan ku ei voi naamaansa avata. Nooh, huomena hyvänä päivänä sitte.. :D
kohta herää lapset, jokhoan tää pino hiljenis niin ei tarvis nauraa :x
 
Ronja
Alkuperäinen kirjoittaja kiva ketju..:
Hmm.. Aloitin uudestaan tupakoinnin imetyksen jälkeen. Syödään sillon tällön purkkiruokia. Ammatin hankinta on vasta edessä. Käytän kertakäyttövaippoja. Oon laiska kierrättämään.
Niin joo, olen erittäin epäonnistunut elämässäni, koulutukseltani en ole mtn..ikää 26.v.
Tai no olen melkeen lukion käyny, melkeen parturi-kampaaja, melkeen puutarhuri ja melkeen oikeissa töissä ollu ennen raskauksia.
Sen jälken olenki ollu "kotiäitinä" ( mahtavana ) melkeen neljä vuotta :)
Kaikki entiset luokkakaverit ym. kaverit on niin hyvin koulutettuja, että oikeen tekis mieli valehella joku ammatti niille.
Ja kavereita ei juurikaan ole, enkä niitä ees halua. Viihdyn kotona omissa oloissa. Ahdistaa jos jonnekki pitäis kylään mennä ( paitsi sukulaisiin )
 
!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tukistan ja nippailen lastani ja huudan pienistä asioista. Lapseni ei ulkoile päivittäin vaan voi olla sisällä jopa viikon putkeen. Tiedän että olen todella paska mutsi. Mutta useimmiten ei kiinnosta koko lapsi vaan netteilen mielummin.

Parisuhteessa ei mene hyvin. Tunnen olevani loukussa ja selkeästi puran kaikki lapseeni. En ole silti hakenut apua.
:(
Niinpä. En myöskään siivoa vaan asuntomme näyttää sellaiselta kuin Sillä siisti- ohjelmassa. Minua ei kiinnosta oikeastaan mikään vaan haluaisin ottaa hatkat. Pahinta että ottaisin nuorimmaisen lapsen mukaani mutta en vanhempaa vaikka hänkin on vielä alle 3-vuotias.
No ainakin sä tunnistat ongelmasi. Ole kiltti ja hae apua :hug: :/
Itken joka ilta suihkussa salaa mieheltäni kun lapset ovat menneet nukkumaan. Tiedän että jos haen apua niin lapset otetaan luultavasti pois ja sakot ainakin saan jatkuvasta tukistamisesta.
Joka aamu päätän että olen kiltti lapselleni mutta sitten hermot kuitenkin menevät.
tekstiä! Eli et rakasta lapsiasi! Muuten tekisit jotain, mahdollistasit edes lapsilles hyvän elämän jossain muualla
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä voin kuvitella, miten jotkut ihan taatusti repii persaustaan halusta kommentoida jotain ilkeetä tähän ketjuun, mutta ei vaan voi kun tajuaa, että se olis pienonen palstaitsari :D
Mä naureskelin just ihan samaa täällä! Siel on muutama tyyppi tuskissaan ku ei voi naamaansa avata. Nooh, huomena hyvänä päivänä sitte.. :D
Miksi ei voisi?
Ja voinkin avata. Vittu mikä idiootti tuo Scarlett on. Siinä tehdään taas isätöntä kersaa.
 

Yhteistyössä