Näin keskikesän herkistämänä
Mä tykkään kaikkein eniten lupiinista- se on kaunis ja tuoksuu hyvälle.
Onhan ne kirjolupiinitkin kauniita, mutta nuo tienpientareilla kasvavat on upeita (ja kestäviä
mä raahaan niitä meidän puutarhan reunamille ja ne kukoistaa vaan! Lisäksi se on niin syväjuurinen että käy maanmuokkaajasta tässä savikossa)
Mä tykkään kaikkein eniten lupiinista- se on kaunis ja tuoksuu hyvälle.
Onhan ne kirjolupiinitkin kauniita, mutta nuo tienpientareilla kasvavat on upeita (ja kestäviä