Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

Riipputisurupuskalla ei tarvetta kivenheittoon
Meinasin jo todeta, että mitäs syntistä musta löytyis..näin hövelistä äiskästä, mutta eipä pidä kompastua täydellisyys-syndroomaan...

- uhkaan selkänauhalla ääritapauksessa, mutta on tuo uhkaukseksi vielä jäänyt...toistaiseksi..

- en TODELLAKAAN mene oppikirjojen mukaan katrasta kasvattaessani...no, ehkä joskus eka muksun kohdalla ...mutta erehtyyhän sitä jokainen...

- EN YMMÄRRÄ ENKÄ TULE YMMÄRTÄMÄÄN kauheaa biletystuskaa vauva-aikana..varsinkaan, jos on vielä lähes tisussa kiinni....baarit ei karkaa mihinkään, jos nyt muutaman hikisen kk jaksaa tai vaikka vuodenkin niistä olla poies...

- ja nyt vanhana rupikonnana osaan ottaa ilon irti eikä onneksi tuolta ukoltakaan tarvitse vinkua lupaa, kun se irtoo muutenkin....ja tulipa tässä taannoin pidettyä sikahauskaa ja vielä homomiesten kanssa karaokea laulellen kaiman kanssa...ja ollaan silti sitkeesti heteroja mammoja!!!

- komemman tarvittaessa myös muidenkin kullannuppuja ja suon sen komento-oikeuden omienkin kohdalla...vaikka joku siitä vetäiskin herneet nenäänsä!

-oon lihava, läski ja ylipainoinen, mutta en todellakaan siitä ota päänvaivaa, kun jaksan vielä kiloni kantaa ja liha liikkuu edelleen nopeasti ja sulavasti...olipa aika tai paikka ja asento mikä tahansa!
 
mll
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuskalla ei tarvetta kivenheittoon:
Meinasin jo todeta, että mitäs syntistä musta löytyis..näin hövelistä äiskästä, mutta eipä pidä kompastua täydellisyys-syndroomaan...

- uhkaan selkänauhalla ääritapauksessa, mutta on tuo uhkaukseksi vielä jäänyt...toistaiseksi..

- en TODELLAKAAN mene oppikirjojen mukaan katrasta kasvattaessani...no, ehkä joskus eka muksun kohdalla ...mutta erehtyyhän sitä jokainen...

- EN YMMÄRRÄ ENKÄ TULE YMMÄRTÄMÄÄN kauheaa biletystuskaa vauva-aikana..varsinkaan, jos on vielä lähes tisussa kiinni....baarit ei karkaa mihinkään, jos nyt muutaman hikisen kk jaksaa tai vaikka vuodenkin niistä olla poies...

- ja nyt vanhana rupikonnana osaan ottaa ilon irti eikä onneksi tuolta ukoltakaan tarvitse vinkua lupaa, kun se irtoo muutenkin....ja tulipa tässä taannoin pidettyä sikahauskaa ja vielä homomiesten kanssa karaokea laulellen kaiman kanssa...ja ollaan silti sitkeesti heteroja mammoja!!!

- komemman tarvittaessa myös muidenkin kullannuppuja ja suon sen komento-oikeuden omienkin kohdalla...vaikka joku siitä vetäiskin herneet nenäänsä!

-oon lihava, läski ja ylipainoinen, mutta en todellakaan siitä ota päänvaivaa, kun jaksan vielä kiloni kantaa ja liha liikkuu edelleen nopeasti ja sulavasti...olipa aika tai paikka ja asento mikä tahansa!
kuulostat ihanan punaniskaiselta *puspus*
 
Riipputisurupuska
Alkuperäinen kirjoittaja mll:
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuskalla ei tarvetta kivenheittoon:
Meinasin jo todeta, että mitäs syntistä musta löytyis..näin hövelistä äiskästä, mutta eipä pidä kompastua täydellisyys-syndroomaan...

