Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

syntinen
Alkuperäinen kirjoittaja Ronja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronja:
-poltin raskausaikana
-poltan yhäki
-en keksi tarpeeksi virikkeitä 4.v.pojalle
-olen joskus liian laiska
-kiroilen
-huudan lapsille (esikoiselle)
-istun liikaa koneella
-joskus otan lasillisen tai kaks lastenkin läsnäollessa
-annan tukkapölläytyksiä jos poika liian jääräpää eikä usko mtn..
-joskus haluaisin vaan olla
-lähtisin ilomielin töihin kotoa
-tuhlaavainen raha-asioissa (ruokaan kylläkin)
-syön liikaa
-syön liikaa karkkia lapselta salaa
hmm..siinähän niitä jo tuliki..helpotti!
Niin yks unohtu: korviketta on käytetty ihan huoletta kummallekki lapselle..


:D Ihan ku minä!! Ihan noissa kaikissa asioissa ;)
 
YxVaan
Olen polttanut raskaus-ja imetysaikana, lapset nukkuneet alusta alkaen omassa sängyssään, käytän kertavaippoja ja purkkiruokia, valmispuuroja ja korviketta 9 kk ikäiselläni.
 
Mama the Strange
Mussa ois paljon kivittämisen aihetta.

-Olen yh ja saan toimeentulotukea
-Lapsi meni hoitoon alle 1-vuotiaana, en vois koskaan kuvitella olevani kotiäiti
-Lapseni isällä on päihdeongelma, mutta isä ja lapsi tapaavat toisiaan siitä huolimatta
-En ole kestovaippaillut koskaan
-Lapseni ei ole puettu merkkivaatteisiin, koska panostan mieluummin omiin vaatteisiini. Lapselle kelpaa vielä mikä vaan, kunhan on säähän sopivaa.
- Vedän tappokännit toisinaan, en tosin lapsen nähden.
-Mulla ei ole luottotietoja, mutta riskosrekisteri on.
-Vihaan siivoamista ja harrastan imuroimista harvemmin kuin joka toinen viikko
-En pidä eläimistä, en ainakaan haluaisi itselleni, enkä halua, että mun luona kyläilee mitään elukoita
-Tein lapsen ennenkuin elämä ja talous oli kunnossa

No tossahan oli ainakin alkua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:
Mussa ois paljon kivittämisen aihetta.

-Olen yh ja saan toimeentulotukea
-Lapsi meni hoitoon alle 1-vuotiaana, en vois koskaan kuvitella olevani kotiäiti
-Lapseni isällä on päihdeongelma, mutta isä ja lapsi tapaavat toisiaan siitä huolimatta
-En ole kestovaippaillut koskaan
-Lapseni ei ole puettu merkkivaatteisiin, koska panostan mieluummin omiin vaatteisiini. Lapselle kelpaa vielä mikä vaan, kunhan on säähän sopivaa.
- Vedän tappokännit toisinaan, en tosin lapsen nähden.
-Mulla ei ole luottotietoja, mutta riskosrekisteri on.
-Vihaan siivoamista ja harrastan imuroimista harvemmin kuin joka toinen viikko
-En pidä eläimistä, en ainakaan haluaisi itselleni, enkä halua, että mun luona kyläilee mitään elukoita
-Tein lapsen ennenkuin elämä ja talous oli kunnossa

No tossahan oli ainakin alkua...
:LOL: Tuo oli oikein näppärästi sanottu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kivitettävä:
Alkuperäinen kirjoittaja j-e-n-n-i-i-n-a:
Alkuperäinen kirjoittaja kivitettävä:
Olen laittanut molemmat lapset alle 1v päiväkotiin.
Olen pitänyt esikoista päivähoidossa, kun olen ollut vauvan kanssa kotona.
Olen antanut lapsille soseita 4,5kk ikäisinä, vaikka oma rintamaito olisi riittänyt.
Olen laittanut vauvani nukkumaan omaan huoneeseen heti sairaalasta kotiuduttuamme.
Olen istuttanut taaperoani rattaissa matkoilla, jotka hän olisi jaksanut kävellä.
Olen antanut alle 1-vuotiaalle suklaata.
Olen antanut vielä yli 1-vuotiaan juoda tuttipullosta.
Olen hankkinut 1-vuotiaalle nenä-menosuuntaan istuimen autoon.
En ole koskaan edes kokeillut kestovaippoja.
...tulikohan siinä jo riittävästi...
mä oon tehny kaikkea muuta paitsi kahta ensimmäistä. kiviä satelee... :LOL:
Jop, ja vielä kaiken kukkuraksi mä puen lapset ReimaTeciin ja käydään aika usein hampurilaisella. Molemmat ovat maistaneet ranskalaisia jo alle 1-vuotiaina. Ja en ole tehnyt yhtäkään vauvasosetta itse, purkeilla vain menty... Ja esikoinen oli alle 1-vuotias kun oli yökylässä mummolassa.
mä tein kerran peruna-porkkanasosetta. esikoinen ei syönyt sitä (ei kelvannut mun vaivalla vääntämä sose
:LOL: ) alettiin ostaa purkkiruokaa. esikoinen sai ranskiksia alle vuoden ikäisenä, mut nuorempi ei. sillä ei ollut kovinkaan montaa hammasta jolla se ois voinut niitä syödä :whistle: ollaanpa me pahoja :D
 
