Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

Helekutti
Se etten näe mitään tarvetta lopettaa alkoholin käyttöä vaikka on lapsi. Saatan juoda, ja juonkin viikollakin saunakaljan tai jopa pullon viiniä. Ei, en näe sillekään mitään tarvetta että toinen olisi vesiselvänä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Se, että jos joku lapsi on oikeasti aivan mahdoton, niin uskon, että joskus selkäsauna auttaisi.
Ei muuten auta. Olen kokeillut oman lapseni kanssa, joka myös kuuluu kategoriaan "aivan mahdoton", auttaa vain hetkellisesti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Se, että jos joku lapsi on oikeasti aivan mahdoton, niin uskon, että joskus selkäsauna auttaisi.
Ei muuten auta. Olen kokeillut oman lapseni kanssa, joka myös kuuluu kategoriaan "aivan mahdoton", auttaa vain hetkellisesti.
Joskus. Ja peesi Tiskirätille.
 
no minä
-Jätän 1-vuotiaan sisälle päiväunille, kun teen pihalla puutarhatöitä yms.
-Poltan joskus tupakkaa, en kyllä ikinä lasten aikana
-Annoin korviketta heti alusta alkaen vauvalle, imetin lisäksi
-Aloitin soseet nuorimmaisella 3,5 kk vanhana
-Juon myös joskus alkoholia
-Haluan itselleni säännöllisesti omaa aikaa
-Nuorin lapseni menee päivähoitoon 1,5-vuotiaana

Siinähän niitä, kivittäkää =)
 
manna
nukutan 4-vuotiasta lastani iltaisin. Ulkoilemme ja liikumme liian vähän koko perhe. tarjoan lapsilleni einesruokaa ja käydään hampurilaisella. Annan 4-v uhmaikäiselle periksi. Annan esikoisellekin periksi. ja taidanpa antaa myös miehelle...
 
syntinen
-tupakoin raskauksien aikana
-olen antanut lapsilleni selkäsaunat ja varmasti jatkossakin tulen antamaan
-ja sit sama kuin jadalilla...yleensä kysyn lapselta, että löikö takaisin, jos tulee kertomaan jonkun lapsen lyöneen häntä päiväkodissa.

Kiviä kiitos...eipä paljoo kiinnosta kuitenkaan teiän mielipiteet..
 

Yhteistyössä