Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

Harmaana kiusallanikin!!!
kaksi aborttia, en selittele syitä kun niillä ei ole mitään merkitystä kivittäjille.
useita yhdenyön ja muutama muukin suhde vaikka parisuhteessa.
Harrastanut ryhmäseksiä. Miehiä ja naisia,,,
Juon paljon, jatkuvasti. Läheisetkään ei tiedä kuinka paljon.
 
kivittäkää
Olen tiskirätin kanssa samaa mieltä, joskus kurittomalle lapselle tehoaa parhaiten pieni näpäytys, kevyesti kiinni tukasta, kevyt luunappi tai reilusti kädestä/käsivarresta kiinni ja talutus omaan huoneeseen.

Olen yksinhuoltaja

Minulla on ylipainoa

En jaksa aina olla 100%:sti läsnä

En aina muista huolehtia hammaspesusta nukkumaan mentäessä

Meillä ei ole säännöllistä karkkipäivää

En pakota syömään kahta lämmintä ateriaa päivässä, toinen on valinnainen

Annan katsella piirrettyjä, melkein niin paljon kuin tekee mieli
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja Kiviä:
* koska ihmettelen suuresti sitä, miksi joku ei imetä tai halua imettää vauvaa, vaikka maito riittäisi ja imetys onnistuisi muutenkin

* koska emme anna herkkuja (karkkia, pullaa, limua) neljävuotiaalle

* koska paheksun avoimesti sitä, että lapsiin ei panosteta, vaan halutaan jatkaa elämää kuten se oli ennen lapsia, esim. raijataan lapset parikuisesta alkaen yöhoitoon mummilaan, että päästään itse hummaamaan ja vaikka ollaan töissä ja lapsi päivähoidossa, silti lykätään lapsi ainakin joka toinen viikonloppu hoitoon
Ei sinua kivitetä, vaan olet kivittäjä

Ole hyvä ja lue ketjua ja nakkele kiviä, kenelle ne mielestäsi kuuluu
 
Olen imetyskiihkoilija, en ymmärrä alkoholisteja jotka voisi mielestäni kaikki lopettaa mikäli pakkohoito ei auta, 5-vuotias nukkuu vieressäni, en päästä kissoja ulos vaan pidän ne täysin sisäkissoina, olen kokenut abortin ja tekisin täsmälleen samoin vastaavanlaisen tilanteen tullessa eteen, olen ateisti, olen läskirasisti enkä usko kenenkään säilyvän ikuisesti lihavana jos vaan syö vähemmän kuin kuluttaa, minulla on onnellisten tähtien vuoksi elintaso jota ei opiskelevalla yksinhuoltajalla pitäisi tässä maassa olla, omasta mielestäni lapseni ovat aina parempia kuin toisten lapset, minusta Kaarina Hazardin kolumni oli hyvä, juon punaviiniä lasten aikana ja panen ex-mieheni kanssa säännöllisesti.
 
Vieras
Kai minä sitten olen sekä kivitettävä että kivittäjä - on nimittäin paljon pikkuasioita, joista minut tyrmättäisiin palstalla. Se, miksi elämäni ensimmäistä kertaa nimitän itseni kivittäjäksi, on se, että tästä ketjusta on tullut pahoilla asioilla ylpeilyketju eikä se pikkupaheiden tunnustus/kevennysketju, joksi se ehkä oli tarkoitettu vastaiskuna nipottajille. Täällä nyt ikäänkuin "ylpeillään" niin surullisilla asioilla kuin pettäminen, kännissä auton ajaminen, väkivaltaisuus (=pahoinpitelyt, lasten piiskaaminen ), kehitysvammaisten inhoaminen... Muutamia inhottavia mainitakseni. En kuitenkaan heitä yhtään murikkaa, koska varmaan näillekin asioille on taustansa. Varsinaisesti en silti näe niitä asioina, joilla kannattaisi rehennellä, varsinkin, jos on tarkoitus jatkaa edelleen. Mutta olen siis ensimmäinen, joka USKALLAN sanoa ääneen, että kevennykseksi ja nipotuksen vastapainoksi tarkoitettu sinänsä ihan mukava ketju on mennyt toiseen äärilaitaan. Ymmärsikö kukaan, mitä tarkoitin - vai kivitetäänkö nyt minut?!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Olen imetyskiihkoilija, en ymmärrä alkoholisteja jotka voisi mielestäni kaikki lopettaa mikäli pakkohoito ei auta, 5-vuotias nukkuu vieressäni, en päästä kissoja ulos vaan pidän ne täysin sisäkissoina, olen kokenut abortin ja tekisin täsmälleen samoin vastaavanlaisen tilanteen tullessa eteen, olen ateisti, olen läskirasisti enkä usko kenenkään säilyvän ikuisesti lihavana jos vaan syö vähemmän kuin kuluttaa, minulla on onnellisten tähtien vuoksi elintaso jota ei opiskelevalla yksinhuoltajalla pitäisi tässä maassa olla, omasta mielestäni lapseni ovat aina parempia kuin toisten lapset, minusta Kaarina Hazardin kolumni oli hyvä, juon punaviiniä lasten aikana ja panen ex-mieheni kanssa säännöllisesti.
Toivottavasti en tunne sinua irl, vaikutat vastenmieliseltä
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja ira:
- ulkomaalainen mies
- kuljetan vauvaani välillä taksimatkoilla ilman turvakaukaloa
- join alkoholia, poltin tupakkaa ja söin kiellettyjä ruokia raskausaikana
- pussaan lastani suulle
- turvakaukalomme on 8 vuotta vanha
Vain tuo mies puuttuu
 
