En tiiä mistä ajatus pälkähti aamulla päähäni, mutta tuli mieleen, että Lola Odusoga on varmaankin Suomen kaunein nainen. Paitsi että se on kasvoiltaan ja vartaloltaan kaunis, mä tykkään sen uskalluksesta nauttia elämästä ja olla oma itsensä. Se lienee myös oivaltanut sen, että ihmisen ei tarvi pyrkiä hampaat irvessä täydellisyyteen edes äitinä.
Onkos muita ehdokkaita?
Onkos muita ehdokkaita?