Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Biseksuaalisuus. Se kun on niin kauheen sairasta ja moraalitonta ja ällöttävää ja kaikkee.. Mun pitäs itteni rukoilla ulos sellasesta..

Siitä vaan.. hakatkaa raamatulla.. :D
Hahaa... arvatenkin. Viskaanko heti raamatulla? Tosin en tiiä onko meillä sellasta, ku olen kaikki hävittäny :p Jos tuo on jotenki kivityksen asia, nii heittäkää sitte muaki :D

Onhan noita paljonki varmaan..
En tosikkoa imettäny, korvikelapsi ja sai kiinteää himpun vajaa 3 kk:na... Mitäs vielä.
Luurankoja kaapissa :p
 
Kivitettäisiin ? ! Hah, on kivitetty jo, mutta silti mua ei hiljaiseksi saa ja olen sitä mieltä vaikka telotusryhmän edessä. Ja kuolemanikin jälkeen jättäisin perinnöksi lapsilleni kristilliset arvot sekä kasvatuksen jotka sisältävät myös sen tiedon että homoseksuaalisuus on syntiä eikä missään nimessä hyväksyttävää.
Lisäksi olen opettanut kahdelle vanhimmalle lapselle jotka ovat koulussa ennen kuin heillä alkaa biologia niin he tietävät, että ihminen ei ole lähtöisin apinasta vaan Jumala on ihmisen ja maailmankaikkeuden Luoja.
Lapseni nämä tietävät ja edes palstamammat ei sitä voi estää. Ja sekös heitä ottaa kupoliin B) :LOL:

Ai niin ja meidän lapset eivät tule osallistumaan koskaan koulussa seksivalistustunneille.
Me hoidamme valistuksen vanhempina sen ihan itse.

Joten, antaa tulla!!!

:xmas: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Eikä kun ne kivittäjät tekee nyt muistiinpanoja, ja alottaa heittelyn tossa sivulla kuus :xmas:
Ei kun ne heittää ne sitten jossain ihan toisessa ketjussa. Mä voisin vielä lisätä, että olen yhteiskunnan elätti ja sosiaalipummi, eli kotiäiti. Ja harmittavan usein samaa mieltä Åbon kanssa. Pyrimme innokkaasti keksimään jotain mistä olisimme täysin eri mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tai sitten tulevat veetuilemaan johonkin muuhun ketjuun jonka aiheena on jokin aivan muu. Eikös se ole aivan normaalia. :whistle: :xmas:
No tää mullaki tuli mieleen.. Kohta tulee aloitus että "tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen että... " ja siitä se sitte lähtee :D
 
syntinen
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tukistan ja nippailen lastani ja huudan pienistä asioista. Lapseni ei ulkoile päivittäin vaan voi olla sisällä jopa viikon putkeen. Tiedän että olen todella paska mutsi. Mutta useimmiten ei kiinnosta koko lapsi vaan netteilen mielummin.

Parisuhteessa ei mene hyvin. Tunnen olevani loukussa ja selkeästi puran kaikki lapseeni. En ole silti hakenut apua.

Mulla oli tommoinen vaihe vuosi sitten.
Sit vaan päätin muuttaa elämäni pelkällä asenteen muutoksella. Aloin kohauttelee olkapäitäni, en siis jaksanut ottaa enää kaikesta stressiä.

Yhtäkkiä parisuhde parani ja sen osalla kaikki muukin tasapainoittui.

Tsemppiä sulle tilanteeseen, on ahdistavaa, tiiän sen. Toivottavasti löydät sen kultaisen keskitien kaiken suhteen. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Ai niin ja meidän lapset eivät tule osallistumaan koskaan koulussa seksivalistustunneille.
Me hoidamme valistuksen vanhempina sen ihan itse.


