Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja isä kahdelle:Mun mielestä pettäminen ei ole missään tilanteessa hyväksyttävää. Vaikka ois kymmenen vuotta ilman seksiä omassa liitossa niin pitäis nyt sen verran olla munaa että saisi sanottua aiheesta puolisolleen eikä tarviis salailla mitään. Asioiden jakamiseenhan parisuhde nimenomaan perustuu.
Ei ehkä hyväksyttävää, mutta tuossa tilanteessa toinen kärsii kohtuuttomasti: ei saa seksiä eikä toinen ota häntä huomioon. Ei nainen voi laittaa jalkoja vaan ristiin (seksi on tärkeä asia) ja sanoa, että et muuten petä koska se on väärin mua kohtaan, mutta en mäkään anna sulle! Sekin on väärin. Aika helposti naiset tuntuu ajattelevan että miehen pitää heitä kunnioittaa, ja sitten he tekevät mitä sattuu (tai jättävät tekemättä ). Kunnioitus pitää ansaita.
Uskomatonta? Onko tämänkään kirjoittaja nainen? Et voi olla?
On on =) Mä ajattelinkin tämän asian omalle kohdalle. Isä kahdelle sanoo, että parisuhde perustuu jakamiselle. Mun mielestä se tarkoittaa sitä, että jaetaan niin hyvät kuin huonotkin tunteet, ja jaetaan sekin, mitä toiselle annetaan. On kohtuutonta vaatia toiselta kuuta taivaalta, jos itse ei ollenkaan ota huomioon, mikä kumppanille on tärkeää.