Alkuperäinen kirjoittaja vanamo:Juuri niin, kaukana luonnonkukasta! Oi voi näitä kaupunkilaisia...Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Nehän pitäis hävittää täältä, samanlainen vitsaus kuin tuo jättikoiranputki! Kasvualueista pitäis raportoida samaan paikkaan kuin koiranputkista jotta ne voitaisiin hävittä.
Siis eihän se ole mikään luonnonkukka! Vaan puutarhoista levinnyt ja valtaa kasvualueen meidän luonnonkukilta |O
Oi voi näitä tietämättömiä... lupiini on kyllä yleisesti tiedetty haittakasviksi jo kauan, ei kuulu alunperin suomalaiseen kasvistoon. Mutta kaunein kukka on musta ruiskaunokki.