G: Ken on maassa kaunehin?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
En tiiä mistä ajatus pälkähti aamulla päähäni, mutta tuli mieleen, että Lola Odusoga on varmaankin Suomen kaunein nainen. Paitsi että se on kasvoiltaan ja vartaloltaan kaunis, mä tykkään sen uskalluksesta nauttia elämästä ja olla oma itsensä. Se lienee myös oivaltanut sen, että ihmisen ei tarvi pyrkiä hampaat irvessä täydellisyyteen edes äitinä.

viewer


Onkos muita ehdokkaita?
 
Mun serkku on kaikkein kaunein :). Mutta tuo Lola on kyllä TODELLA kaunis. Ja mun mielestä livenä se kauneus on vieläkin paremmin nähtävissä. Upea nainen kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Ei Lola minustakaan oo kaunein, ei oikein kukaan noista suomalaisista misseistä.

En mä oo misseistä erityisesti puhunutkaan... en itse asiassa edes muistanut, että Lola on joskus vuonna yks ja kaks ollut missi.

Ajattelin vaan kysellä, että kuka suomalainen JULKKISNAINEN on teistä kaunein ja miksi.
 

Yhteistyössä