Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

haa
Sori että tulee negatiivinen viesti, mutta mua järkyttää tosi paljon noi jotkut kohdat. Tuntuu kamalalta että niin monet juo vaikka on lapsia. Huutaminen, tukistaminen ja kiroilu ei nyt kovin kivaa ole lapselle, mutta ymmärrän että suuttumus voi joskus olla ylipääsemätöntä. Kannattaisi silti miettiä minkälaisen äidin lapselleen antaa. (Terveisin yksi aikuinen lapsi, joka ei varmaan ikinä toivu äidin huutamisesta ja vihaisuudesta. Enkä ole tekemisissä enää.)

Ehkä karsein tunnustus noista on että joku pussaa lasta suulle. Se on jotenkin tosi epäsopivaa mun mielestä. Samaten on todella vastuutonta opettaa lasta lyömään takaisin.
 
!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No otetaan riskillä. Eli seurustelua takana kolmisen viikkoa ja ehkäisyn kanssa on ollut pari kertaa niin ja näin. :whistle: :saint:

No niin antaa tulla vain. Mä laitan arskat suojaksi B)
käytätkö konstia et mies nalkkiin heti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No otetaan riskillä. Eli seurustelua takana kolmisen viikkoa ja ehkäisyn kanssa on ollut pari kertaa niin ja näin. :whistle: :saint:

No niin antaa tulla vain. Mä laitan arskat suojaksi B)
käytätkö konstia et mies nalkkiin heti?
Ei tarvitte. :whistle: Mitä nalkkiin laittamista se on jos mies tietää etten käytä mitään ehkäisyä kuten pillereitä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä voin kuvitella, miten jotkut ihan taatusti repii persaustaan halusta kommentoida jotain ilkeetä tähän ketjuun, mutta ei vaan voi kun tajuaa, että se olis pienonen palstaitsari :D
Mä naureskelin just ihan samaa täällä! Siel on muutama tyyppi tuskissaan ku ei voi naamaansa avata. Nooh, huomena hyvänä päivänä sitte.. :D
Miksi ei voisi?
Ja voinkin avata. Vittu mikä idiootti tuo Scarlett on. Siinä tehdään taas isätöntä kersaa.
Mulla ei kyllä ole yhtäkään isätöntä lasta enkä mä kyllä nytkään ole raskaana. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja haa:
Sori että tulee negatiivinen viesti, mutta mua järkyttää tosi paljon noi jotkut kohdat. Tuntuu kamalalta että niin monet juo vaikka on lapsia. Huutaminen, tukistaminen ja kiroilu ei nyt kovin kivaa ole lapselle, mutta ymmärrän että suuttumus voi joskus olla ylipääsemätöntä. Kannattaisi silti miettiä minkälaisen äidin lapselleen antaa. (Terveisin yksi aikuinen lapsi, joka ei varmaan ikinä toivu äidin huutamisesta ja vihaisuudesta. Enkä ole tekemisissä enää.)

Ehkä karsein tunnustus noista on että joku pussaa lasta suulle. Se on jotenkin tosi epäsopivaa mun mielestä. Samaten on todella vastuutonta opettaa lasta lyömään takaisin.
eim itään anteeksi pyytelyjä tarvi esittää :)
mikäs on sun "syntisi" ?
 
Ronja
No johan tänne alko tulemaan " hyi teitä pahoja äitejä" viestejäki!!
Tännehän sai kirjottaa asioita ja nyt niitä on kirjotettu. Monen sivun eestä!! :D
Siinä teille kauhisteltavaa mahtavat, ymmärtäväiset äiskät!!
 
Ja
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Kivitettäisiin ? ! Hah, on kivitetty jo, mutta silti mua ei hiljaiseksi saa ja olen sitä mieltä vaikka telotusryhmän edessä. Ja kuolemanikin jälkeen jättäisin perinnöksi lapsilleni kristilliset arvot sekä kasvatuksen jotka sisältävät myös sen tiedon että homoseksuaalisuus on syntiä eikä missään nimessä hyväksyttävää.
Lisäksi olen opettanut kahdelle vanhimmalle lapselle jotka ovat koulussa ennen kuin heillä alkaa biologia niin he tietävät, että ihminen ei ole lähtöisin apinasta vaan Jumala on ihmisen ja maailmankaikkeuden Luoja.
Lapseni nämä tietävät ja edes palstamammat ei sitä voi estää. Ja sekös heitä ottaa kupoliin B) :LOL:

Ai niin ja meidän lapset eivät tule osallistumaan koskaan koulussa seksivalistustunneille.
Me hoidamme valistuksen vanhempina sen ihan itse.

