Alkuperäinen kirjoittaja lirppa:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja (sama)vieras:
niin eli oliskohan kellään mielipidettä tohon juuri kertomaani... onkohan se mun mies mun kans vain ja ainoastaan luonteeni takia? eli että en vetoa häneen niinkään ulkoisesti... vai voiko maku muuttua vuosien varrella?
No se johtui varmaan niistä rastoista, älä sitä mieti
Ja ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan.
samaa mieltä!
ja mitä tavisäidin kommenttiin tulee, olen EHKÄ joissain määrin kanssasi samaa mieltä, mutta en ymmärrä sinua kokonaan. Jos siis esimerkiksi tämän 'vieraan' tilanteessa hän päättäisi laittaa rastat uudelleen, olisiko odotettavissa, että mies jättäisi/pettäisi? ja olisiko se oikein?
Ei siinä mielessä, että tämän mies on nähnyt hänet rastoissa, ja oletettavasti tietää että ko henkilö pitää niistä.Ja tuo ei ole mitään kovin radikaalia. Mutta jos mies ei olisi esim tietoinen toisen viehätyksistä rastoihin/ikinä nähnyt niissä, ajattelisi yleisesti että en voi sietää rastoja,niin toki ensireaktio vois olla aika raju. Tuskin kukaan tukan takia jättää.
Esim jos mulla ei ois ikinä ollut lävistyksiä, tietäsin ettei mies niistä edes pitäis, jonain pvänä silti menisin kotiin kunnon sonnirenkaalla varustettuna niin voisin olla satavarma etten saisi miestä kanssani julkisille paikoille

Eli minun mieheni ei kauheasti rakasta esim lävistyksiä, mutta hyväksyy ne ja samoin tatuoinnit koska hän tiesi niiden olevan osa minua tavatessaan minut.