- ylipaino
- kaksi raskaudenkeskeytystä
- annan alle vuodenikäisen maistaa kaikkea sokerista/juoda toisinaan mehua
- lapsi on hoidossa kaksi kertaa kuukaudessa

muoks. sain kerran myös kovasti noottia kun annan lapselleni pienen nipsun (luunapin) sormille jos ei uiseista kielloista huolimatta usko
 
juupa
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiviä:
* koska ihmettelen suuresti sitä, miksi joku ei imetä tai halua imettää vauvaa, vaikka maito riittäisi ja imetys onnistuisi muutenkin

* koska emme anna herkkuja (karkkia, pullaa, limua) neljävuotiaalle

* koska paheksun avoimesti sitä, että lapsiin ei panosteta, vaan halutaan jatkaa elämää kuten se oli ennen lapsia, esim. raijataan lapset parikuisesta alkaen yöhoitoon mummilaan, että päästään itse hummaamaan ja vaikka ollaan töissä ja lapsi päivähoidossa, silti lykätään lapsi ainakin joka toinen viikonloppu hoitoon
Ei sinua kivitetä, vaan olet kivittäjä

Ole hyvä ja lue ketjua ja nakkele kiviä, kenelle ne mielestäsi kuuluu
Niin, vaan nuo kivittäjät saa yleensä ne heittämänsä kivet bumerangina takaisin :)
 
Olenpa rehellinen silläkin uhalla että oon karmee, hirvee, huono ihminen, vastuuntunnoton ja paska äiti...
* tupakointi raskaana
* en ajatellut imettää
* lapsi joutu jäämään yöhoitoon mummolle jo peräti 3kk ikäisenä
* mies on keikkahommissa = huono isä
* en tuijota joka suupalaa ja ruoka-ainesosaa jonka suuhuni laitan
* olen työtön

onhan näitä...melkein mistä tahansa asiasta saat jonkun suuttumaan ja kertomaan kuinka äärettömän huono olet.. :whistle:
 
Psykologi :(
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lyön lapsiani kun he ärsyttävät tarpeeksi
Luultavasti saat huutia näiltä mammoilta.
Uskallan tunnustautua - en kivittäjäksi mutta - tilanteeseen ehdottoman kielteisesti suhtautuvaksi, kuten humalassa ajamiseen, kaikkeen väkivaltaan, rasismiin, kehitysvammaisten inhoamiseen ym.
 
Hienoa ylpeillä ja nauraa tuollaisille asioille: olen rasisti, poltin raskaana olessa, en imettänyt yhtään, petän miestäni, pahoinpitelen lastani jne. jne. Kas kummaa kun samoille henkilöille on kasaantunut sama syntilista? Eikä hälytyskellot ala soida?

Juu, kukaan ei ole täydellinen, mutta tuollainen ihminen ei ole "epätäydellinen" äiti vaan mielestäni surkea roolimalli. Tulee ihan joku räkälähiömeno mieleen. Olen onnekas ettei oma elämä ei ole tuollaista.
 
Sitä pahinta en edes kerro.

Mutta; käytän surutta valmisruokia. Meillä saa joinakin ajanjaksoina muksut karkkia joka päivä. Ja vielä keksejä päälle. Meillä ei välttämättä ulkoilla ihan joka päivä, vaikka oltas terveitäkin. En ole opettanut yhtäkään lapsista luistelemaan, enkä opeta. (Osaavat kyllä, paitsi tuo 4-vuotias, hällä ei ole luistimia. ) Niin, ja KYLLÄ; minä saatan kiroilla lasten kuullen :snotty:

Lieventäviä/loiventavia asianhaaroja noihin kauheuksiin kyllä on; mutta mitä sitä lieventämään ;)
 
sa
-tupakoin raskausaikana
-en imettäny
-vauva syö purkkiruokaa
-vauva saa velliä (se kun on kuullemma pahasta??)
-istun paljon koneella
-oon laiska kotitöissä
-vien ens syksynä tytön hoitoon, ikää sillon 1,5v
-meillä otetaan alkoholia vaikka vauva kotona
-käyn baareissa n. 1kk kuussa, vauva hoidosssa
-en jaksa kuntoilla
-käyn kirppareilla, en siis osta uusinta uutta ja merkkivaatetta vauvalle
-pusuttelen lasta suulle ja maistan samasta lusikasta

lisää laitan ku muistan... :)
 

Yhteistyössä