Mullahan olis vaikka mitä...
Aloitellaan kevyesti
Poltin ekassa raskaudessa
Lapset eri isille
Lapset syntyneet sektiolla
Pilttiä ja Bonaa syöttäny, kylläkin imetetty
Vihaan siivoamista
Tein toisen lapsen 41 vuotiaana
 
meillä on kestovaippoja ja kantoliinoja, ollaankohan sitten outoja. ainakin naapureiden ja sukulaisten mielestä :'(
on ollut liikaa rattaita koska kyllästyn, löytyy reimateckiä, vikingin goreja ja peukalopotin rukkasia.
otetaan alkoholia vaikka lapset on kotona, syödään usein niitä ruokia mtikä lapselle maistuvat, laistetaan hammaspesusta liiankin usein jjjjne
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
*oottelee et millon alkaa kivet lentelee* :LOL:
Tuskin siinä enää kauaa menee :D
No sentää jo neljäs sivu menossa! Mä aattelin että varmasti kakkosella lentää ekat kivet.. :LOL:
Eikä kun ne kivittäjät tekee nyt muistiinpanoja, ja alottaa heittelyn tossa sivulla kuus :xmas:
 
Vieras
Tukistan ja nippailen lastani ja huudan pienistä asioista. Lapseni ei ulkoile päivittäin vaan voi olla sisällä jopa viikon putkeen. Tiedän että olen todella paska mutsi. Mutta useimmiten ei kiinnosta koko lapsi vaan netteilen mielummin.

Parisuhteessa ei mene hyvin. Tunnen olevani loukussa ja selkeästi puran kaikki lapseeni. En ole silti hakenut apua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
*oottelee et millon alkaa kivet lentelee* :LOL:
Tuskin siinä enää kauaa menee :D
No sentää jo neljäs sivu menossa! Mä aattelin että varmasti kakkosella lentää ekat kivet.. :LOL:
Eikä kun ne kivittäjät tekee nyt muistiinpanoja, ja alottaa heittelyn tossa sivulla kuus :xmas:
Tai sitten tulevat veetuilemaan johonkin muuhun ketjuun jonka aiheena on jokin aivan muu. Eikös se ole aivan normaalia. :whistle: :xmas:
 
Oi joi, vaikka mistä.

Ainakin siitä,

- etten imettänyt lastani
- emme nukkuneet perhepedissä
- menin heti vanhempainvapaan jälkeen töihin
- en osta pojalleni leikkiaseita
- olen opettaja, mutta minulla on myös muuta elämää (en siis aina ja kaikkialla suostu olemaan vain ja ainoastaan ammattini edustaja)
- olen ylipainoinen ja ruma
- olen biseksuaali


...siinäpä niitä näin aluksi :whistle:. Alkakaahan kivittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tukistan ja nippailen lastani ja huudan pienistä asioista. Lapseni ei ulkoile päivittäin vaan voi olla sisällä jopa viikon putkeen. Tiedän että olen todella paska mutsi. Mutta useimmiten ei kiinnosta koko lapsi vaan netteilen mielummin.

Parisuhteessa ei mene hyvin. Tunnen olevani loukussa ja selkeästi puran kaikki lapseeni. En ole silti hakenut apua.
:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
*oottelee et millon alkaa kivet lentelee* :LOL:
Tuskin siinä enää kauaa menee :D
No sentää jo neljäs sivu menossa! Mä aattelin että varmasti kakkosella lentää ekat kivet.. :LOL:
Eikä kun ne kivittäjät tekee nyt muistiinpanoja, ja alottaa heittelyn tossa sivulla kuus :xmas:
Niille on vaan tullut nyt ihan liikaa infoa, ne ei tiedä kenen "rikos" on pahin, ja kenet ne ekaksi kivittäis :D
 

Yhteistyössä