Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

näillä mennään!
- lapseni on syntynyt sektiolla - ihan omasta halustani
- lapseni syö pelkkää purkkiruokaa
- olen imettänyt baarista tultuani vaikka veressä varmaan ollut vielä alkoholia
- en ole ikinä edes kokeillut kestovaippoja - eikä kiinnosta
- olen rasisti
- passuutan miestäni jatkuvasti ja istun itse sohvalla netissä
- teen hävyttömän vähän kotitöitä, mies tekee melkein kaikki
- inhoan räkäisiä, riehuvia, rumia poikalapsia, tytöt on paljon suloisempia
- mielestäni ihmiset, jotka kohtelevat julmasti eläimiä, saisi vaikka tappaa samantien
- olen itsekäs ihminen

...
 
Te ootte ihan karmeita! Kamalia ihmisiä kaikki! Menkää kuulkaa ensin katsomaan itseänne peilistä, sitten saunan taakse piiskaamaan itsenne ja sitten vielä itseenne! Hyh!

Miksei jumala voinut tehdä kaikista yhtä erinomaisia kuin minusta!? :ashamed:
 
Osui!
Alkuperäinen kirjoittaja haa:
Ehkä karsein tunnustus noista on että joku pussaa lasta suulle. Se on jotenkin tosi epäsopivaa mun mielestä.
WHHHAAAAATTTT?!!!!!!!!!!!
Muitakin, jotka ajattelee noin?!

Noh, löytyipä sitten jotain mistä miut kivitetään. Enpä vaan olisi IKINÄ uskonut, että tuosta asiasta saisi kiviä niskaansa :0
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Mitä sinä sitten teet, jos tulee ilmi että oma lapsesi pitää saman sukupuolen edustajista? Heitäkö kaivoon ja laitat kannen kiinni?
Hyvä kysymys!

[/quote]

Voi hyvää päivää, keksikää nyt jo hyvänen aika jotain uutta :headwall:
..heitätkö kaivoo :headwall: :headwall: jösses sentään ja merianna siellä takana vielä että hyvä kysymys :headwall: hohoijaa
Oon niin monesti tähänkin vastata joten enpä taida enää |O
 
helkutti
Alkuperäinen kirjoittaja haa:
Sori että tulee negatiivinen viesti, mutta mua järkyttää tosi paljon noi jotkut kohdat. Tuntuu kamalalta että niin monet juo vaikka on lapsia. Huutaminen, tukistaminen ja kiroilu ei nyt kovin kivaa ole lapselle, mutta ymmärrän että suuttumus voi joskus olla ylipääsemätöntä. Kannattaisi silti miettiä minkälaisen äidin lapselleen antaa. (Terveisin yksi aikuinen lapsi, joka ei varmaan ikinä toivu äidin huutamisesta ja vihaisuudesta. Enkä ole tekemisissä enää.)

Ehkä karsein tunnustus noista on että joku pussaa lasta suulle. Se on jotenkin tosi epäsopivaa mun mielestä. Samaten on todella vastuutonta opettaa lasta lyömään takaisin.
Onhan se ihan karseeta jos lapselle tartuttaa kariesbakteerín, hui
 
Näit koht 1v11kk ikäseen poikaan liittyvii asioit on kommentoitu ilkeest ja negatiivisest. Lapsentahtisuus, pehmee kasvatus, taaperoimetys, täysimetys 8kk, taaperon yöimetys, kestovaipat (ei tarvi enää vaippoja) pojal on vaaleenpunasii, pinkkejä ym. punasii vaatteit, suulle pusuttelu, perhepeti, alasti nukkuminen, kasvissyönti jne. Em. lisäks ehdottomast mun kirjotustyyli.
 
tytyn äiti
Alkuperäinen kirjoittaja pahis:
Ryyppäsin heti synnäriltä kotiuduttua ja siitä eteenpäin kerta viikkoon, tukistan lapsia ja annan niiden pelata tietokoneella koko ajan. Uhkailen lapsia neekereillä ja mustalaisen laukulla.

Enkö olekin cool ja inhimillinen, nauretaanhan mullekin vaan kun muillekin! =)

Miten lapsia uhkaillaan neekereillä?
 
Aikuinen nainen..
Alkuperäinen kirjoittaja pahis:
Ryyppäsin heti synnäriltä kotiuduttua ja siitä eteenpäin kerta viikkoon, tukistan lapsia ja annan niiden pelata tietokoneella koko ajan. Uhkailen lapsia neekereillä ja mustalaisen laukulla.

