Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tukistan ja nippailen lastani ja huudan pienistä asioista. Lapseni ei ulkoile päivittäin vaan voi olla sisällä jopa viikon putkeen. Tiedän että olen todella paska mutsi. Mutta useimmiten ei kiinnosta koko lapsi vaan netteilen mielummin.

Parisuhteessa ei mene hyvin. Tunnen olevani loukussa ja selkeästi puran kaikki lapseeni. En ole silti hakenut apua.
:(
Niinpä. En myöskään siivoa vaan asuntomme näyttää sellaiselta kuin Sillä siisti- ohjelmassa. Minua ei kiinnosta oikeastaan mikään vaan haluaisin ottaa hatkat. Pahinta että ottaisin nuorimmaisen lapsen mukaani mutta en vanhempaa vaikka hänkin on vielä alle 3-vuotias.
No ainakin sä tunnistat ongelmasi. Ole kiltti ja hae apua :hug: :/
Itken joka ilta suihkussa salaa mieheltäni kun lapset ovat menneet nukkumaan. Tiedän että jos haen apua niin lapset otetaan luultavasti pois ja sakot ainakin saan jatkuvasta tukistamisesta.
Joka aamu päätän että olen kiltti lapselleni mutta sitten hermot kuitenkin menevät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
olen lähdössä matkalle 3 viikon päästä, ilman lapsia B)
mä olin 3 pvää matkalla ilman lasta :ashamed: ja ajatella,lapsi säilyi hengissä eikä saanut traumoja mummon hoidossa :whistle: ja tyttö lähtee "maalle" vkon päästä sukuloimaan äidin jäädessä kaupunkiin :eek: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Juu, siinä käy sitten niin, kuin mulla jo tässä ketjussa kävi, että vanhat asiat tuodaan retosteltavaksi :D Kuka jaksaa?
Oih.. mä tiedän että sä siis itket itsesi uneen tänään.. mutta kyllä se siitä, huomenna taas parempi itsetunto tai jotain :hug: :D
Kiitti, mun nenäliinatkin on jo eilisen jäljiltä ihan finito :D
 
Ronja
Alkuperäinen kirjoittaja syntinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronja:
-poltin raskausaikana
-poltan yhäki
-en keksi tarpeeksi virikkeitä 4.v.pojalle
-olen joskus liian laiska
-kiroilen
-huudan lapsille (esikoiselle)
-istun liikaa koneella
-joskus otan lasillisen tai kaks lastenkin läsnäollessa
-annan tukkapölläytyksiä jos poika liian jääräpää eikä usko mtn..
-joskus haluaisin vaan olla
-lähtisin ilomielin töihin kotoa
-tuhlaavainen raha-asioissa (ruokaan kylläkin)
-syön liikaa
-syön liikaa karkkia lapselta salaa
hmm..siinähän niitä jo tuliki..helpotti!
Niin yks unohtu: korviketta on käytetty ihan huoletta kummallekki lapselle..


:D Ihan ku minä!! Ihan noissa kaikissa asioissa ;)
Oi onko meitä muitaki?! :)
No, täytyy jotaki hyvääki sanoa mistä oon ylpeä, tässä se tulee: teen itse porkkana-perunamössöt vauvalle ja se syö ne hyvällä ruokahalulla ;)
Mutta kyllä noita pahoja tapoja on enemmän.. Oon tämmönen tiuskija ja äyskijä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tukistan ja nippailen lastani ja huudan pienistä asioista. Lapseni ei ulkoile päivittäin vaan voi olla sisällä jopa viikon putkeen. Tiedän että olen todella paska mutsi. Mutta useimmiten ei kiinnosta koko lapsi vaan netteilen mielummin.

Parisuhteessa ei mene hyvin. Tunnen olevani loukussa ja selkeästi puran kaikki lapseeni. En ole silti hakenut apua.
:(
Niinpä. En myöskään siivoa vaan asuntomme näyttää sellaiselta kuin Sillä siisti- ohjelmassa. Minua ei kiinnosta oikeastaan mikään vaan haluaisin ottaa hatkat. Pahinta että ottaisin nuorimmaisen lapsen mukaani mutta en vanhempaa vaikka hänkin on vielä alle 3-vuotias.
No ainakin sä tunnistat ongelmasi. Ole kiltti ja hae apua :hug: :/
Itken joka ilta suihkussa salaa mieheltäni kun lapset ovat menneet nukkumaan. Tiedän että jos haen apua niin lapset otetaan luultavasti pois ja sakot ainakin saan jatkuvasta tukistamisesta.
Joka aamu päätän että olen kiltti lapselleni mutta sitten hermot kuitenkin menevät.
Voi ei, tiedätkö mulla oli sama tilanne vuosi sitten. Sitten kerroin neuvolassa ja aloin saamaan apua. Ei sulta lapsia oteta pois, ei varmasti! :hug:
Hae apua ihan oikeasti. Samalla autat myös lapsiasi. Tsemppiä!

 
Ihanainen
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Kivitettäisiin ? ! Hah, on kivitetty jo, mutta silti mua ei hiljaiseksi saa ja olen sitä mieltä vaikka telotusryhmän edessä. Ja kuolemanikin jälkeen jättäisin perinnöksi lapsilleni kristilliset arvot sekä kasvatuksen jotka sisältävät myös sen tiedon että homoseksuaalisuus on syntiä eikä missään nimessä hyväksyttävää.
Lisäksi olen opettanut kahdelle vanhimmalle lapselle jotka ovat koulussa ennen kuin heillä alkaa biologia niin he tietävät, että ihminen ei ole lähtöisin apinasta vaan Jumala on ihmisen ja maailmankaikkeuden Luoja.
Lapseni nämä tietävät ja edes palstamammat ei sitä voi estää. Ja sekös heitä ottaa kupoliin B) :LOL:

Ai niin ja meidän lapset eivät tule osallistumaan koskaan koulussa seksivalistustunneille.
Me hoidamme valistuksen vanhempina sen ihan itse.

Joten, antaa tulla!!!

:xmas: :p
Öö, oliko tää vitsi vai oletko tosissasi...? Sorry, kun en ole aiemmin viestejäsi seurannut, niin en tiedä ajatteletko oikeasti näin vai onko tää huumoria...
 
kiva ketju..
Hmm.. Aloitin uudestaan tupakoinnin imetyksen jälkeen. Syödään sillon tällön purkkiruokia. Ammatin hankinta on vasta edessä. Käytän kertakäyttövaippoja. Oon laiska kierrättämään.
 

Yhteistyössä