Mikä on mielestäsi kaunein 'luonnonkukka'?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Näin keskikesän herkistämänä :)

Mä tykkään kaikkein eniten lupiinista- se on kaunis ja tuoksuu hyvälle.
Onhan ne kirjolupiinitkin kauniita, mutta nuo tienpientareilla kasvavat on upeita (ja kestäviä :D mä raahaan niitä meidän puutarhan reunamille ja ne kukoistaa vaan! Lisäksi se on niin syväjuurinen että käy maanmuokkaajasta tässä savikossa)
 
Nehän pitäis hävittää täältä, samanlainen vitsaus kuin tuo jättikoiranputki! Kasvualueista pitäis raportoida samaan paikkaan kuin koiranputkista jotta ne voitaisiin hävittä.

Siis eihän se ole mikään luonnonkukka! Vaan puutarhoista levinnyt ja valtaa kasvualueen meidän luonnonkukilta |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Nehän pitäis hävittää täältä, samanlainen vitsaus kuin tuo jättikoiranputki! Kasvualueista pitäis raportoida samaan paikkaan kuin koiranputkista jotta ne voitaisiin hävittä.

Siis eihän se ole mikään luonnonkukka! Vaan puutarhoista levinnyt ja valtaa kasvualueen meidän luonnonkukilta |O
Juuri niin, kaukana luonnonkukasta! Oi voi näitä kaupunkilaisia...

 
Alkuperäinen kirjoittaja vanamo:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Nehän pitäis hävittää täältä, samanlainen vitsaus kuin tuo jättikoiranputki! Kasvualueista pitäis raportoida samaan paikkaan kuin koiranputkista jotta ne voitaisiin hävittä.

Siis eihän se ole mikään luonnonkukka! Vaan puutarhoista levinnyt ja valtaa kasvualueen meidän luonnonkukilta |O
Juuri niin, kaukana luonnonkukasta! Oi voi näitä kaupunkilaisia...

Nuo valtaa tilaa meidän omilta luonnonkukilta tosi tehokkaasti. Kohta saa kieloja, valkovuokkoja yms hakemalla hakea. |O

 

Yhteistyössä