Enkö olekin cool ja inhimillinen, nauretaanhan mullekin vaan kun muillekin! =)
Juu, tulipa mieleen tuoki, kun esikoinen huono syömään niin uhkaan että mustalaiset tulee hakemaan jos ei syö/ole kiltisti. Ei se enää usko niihinkään...
Että tosi aikuisiahan tässä ollaan.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Osui!:
Alkuperäinen kirjoittaja haa:
Ehkä karsein tunnustus noista on että joku pussaa lasta suulle. Se on jotenkin tosi epäsopivaa mun mielestä.
WHHHAAAAATTTT?!!!!!!!!!!!
Muitakin, jotka ajattelee noin?!

Noh, löytyipä sitten jotain mistä miut kivitetään. Enpä vaan olisi IKINÄ uskonut, että tuosta asiasta saisi kiviä niskaansa :0
Älä muuta sano!

:LOL: Tukistaminen ei oo kivaa, mutta ymmärrettävää, mutta pusu suulle, on aivan kamalaa..

Nooh, tässä mun tunnustus: Annan pusuja suulla ja myös SAAN pusuja suulle 2.5v lapselta. :xmas:
 
- Teen liikaa kotitöitä ja kannan liiaksi vastuun lapsista - eli päästän mieheni liian helpolla.
- Silti kaikki yhteiset kulut jaetaan 50 - 50.
- Musta mun omat lapset on herttaisempia kuin "muiden kakarat". :ashamed:
 
jooo.. Olen..
- naimisissa 15v vanhemman miehen kanssa
- hävyttömän tietoinen siitä, että mun ei tarvi mennä töihin vaan voin olla kotirouvana
- hakannut naisen
- vetäissyt seurustelun alussa mieheltäni tärykalvon puhki
- pidän itseäni oikeasti loistavana äitinä
- ottanut ja otan edelleen alkoholia myös lapseni aikana, kohtuudella tosin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Mitä sinä sitten teet, jos tulee ilmi että oma lapsesi pitää saman sukupuolen edustajista? Heitäkö kaivoon ja laitat kannen kiinni?
Hyvä kysymys!
Voi hyvää päivää, keksikää nyt jo hyvänen aika jotain uutta :headwall:
..heitätkö kaivoo :headwall: :headwall: jösses sentään ja merianna siellä takana vielä että hyvä kysymys :headwall: hohoijaa
Oon niin monesti tähänkin vastata joten enpä taida enää |O [/quote]

olet mulle uusi tuttavuus palstalla, ellet ole ollut aiemmin toisella nikillä, en voi siis tietää mitä olet aiemmin vastaillut.
Mulle vaan ei olisi yhtään itsestään selvää miltä musta tuntuisi ja miten suhtatuisin jos oma lapseni pitäisi saman sukupuolen edustajista...mullakin siis oma uskonnollinen vakaumus on.
Noin yleensä yritän, huom! yritän olla tuomitsematta muita vaikka en ymmärtäisikään tai ajattelisi/tuntisi samoin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tukistan ja nippailen lastani ja huudan pienistä asioista. Lapseni ei ulkoile päivittäin vaan voi olla sisällä jopa viikon putkeen. Tiedän että olen todella paska mutsi. Mutta useimmiten ei kiinnosta koko lapsi vaan netteilen mielummin.

Parisuhteessa ei mene hyvin. Tunnen olevani loukussa ja selkeästi puran kaikki lapseeni. En ole silti hakenut apua.
:(
Niinpä. En myöskään siivoa vaan asuntomme näyttää sellaiselta kuin Sillä siisti- ohjelmassa. Minua ei kiinnosta oikeastaan mikään vaan haluaisin ottaa hatkat. Pahinta että ottaisin nuorimmaisen lapsen mukaani mutta en vanhempaa vaikka hänkin on vielä alle 3-vuotias.
Tulin sitten jeesustelemaan. Kiviä nyt on vaikea heittää, kun en itsekään ole mikään täydellinen äiti, mutta miun mielestä tämä kuulostaa jo aika pahalta.

Avun hankkiminen tuntuu varmasti tosi vaikealta, mutta kun kerran aukasee suunsa niin se helpottaa jo kummasti, ja yleensä lähtee parempaan suuntaan etenemään. Onnistuisiko mitenkään, jos ottaisit vähän enemmänkin aikaa itsellesi, ihan siis ilman nettiä, vaikka viikonlopun tai jotain, ja lapset olisi esim. isänsä kanssa?

Tee palvelus itsellesi ja ennenkaikkea lapsillesi ja ota yhteyttä neuvolaan ja kerro tunteistasi.


