Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

Aiti Englannista
- imetin molempia lapsia vain parisen kuukautta
- olen suuttunut vauvalle itkemisesta
- olen tukistanut esikoista
- olen juonut alkoholia molempien raskausaikana, noin desin viinia
- au pair hoitaa lapsia, kun itse urheilen, shoppailen, surffailen netissa
 
vieras
- Imetys on joutavaa puuhaa
- Meillä mukana ns. kolmaspyörä (mies) seksissä silloin tällöin. Mies on varattu mutta hänen naisensa ei tietenkään tiedä asiasta. Joskus tapaan miestä kaksistaan ja seksiä on silloi (oma mies toki tietää)
- Laitan lapset tarvittaessa hoitoon, jotta pääsen miehen mukana seksimessuille(no harvemmin enää niissä), ryyppäämään, viettämään ihan vaan "muuten vaan vapaata päivää", viettämään tuon varatun miehen kanssa aikaa
 
Sara
- Oon jättänyt vauvan nukkumaan, kun oon käynyt 15 min. jossain.
- Oon jättänyt 5v. kotiin ja pari kertaa 3v:n nukkuvana seuraksi, kun oon käynyt sen saman 15 min pois.
- Väitän, että maitoni ei riittänyt yhdellekään lapsistani.
- Olen tukistanut lapsiani, tosin sen olen lopettanut.
- Huudan lapsille.
 
vieras
* Tupakoin vaikka imetän edelleen (vauva melkein 7 kk)
* Vauva on nukkunut aina omassa sängyssään ja omassa huoneessaan viimeset 4 kk
* Kiroilen, tiuskin ja äyskin, olen äkkipikainen ja kiukkunen ihminen
* Puhun paskaa ja kuvittelen että minulla on oikeus arvostella muita ihmisiä
* Roikun edelleenkin opiskeluissani, vaikka olisi pitänyt valmistua jo 1,5 vuotta sitten ( lue: laiska)
* Käyn toisinaan viihteellä, vauva on isänsä kanssa kotona tai isovanhempiensa luona hoidossa (tätä en edes pidä pahana,vaikka täällä on niitä jotka pitävät. Tää on mun ainoo oikea ns. oma aika,jonka olen poissa vauvan luota)
* Luen toisinaan mieheni viestit ja tarkistan puhelutiedot (mieheni tietämättä tietenkin, eli olen siis mustasukkainenkin)

Siinä kai pahimmat ;)
 
vieras
Jos nainen ei halua seksiä, ihan varmasti mies käy vieraissa. Turha vakuutella, että kyllä se mies odottaa vaikka 2vuotta. Ei pidä paikkansa. Kyllä mies seksiseuraa hakee, tosi on
 
Maailmani ei kaatuisi, vaikka mieheni kävisi vieraissa. (niin kauan, kun tämä asia ei vaikuttaisi meidän perhe-elämaäämme) Mutta minua kyllä ahdistaisi paljon se, jos hän juttelisi henkeviä jonkun toisen kanssa tai kävisi ulkona syömässä. Varmaan helppo sanoa, kun uskollisina ollaan pysytty, mutta siltikin tätä mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Minut on jo kivitetty TURHAAN eräästä aiheesta täällä, ja kivitetään nytkin saman tien, jos avaan suuni siitä :(
En usko et samantien
Kylläpä vaan, on semmonen aihe, ettei täällä hyväksytä sitä asiaa ollenkaan. Usko pois.
Herätit mun mielenkiinnon... :D Kerro ny, pliiiiiis..... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Minut on jo kivitetty TURHAAN eräästä aiheesta täällä, ja kivitetään nytkin saman tien, jos avaan suuni siitä :(
En usko et samantien
Kylläpä vaan, on semmonen aihe, ettei täällä hyväksytä sitä asiaa ollenkaan. Usko pois.
Herätit mun mielenkiinnon... :D Kerro ny, pliiiiiis..... :D
Noup. En enää aio täällä siitä puhua. Niin hyvin sain turpaani sillon aikanaan siitä aiheesta. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Minut on jo kivitetty TURHAAN eräästä aiheesta täällä, ja kivitetään nytkin saman tien, jos avaan suuni siitä :(
En usko et samantien
Kylläpä vaan, on semmonen aihe, ettei täällä hyväksytä sitä asiaa ollenkaan. Usko pois.
Herätit mun mielenkiinnon... :D Kerro ny, pliiiiiis..... :D
Noup. En enää aio täällä siitä puhua. Niin hyvin sain turpaani sillon aikanaan siitä aiheesta. :(
Nyt mä sitten kuolen uteliaisuuteen, enkä voi nukkua enkä syödä.... :D Sitäkö sä haluat? :D
 
Heippa
Voi että olen pahis tämän ketjun perusteella.
- osittaisimetys
- 4kk iässä soseita
- 7kk iässä omaan huoneeseen nukkumaan
- lapsi päiväkotiin vähän yli 1v
- tykkään työstäni
- Reimateccejäkin on jonkun verran
- alle 2v. on vielä vaipoissa ja vielä kertiksissä
- 1v. maistoi hampurilaista ja pillimehua
- harkitsin lapsien hankkimista vasta kun minulla oli vakituinen työpaikka

ja pahimpana kaikesta... nostan lapsilisää ja sijoitan sen osakkeisiin :)
 

Yhteistyössä