Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

viima80
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Biseksuaalisuus. Se kun on niin kauheen sairasta ja moraalitonta ja ällöttävää ja kaikkee.. Mun pitäs itteni rukoilla ulos sellasesta..

Siitä vaan.. hakatkaa raamatulla.. :D
Ai hitsi, kyllä mut sittenkin kivitettäisiin....
90% naiista kivitettäisiin
 
topsi
Katson lasten kanssa Salatut elämät, en lue lapsilleni iltasatua, juon viiniä ja siideriä vaikka lapset hereillä, en ole koskaan nukuttanut lapsiani, olen laittanut heidät ½ vuotiaina omiin huoneisiinsa. Olis vielä vaikka mitä mutta ei riitä aika, olen siis todella huono ihminen!
 
minä vaan
Minut on kivitetty palstalla jo monesta asiasta. Mutta uusimpana kivityksen aiheena olisi varmasti abortti vauvan vammaisuuden perusteella. Siksi en asiasta täällä ole mustana keskustellut.
 
Edelleen
Alkuperäinen kirjoittaja sa:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Käyn suihkussa ja jätän vauvan YKSIN sitteriin.
tää unohtu mun listasta!
ja en myöskää juokse joka vinkasun perää, vauva saa välillä vinkuakkin ennenku annan huomiota
Miksi :(
(ai niin ei täällä saa kysellä tai ihmetellä... Kivittäkää minut siitä, että olen herkkis, jolle oikeasti tulee paha mieli näistä ISOISTA jutuista! Minulle on ihan yks hailee jos joku antaa velliä tai nukuttaa lasta vieressä/omassa pedissä, imettää/ei imetä tms., mutta se, että ajaa kännissä, lyö lasta, pettää toistuvasti ja jatkaa sitä, ilmoittaa inhoavansa kehitysvammaisia jne. Jne. ;( EI ole leveilyn aiheita ). Nipottaminen pikkuasioista on ihan eri juttu kuin erottaa oikea ja väärä. Älkää nyt pliis vetäkö täysin överiksi tällä palstalla!
 

Yhteistyössä