- uhkaan selkänauhalla ääritapauksessa, mutta on tuo uhkaukseksi vielä jäänyt...toistaiseksi..

- en TODELLAKAAN mene oppikirjojen mukaan katrasta kasvattaessani...no, ehkä joskus eka muksun kohdalla ...mutta erehtyyhän sitä jokainen...

- EN YMMÄRRÄ ENKÄ TULE YMMÄRTÄMÄÄN kauheaa biletystuskaa vauva-aikana..varsinkaan, jos on vielä lähes tisussa kiinni....baarit ei karkaa mihinkään, jos nyt muutaman hikisen kk jaksaa tai vaikka vuodenkin niistä olla poies...

- ja nyt vanhana rupikonnana osaan ottaa ilon irti eikä onneksi tuolta ukoltakaan tarvitse vinkua lupaa, kun se irtoo muutenkin....ja tulipa tässä taannoin pidettyä sikahauskaa ja vielä homomiesten kanssa karaokea laulellen kaiman kanssa...ja ollaan silti sitkeesti heteroja mammoja!!!

- komemman tarvittaessa myös muidenkin kullannuppuja ja suon sen komento-oikeuden omienkin kohdalla...vaikka joku siitä vetäiskin herneet nenäänsä!

-oon lihava, läski ja ylipainoinen, mutta en todellakaan siitä ota päänvaivaa, kun jaksan vielä kiloni kantaa ja liha liikkuu edelleen nopeasti ja sulavasti...olipa aika tai paikka ja asento mikä tahansa!
kuulostat ihanan punaniskaiselta *puspus*
Eipä ookaan ennen sanottu kuulostavan punaniskaiselta...Sorry tyhmä kysymys, mutta onko se hyvää vai herjaa...

Tv:"Plärään just sivistyssanakirjaa.."

 
näin
Mä vihaan marimekkomammoja ja mll-konservatiiveja,mun mielestä kaikki he ovat aivottomia kotiäitejä ja ei kiinnosta yhtään tutustua yhteenkään heistä,vaikka olisikin fiksuja mutta ihminen joka pukee marimekkoa on niin mauton etten vaan voisi olla nauramatta hänen seurassaan

Mun mielestä on ihanaa kun on rahaa enkä tekisi lisää lapsia koska haluan syöttää heille muutakin kuin kaurapuuroa

En ikinä ostaisi kirpputorilta vaatteita,sillä ikinä ei tiedä millä silsa-petterillä ne vaatteet ovat aijemmin olleet.

Mä vien lapset hoitoon ja käyn ryyppäämässä jos siltä tuntuu,vaikka se tunne tuleekin harvoin onneksi

Mulle seksi on tärkeää ja säälin niitä liittoja joissa sitä ei ole

En käytä kestovaippoja ja ruoka tulee purkista

Synnytin sektiolla ja seuraavankin jos sellaisen joskus teen haluan sektion sillä tykkään alapäästäni ihan liikaa


 
minä taas
- en imettänyt koska koin sen vastenmielisenä
- en jaksa kiinnostua lapsieni tekemisestä ja joskus pelkkä äänen kuuleminen saa minut raivoihin
- en laita joka päivä ruokaa
- olen antanut tukkapöllyä ja pessyt suun saippualla
-menetän hermoni usein, tiuskin ja huudan
-syön salaa karkkia
-olen juonut lapsen nähden
-vauvana lapset oli paljon mummolassa
- joskus haluan antaa molemmat pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Miten voi suuttua 2 ja 3 vuotiaille lapsille???? :LOL: :LOL: :LOL:

Kiinnitti vaan tää mun huomion.. :LOL: :LOL: huoh. :snotty:
Helposti :snotty: Kyllähän se on varmaan sekä vanhempien, että lapsen persoonasta ja temperamentista kiinni. Mutta voin myöntää tässä heti, että eilen paloi viimeksi käämit 2 ja 1/2 kanssa, tänään toisen kerran tuolla kadulla kävellessä. Harkitsen myös taas valjaisiin takaisin siirtymistä tuon kanssa, koska se poika tapattaa itsensä :headwall:

*muoks* lainaus väärästä, mutta vastaus sille harmaalle, sorgen
 
mie
-En tee kotona mitään kotitöitä: En tiskaa, pyykkää, siivoa jne vaan mies ja lapset tekee kaikki.En osaa edes laittaa meidän pyykkikonetta päälle.