Sitten vielä lopuksi voin sanoa etten ihan ymmärrä tätä ketjua, ylpeinä kerrotaan asioista, joista osasta ainakin kuuluisikin kivittää, ja kuitataan omat ja toisten mokat tai jatkuvat virheet naurulla. Suurin osa tuskin on elämää vakavampia asioita, mutta jotkut taas.. :'(

Olkoonkin äärettömän kornia ja vaikka palstaitsemurha.
 
Esikoinen söi yötuttia lähes 3 vuotiaaksi
Voin juoda alkoholia lasten nähden
Oon jättänyt lapset yökylään "liian pieninä"
Nautin omasta ja miehen kanssa yhteisestä ajasta silloin kun lapset ovat esim. isovanhemmilla
Oon kuljettanut lasta taksissa ilman turvaistuinta
Lapset ei oo karkkipäivää
Meillä syödään kylmiä nakkeja
Pojat söivät vauvoina purkkiruokaa
Olin kännissä kun en vielä tiennyt olevani raskaana silloin
Oon sitä mieltä että lapselle paras hoitopaikka on koti silloin kun siellä on kaikki hyvin ja vanhemmat ovat terveitä ja ns. normaaleja

...ja varmaan monta muutakin asiaa jos vaan mietin.

 
pahis
Alkuperäinen kirjoittaja tytyn äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja pahis:
Ryyppäsin heti synnäriltä kotiuduttua ja siitä eteenpäin kerta viikkoon, tukistan lapsia ja annan niiden pelata tietokoneella koko ajan. Uhkailen lapsia neekereillä ja mustalaisen laukulla.

Enkö olekin cool ja inhimillinen, nauretaanhan mullekin vaan kun muillekin! =)

Miten lapsia uhkaillaan neekereillä?
No tietysti että tulevat ja vievät. Keittävät padassa ja syövät, repivät hiukset ja tekevät niistä päähineitä. Perusshittiä.
 
-Jonttu-
No tietysti että tulevat ja vievät. Keittävät padassa ja syövät, repivät hiukset ja tekevät niistä päähineitä. Perusshittiä.
[/quote]

:LOL: :LOL: Ei vitsi! Vähäks hyvä hahahhahahaha :D:D:D:D:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
kyllähän tässä ketjussa on paljon jo sellaisia tunnustuksia joita esim.ite pidän kamalina ja joista voisin oikeenki hyvin vääntää kättä ja kiillottaa omaa sädekehääni joku toinen päivä. MUTTA se ei nyt ollu pointti. On myös jollain tapaa todella riemastuttavaa huomata ihan näin rautalangalla väännettynä ,että KAIKILLA ihan oikeesti on JOTAIN mistä voidaan vetää esiin " olet huono äiti" - kortti.
musta ois äärettömän kornia, jos joku tulis tähän nyt moralisoimaan.
HYVIN SANOTTU!! Ja kuitenkin suurin osa täällä on juuri se paras äiti omalle lapselle.. vaikka välillä vähän "hairahtaiskin"...

=)
 
ööö
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tukistan ja nippailen lastani ja huudan pienistä asioista. Lapseni ei ulkoile päivittäin vaan voi olla sisällä jopa viikon putkeen. Tiedän että olen todella paska mutsi. Mutta useimmiten ei kiinnosta koko lapsi vaan netteilen mielummin.

Parisuhteessa ei mene hyvin. Tunnen olevani loukussa ja selkeästi puran kaikki lapseeni. En ole silti hakenut apua.
:(
Niinpä. En myöskään siivoa vaan asuntomme näyttää sellaiselta kuin Sillä siisti- ohjelmassa. Minua ei kiinnosta oikeastaan mikään vaan haluaisin ottaa hatkat. Pahinta että ottaisin nuorimmaisen lapsen mukaani mutta en vanhempaa vaikka hänkin on vielä alle 3-vuotias.
No ainakin sä tunnistat ongelmasi. Ole kiltti ja hae apua :hug: :/
Itken joka ilta suihkussa salaa mieheltäni kun lapset ovat menneet nukkumaan. Tiedän että jos haen apua niin lapset otetaan luultavasti pois ja sakot ainakin saan jatkuvasta tukistamisesta.
Joka aamu päätän että olen kiltti lapselleni mutta sitten hermot kuitenkin menevät.
tekstiä! Eli et rakasta lapsiasi! Muuten tekisit jotain, mahdollistasit edes lapsilles hyvän elämän jossain muualla
Karseaa, en sentään lyö lapsiani, olen katkaissut kierteen mutta silti tehnyt niin pahaa ettei sitä uskalla kertoa missään. Tiedä kun kuolen kerronko.
 

Yhteistyössä