Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

Kiviä, kiitos
* koska ihmettelen suuresti sitä, miksi joku ei imetä tai halua imettää vauvaa, vaikka maito riittäisi ja imetys onnistuisi muutenkin

* koska emme anna herkkuja (karkkia, pullaa, limua) neljävuotiaalle

* koska paheksun avoimesti sitä, että lapsiin ei panosteta, vaan halutaan jatkaa elämää kuten se oli ennen lapsia, esim. raijataan lapset parikuisesta alkaen yöhoitoon mummilaan, että päästään itse hummaamaan ja vaikka ollaan töissä ja lapsi päivähoidossa, silti lykätään lapsi ainakin joka toinen viikonloppu hoitoon
 
vieras
Mä TYKKÄÄN omasta ajasta, miehen kanssa, kaverien kanssa, yksin harrastuksissa.

Oon vienyt kuopuksen tarhaan 1,5vuotiaana.

Kumpaakin imettanut vain pari kuukautta.

Meikkaan, käytän korkkareita ja minihameita.

Oon harrastanu peppuseksiä.

Tein lapset "liian nuorena".

Ja niitä on paaaaljon!
 
*Lapsella on ollut turvaistuin, jossa istutaan kasvot menosuuntaan.
*En ole imettänyt.
*Lapsi on "päässyt" perhepetiin vasta 2,5-vuotiaana. Sitä ennen nukkui omassa sängyssä ja puolivuotiaasta omassa huoneessa.
*Lapsi on ollut ensimmäistä kertaa yökylässä 10 viikon ikäisenä, kun olin itse baarissa.
*Lapsi saa käyttää tietokonetta 3 vuotiaana melkein joka päivä.
 
Marjerita
Alkuperäinen kirjoittaja pahis:
Alkuperäinen kirjoittaja tytyn äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja pahis:
Ryyppäsin heti synnäriltä kotiuduttua ja siitä eteenpäin kerta viikkoon, tukistan lapsia ja annan niiden pelata tietokoneella koko ajan. Uhkailen lapsia neekereillä ja mustalaisen laukulla.

Enkö olekin cool ja inhimillinen, nauretaanhan mullekin vaan kun muillekin! =)

Miten lapsia uhkaillaan neekereillä?
No tietysti että tulevat ja vievät. Keittävät padassa ja syövät, repivät hiukset ja tekevät niistä päähineitä. Perusshittiä.
Ihana :D
 
Pimpelipompeli
- Palatessani työelämään, hankin lapsille vuoropäiväkotiin paikat jotta voin tehdä yövuoroja
- Asuin lapsiperheiden palvelutalossa sossun päätöksellä muutaman vuoden kun sain häädön
- En lässytä lapsilleni vaan puhun heille kuin aikuisille
- S/M- seksi on osa elämääni

 
satunnainen
Heittäkää jo niitä murikoita, olen tupakoinut raskaana ollessani, juonut reippaasti ja sitten aamuyön kohmelossa imettänyt, läppäissyt lapsia sormille ja ajanut kännissä autolla.Tosin meidän kylällä ei kukaan edes uskalla ajaa selvinpäin.Ja nytkin olen kännissä ja ajatelkaa,annoin esikoisen (14v) tänään juoda pullon 1-olutta, oikein tyrkytin saunan jälkeen.kyllä mä oon hirveä.
 
vieras
Minua kivitetään suurinpiirtein joka kerran kun sanon suoraan mitä mieltä olen asioista. Kun tällä palstalla pitää hymistellä kuin lampaat laumassa, eikä kukaan saa olla ajatella omilla aivoillaan.
 
+
-Mä poltin silloin tällöin raskaus aikana.
-Lopetin imettämisen siihen 3kk kun halusin tupakkaa
-en ole koskaan käytänyt kestoja, enkä käytä
- annan purkkiruokaa, koska olen liian laiska tekemään itse
- tunnen huonoa omaa tuntoa, kun palstailen liikaa ja lapsi tossa leikki matolla
- olen raskaana vaikka esikoinen 6kk

 
..........
Masennuin lapsen ollessa vuoden ikäinen ja hän jäi isänsä kanssa asumaan. Olin sairaalahoidossa asti masennukseni vuoksi ja en nähnyt sinä aikana lastani. Onneksi meillä kuitenkin lapsen kanssa hyvä suhde! Itsellä omantunnontuskia sairastumiseni vuoksi ja koska "hylkäsin" lapseni ja palstalaiset kyllä kivittäisivät armotta lisää..
 
-Lapset paikalla illanvietoissa, joissa tarjolla alkoholia
-nukutan tissille (tästä tekisi mieli kivittää itsekin itseni, mutta kun se on niiiin helppoa...)
-en ymmärrä kun jotkut eivät halua imettää, vaikka pystyisivät. Mielestäni itsekästä.
-vauva 8kk katsoo välillä telkkaria, kun itse haluan katsoa eikä se viihdy yksikseen.

Olisihan näitä varmaan muitakin...
 

Yhteistyössä