-Tupakoin raskausaikana yli askin päivässä

-En imetä koska se on tylsää

-Syötän lapsille purkkiruokaa ja eineksiä

-Käytän kertakäyttövaippoja

-Heittelen kaikki mahdolliset roskat auton ikkunasta ulos ajaessa, olen opettanut tämän myös lapsille

-Olen todella reilusti ylipainoinen

-Halveksin merkkitietoisia, vapaan kasvatuksen kannattajia ja tuloillaan leuhkivia

-Inhoan niin paljon kehitysvammaisia etten voi olla samassa tilassa sellaisten kanssa, lapset oppineet inhoamaan myös

 
vieras
Harkitsen tulevan esikoisen laittamista päivähoitoon kun 10 viikon äitiysloma loppuu, vaikka yksistään miehen nettotulot ovat noin 3000 euroa kuussa. Lievempänä vaihtoehtona harkitsen jääväni lapsen kanssa kotiin 8kk ikään saakka (saisin tähän tukea parisen sataa kuussa), mutta tämän jälkeen hän tulee mitä todennäkoisimmin menemään hoitoon, koska en halua, että tulomme tippuvat pitkäksi aikaa (tienaan itse vielä miestäkin enemmän).
 
emmuliini
no siis varmaan aika monestakin asiasta,mutta mainittakoon vaikka se etten oo koskaan eimettäny ketään kolmesta lapsestani.ja ihan vaan sen takai etten oo jaksanu enkä halunnu taistella niin kauan et se ois lähteny onnistumaan.ekan kanssa siis yirtin hetken aikaa mut luovutin heti parin päivän jölkee ja muitten aknssa en oo ees kokeillu vaan saanut heti laitoksella esto lääkkeen maidon nousulle.
 
6v pojan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja onneks et oo mun äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
1. ylipaino
2. tupakoin raskauden ja imetyksen aikana
3. oon ottanu siideriä vaikka lapset kotona
4. tyttö oli ekan kerran mummolassa koko viikonlopun ku oli 3kk..
5. oon antanu lapsille tukkapöllyt.
6. oon huutanu lapsille
7. raskaana ollessa join laitti limua
8. kerran suutuin lapsille ja ukolle ja lähin mitään ilmoittamatta BAARIIN ja tulin seuravaana aamuna vasta takas.
9. meijän 2 ja 3 veet kattoo salkkareita
10. en pukeudu kuin äidin kuuluu
11. en käy joka päivä ulkona lasten kans. ;)
miten sitten äidin kuuluu pukeutua??
itse olen hevari, minulla mustat pitkät hiukset, paljon tatuointeja ja aina mustat vaatteet.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
-En tee kotona mitään kotitöitä: En tiskaa, pyykkää, siivoa jne vaan mies ja lapset tekee kaikki.En osaa edes laittaa meidän pyykkikonetta päälle.

-Tupakoin raskausaikana yli askin päivässä

-En imetä koska se on tylsää

-Syötän lapsille purkkiruokaa ja eineksiä

-Käytän kertakäyttövaippoja

-Heittelen kaikki mahdolliset roskat auton ikkunasta ulos ajaessa, olen opettanut tämän myös lapsille

-Olen todella reilusti ylipainoinen

-Halveksin merkkitietoisia, vapaan kasvatuksen kannattajia ja tuloillaan leuhkivia

-Inhoan niin paljon kehitysvammaisia etten voi olla samassa tilassa sellaisten kanssa, lapset oppineet inhoamaan myös
varsinkin tuo viimeinen kommentti... säälitää sun lapset kun on saanut idiootin äidikseen. heistä kasvaa luultavasti samanlaisia itsekeskeisiä, laiskoja läskiperseitä sekä roskaajia :(
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
-En tee kotona mitään kotitöitä: En tiskaa, pyykkää, siivoa jne vaan mies ja lapset tekee kaikki.En osaa edes laittaa meidän pyykkikonetta päälle.