Joten, antaa tulla!!!

:xmas: :p
on kyllä hyvä teksti!
 
kyllähän tässä ketjussa on paljon jo sellaisia tunnustuksia joita esim.ite pidän kamalina ja joista voisin oikeenki hyvin vääntää kättä ja kiillottaa omaa sädekehääni joku toinen päivä. MUTTA se ei nyt ollu pointti. On myös jollain tapaa todella riemastuttavaa huomata ihan näin rautalangalla väännettynä ,että KAIKILLA ihan oikeesti on JOTAIN mistä voidaan vetää esiin " olet huono äiti" - kortti.
musta ois äärettömän kornia, jos joku tulis tähän nyt moralisoimaan.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Kivitettäisiin ? ! Hah, on kivitetty jo, mutta silti mua ei hiljaiseksi saa ja olen sitä mieltä vaikka telotusryhmän edessä. Ja kuolemanikin jälkeen jättäisin perinnöksi lapsilleni kristilliset arvot sekä kasvatuksen jotka sisältävät myös sen tiedon että homoseksuaalisuus on syntiä eikä missään nimessä hyväksyttävää.
Lisäksi olen opettanut kahdelle vanhimmalle lapselle jotka ovat koulussa ennen kuin heillä alkaa biologia niin he tietävät, että ihminen ei ole lähtöisin apinasta vaan Jumala on ihmisen ja maailmankaikkeuden Luoja.
Lapseni nämä tietävät ja edes palstamammat ei sitä voi estää. Ja sekös heitä ottaa kupoliin B) :LOL:

Ai niin ja meidän lapset eivät tule osallistumaan koskaan koulussa seksivalistustunneille.
Me hoidamme valistuksen vanhempina sen ihan itse.

Joten, antaa tulla!!!

:xmas: :p
Mitä sinä sitten teet, jos tulee ilmi että oma lapsesi pitää saman sukupuolen edustajista? Heitäkö kaivoon ja laitat kannen kiinni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Kivitettäisiin ? ! Hah, on kivitetty jo, mutta silti mua ei hiljaiseksi saa ja olen sitä mieltä vaikka telotusryhmän edessä. Ja kuolemanikin jälkeen jättäisin perinnöksi lapsilleni kristilliset arvot sekä kasvatuksen jotka sisältävät myös sen tiedon että homoseksuaalisuus on syntiä eikä missään nimessä hyväksyttävää.
Lisäksi olen opettanut kahdelle vanhimmalle lapselle jotka ovat koulussa ennen kuin heillä alkaa biologia niin he tietävät, että ihminen ei ole lähtöisin apinasta vaan Jumala on ihmisen ja maailmankaikkeuden Luoja.
Lapseni nämä tietävät ja edes palstamammat ei sitä voi estää. Ja sekös heitä ottaa kupoliin B) :LOL:

Ai niin ja meidän lapset eivät tule osallistumaan koskaan koulussa seksivalistustunneille.
Me hoidamme valistuksen vanhempina sen ihan itse.

Joten, antaa tulla!!!

:xmas: :p
Mitä sinä sitten teet, jos tulee ilmi että oma lapsesi pitää saman sukupuolen edustajista? Heitäkö kaivoon ja laitat kannen kiinni?
Hyvä kysymys!

 
pahis
Ryyppäsin heti synnäriltä kotiuduttua ja siitä eteenpäin kerta viikkoon, tukistan lapsia ja annan niiden pelata tietokoneella koko ajan. Uhkailen lapsia neekereillä ja mustalaisen laukulla.

Enkö olekin cool ja inhimillinen, nauretaanhan mullekin vaan kun muillekin! =)
 

Yhteistyössä