:xmas: :p
HEI!! Sä olisit ehkä pitänyt mun seksuaalivalistustunneista! Mä kerroin ihan ekana, että oikeesti, siis ihan OIKEESTI sitä voi jopa olla harrastamatta! Ja kokeilla vaikka sitten joskus aikuisena ja vakavassa parisuhteessa. :D (Tai vaikka naimisissa) Joo, mun kivityslistaan siis lisättäköön, että pidän suorastaan kummallisena, että niin moni niin nuorena tuntuu nykyään harrastavan seksiä. Ilman että vanhemmat joko tietää tai välittää. Bring it on.. B)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tukistan ja nippailen lastani ja huudan pienistä asioista. Lapseni ei ulkoile päivittäin vaan voi olla sisällä jopa viikon putkeen. Tiedän että olen todella paska mutsi. Mutta useimmiten ei kiinnosta koko lapsi vaan netteilen mielummin.

Parisuhteessa ei mene hyvin. Tunnen olevani loukussa ja selkeästi puran kaikki lapseeni. En ole silti hakenut apua.
:(
Niinpä. En myöskään siivoa vaan asuntomme näyttää sellaiselta kuin Sillä siisti- ohjelmassa. Minua ei kiinnosta oikeastaan mikään vaan haluaisin ottaa hatkat. Pahinta että ottaisin nuorimmaisen lapsen mukaani mutta en vanhempaa vaikka hänkin on vielä alle 3-vuotias.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tukistan ja nippailen lastani ja huudan pienistä asioista. Lapseni ei ulkoile päivittäin vaan voi olla sisällä jopa viikon putkeen. Tiedän että olen todella paska mutsi. Mutta useimmiten ei kiinnosta koko lapsi vaan netteilen mielummin.

Parisuhteessa ei mene hyvin. Tunnen olevani loukussa ja selkeästi puran kaikki lapseeni. En ole silti hakenut apua.
:(
Niinpä. En myöskään siivoa vaan asuntomme näyttää sellaiselta kuin Sillä siisti- ohjelmassa. Minua ei kiinnosta oikeastaan mikään vaan haluaisin ottaa hatkat. Pahinta että ottaisin nuorimmaisen lapsen mukaani mutta en vanhempaa vaikka hänkin on vielä alle 3-vuotias.
No ainakin sä tunnistat ongelmasi. Ole kiltti ja hae apua :hug: :/
 
*olen tukistanut ja nipannut lapsiani
*korotan ääntäni usein
*poltin raskausaikana
*olen abortoinut kahdesti
*lapset siirtyivät 1-vuotiaana turvavyöistuimeen
*olen käyttännyt aina kertisvaippoja
*lapset eivät ole puistossa tätien kanssa
*en ole hankkinut lapsille harrastuksia
*juon lakoholia kotona lasten nähden
*lahjon ja uhkailen lapsia
*olen "vaikea henkilö, joka komentelee kaikkia"
*komennan myös pihalla muiden lapsia
.... ja olen kertonut lapsille ettei joulupukkia ole olemassa!

ääh....voih.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Kivitettäisiin ? ! Hah, on kivitetty jo, mutta silti mua ei hiljaiseksi saa ja olen sitä mieltä vaikka telotusryhmän edessä. Ja kuolemanikin jälkeen jättäisin perinnöksi lapsilleni kristilliset arvot sekä kasvatuksen jotka sisältävät myös sen tiedon että homoseksuaalisuus on syntiä eikä missään nimessä hyväksyttävää.
Lisäksi olen opettanut kahdelle vanhimmalle lapselle jotka ovat koulussa ennen kuin heillä alkaa biologia niin he tietävät, että ihminen ei ole lähtöisin apinasta vaan Jumala on ihmisen ja maailmankaikkeuden Luoja.
Lapseni nämä tietävät ja edes palstamammat ei sitä voi estää. Ja sekös heitä ottaa kupoliin B) :LOL:

Ai niin ja meidän lapset eivät tule osallistumaan koskaan koulussa seksivalistustunneille.
Me hoidamme valistuksen vanhempina sen ihan itse.

Joten, antaa tulla!!!

:xmas: :p
Wow, no ei ainakaan tarvi ostaa piha-aitaan sitten kiviä. Kai opetat vielä mistä tunnistaa homon pierun?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Juu, siinä käy sitten niin, kuin mulla jo tässä ketjussa kävi, että vanhat asiat tuodaan retosteltavaksi :D Kuka jaksaa?
Oih.. mä tiedän että sä siis itket itsesi uneen tänään.. mutta kyllä se siitä, huomenna taas parempi itsetunto tai jotain :hug: :D
 

Yhteistyössä