-Tupakoin raskausaikana yli askin päivässä

-En imetä koska se on tylsää

-Syötän lapsille purkkiruokaa ja eineksiä

-Käytän kertakäyttövaippoja

-Heittelen kaikki mahdolliset roskat auton ikkunasta ulos ajaessa, olen opettanut tämän myös lapsille

-Olen todella reilusti ylipainoinen

-Halveksin merkkitietoisia, vapaan kasvatuksen kannattajia ja tuloillaan leuhkivia

-Inhoan niin paljon kehitysvammaisia etten voi olla samassa tilassa sellaisten kanssa, lapset oppineet inhoamaan myös
Upea ihminen! Onko pakko kaikkea paskaa jatkaa vielä seuraavaankin sukupolveen?
 
kauhee äiti
-synnytin sektiolla
-en imettänyt,lapsi sai alusta asti korviketta
-lapsi aloitti päivähoidon ollessaan 10kk
-käytän alkoholia silloin tällöin.Muutamia lasillisia/tölkkejä voin ottaa silloin kuin myös lapsi kotona,muuten menee hoitoon
-tupakoin
-olen ylipainoinen
-lapseni syö usein valmisruokia niinä päivinä kun on hoidossa(saa hoidossa "kunnon"ruokaa)
-lapseni saa katsoa päivittäin tv:tä parikin tuntia kerrallaan
-joskus kun suutun lapselleni,voin antaa tukkapöllyä tai luunapin ja huutaa
 
Syntinen harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja syntinen:
Alkuperäinen kirjoittaja no minä:
Missäs ne täydelliset mammat nyt on jeesustelemassa, kun meitä "huonoja" on näin paljon?



no ne on keräämässä kiviä....varmaan paraikaa lappaa niitä kottikärryihin ;)
Veiköhän ne meidän traktorinkin.. Täällä yksi kivitettävä XD
 
Alkuperäinen kirjoittaja Syntinen harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja syntinen:
Alkuperäinen kirjoittaja no minä:
Missäs ne täydelliset mammat nyt on jeesustelemassa, kun meitä "huonoja" on näin paljon?



no ne on keräämässä kiviä....varmaan paraikaa lappaa niitä kottikärryihin ;)
Veiköhän ne meidän traktorinkin.. Täällä yksi kivitettävä XD
täällä on liikaa huonoja ihmisiä..Eivät halua edes avata koko ketjua :saint:
 
jeps
* Menetän joskus hermoni kun olen nukuttanut tunnin ja vähän yli ja en enää jaksaisi maata vieressä.
* En lue satuja joka ilta, joskus laulan ja joskus olen ihan hiljaa ja joskus keksin jotain omasta päästäni.
* Nukumme perhepedissä ja lomalla olemme valvoneet myöhään.
*En ole pessyt pikkusuita saippualla, vaikka sieltä olisi tullut sinne kuulumattomia sanoja vaan käskin kiroilemaan kaikki mahdolliset sanat yhdellä kertaa.
*Lapseni 3v ja 8v ulkoilevat kahdestaan omakotitalon pihalla.
*Joskus sävellän ja sanoitan monta tuntia, joskus otan päikkärit ja lapset leikkivät keskenään ja mikä pahinta en muista koskaan leikkineeni lasteni kanssa, vaikka yhdessä kaikkea muuta teemmekin.
*Syömme laiskoina päivinä eineksiä tai tilaamme kotiin pizzaa.

Siinä jotain
 

Yhteistyössä