Mikä keitossa on parasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soppakokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

soppakokki

Vieras
Mä tykkään ehdottomasti eniten liemestä. Mies taas onkii kaikki mahdolliset sattumat ja mahdollisimman vähän lientä. Mutta se kaikki makuhan on siinä ihanassa, kuumassa liemessä. Perunat sun muut tykkään tilsiä haarukalla hienommiksi, että liemi sakenee hiukan.
 
liemi on parasta, hyvänmakuinen liemi kruunaa keiton. Eritäin hienoissa ravintoloissahan on myynnissä pelkkä lihalientä, siinä ei ole sattumia ja on hyvää
 

Yhteistyössä