Miesten kauneusihanteesta ja pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marmelaadi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mgst:
Juu, en sano enää mitään. :|

Älä välitä. Toiset ne vain koettaa saivartelemalla päteä. Kun katsoo tuota lainauskejua, huomaa, ettei ne muutkaan ihan tekstien lähiluvun saati oman kirjallisen ilmaisunsa ammattilaisia ole ;)

silti voi joskus pysähtyä miettimään, kysyä suoraan jos ei ymmärrä tai olla hiljaa
:)

Mähän sanoin, etten ymmärrä. :xmas: Oisko mun pitänyt laittaa vaan en ymmärrä ja sitten pistää oma kommentti erikseen?

Pitäsköhän jonkun muunkin vähän välillä miettiä, mitä sanoo ja mihin takertuu?

Ihan varmasti :whistle: :D Mutta sit ois vaa voinu jättää sen siihen 'minen tajuu' :xmas:

Jatka jatka.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Marmelaadi:
Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
mun ex oli siitä ihana tapaus että sille kyllä kelpasi kaikennäköiset ja oloiset naiset. Eipähän mun itsetunto kärsinyt kun skaala oli niin laaja :)

Saatiin ensimmäinen teini ketjuun.

No jos 31v on vielä teini niin kiva juttu :)

:laugh: meinasin jo heti tuon kommentin jälkeen laittaa että kyllä taas sanotaan mitä se mitä ensimmäisenä mieleen tulee, saati että miten tuosta kommentista voi päätellä että joku on teini :o :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mgst:
Juu, en sano enää mitään. :|

Älä välitä. Toiset ne vain koettaa saivartelemalla päteä. Kun katsoo tuota lainauskejua, huomaa, ettei ne muutkaan ihan tekstien lähiluvun saati oman kirjallisen ilmaisunsa ammattilaisia ole ;)

silti voi joskus pysähtyä miettimään, kysyä suoraan jos ei ymmärrä tai olla hiljaa
:)

Mähän sanoin, etten ymmärrä. :xmas: Oisko mun pitänyt laittaa vaan en ymmärrä ja sitten pistää oma kommentti erikseen?

Pitäsköhän jonkun muunkin vähän välillä miettiä, mitä sanoo ja mihin takertuu?

Ihan varmasti :whistle: :D Mutta sit ois vaa voinu jättää sen siihen 'minen tajuu' :xmas:

Jatka jatka.

:o nyt mä en tajuu :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Olen huomannut että kyllä ne äijät pettää sellaisia ihan mielettömän hyvännäköisiäkin naisia. Että ei se pelkkä hyvä ulkomuoto uskollisuutta takaa. Vaikka en haluakaan rupsahtaa sen suuremmin :xmas:

totta, enemmän tai vähemmän shokki mulle oli kun mies oli pettäny mua 2x tuhdimman ja vähemmän feminisemmän naisen kanssa.
Oli ihan mun vastakohta.

Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
pissittää

:o :o no mikäs siihen mahollisesti auttas? :xmas: :whistle: :D

Usko mua, sä ET halua tietää!! ;)

Laita Betty yv. Mun on oikeasti päästävä pissille :D

Sä voit varata ihan itse yv:llä ajan mun vastaanotolle. Kiirettä pitää mutta eiköhän multa pieni hetki löydy sun tarpeilles! B)

vaikkka ikää ei paljon ole karttunut niiin tuon olen kyllä todennut jo aikoja sitten.

Oma mieskin aina ollut aivan ihastunut ulkomuotooni vaikka olen ollut laiha,lihava ja vaikka mitä.

aina löytää ne hyvät puolet.. naureskelinkin minkä ruusunpunaisten lasien läpi mua katselee :D :D

Ja kyllä mies mua varmasti miellyttää koska häntä niin rakastan vaikka ulkonäkö muuttuis..

Yhteistyössä