L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:niin ku ne saiski käytön jälkeen hetkeks ulottumattomiin... :xmas:
Voisin käyttää monta kertaa peräkkäin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:niin ku ne saiski käytön jälkeen hetkeks ulottumattomiin... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en ole sammunu, mut ei ole mitään sanottavaa :attn:
hah-hah sen verran heräsit että sait sanottua tuon
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no eihän se mulle kuulu ketä kukin panee ja millon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vähän ärsyttää se, että kun nainen pettää, niin nainen on kauhea juonittelija, laskelmoiva ja suunnitelmallinen, kun taas mies vaan pettää kaikessa säälittävässä eläimellisyydessään.
Hyvä jos tämä ajattelumalli ei aiheuta muuta haittaa kuin pientä ärsytystä.
Hyväksymällä että miehet pettää useammin ja helpommin voi parhaimmillaan pelastaa suhteita turhista eroista, joten tästä taitaa olla enemmän haittaa kuin hyöytä.. naisillekin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikös kuitenkin sukupuolesta riippumatta pitäisi voida vähän kattoo, et housut pysyy jalassa?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tällä palstalla on huomannu päinvastasta..
jos mies pettää se on hirveä sika joka pitää jättää heti..
mutta jos nainen on joka tekee hairahduksen niin saa enemmän hyväksyntää ja päähän taputtelua.
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Jos elää parisuhteessa ja pettää niin silloin ei parisuhteessa ole kaikki kohdallaan. Yhtä vähän saavat minun ymmärrystäni osakseen pettävät naiset kuin miehetkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Jos elää parisuhteessa ja pettää niin silloin ei parisuhteessa ole kaikki kohdallaan. Yhtä vähän saavat minun ymmärrystäni osakseen pettävät naiset kuin miehetkin.
Niin mäkin ajattelen, mut ajattelen myös, että joskus kun kaikki ei ole kohdallaan, syyksi riittää se, että vain toinen ei yritä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Hyväksymällä että miehet pettää useammin ja helpommin voi parhaimmillaan pelastaa suhteita turhista eroista, joten tästä taitaa olla enemmän haittaa kuin hyöytä.. naisillekin?![]()
Kyllä se itse asiassa ärsyttää paljonkin, eikä oikein pelasta mitään, päinvastoin päästää miehen vastuusta.
En ole ennen näin selvästi älynnyt, että miehet itse pitävät itsestään yllä yksinkertaisen eläimen kuvaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Hyväksymällä että miehet pettää useammin ja helpommin voi parhaimmillaan pelastaa suhteita turhista eroista, joten tästä taitaa olla enemmän haittaa kuin hyöytä.. naisillekin?![]()
Kyllä se itse asiassa ärsyttää paljonkin, eikä oikein pelasta mitään, päinvastoin päästää miehen vastuusta.
En ole ennen näin selvästi älynnyt, että miehet itse pitävät itsestään yllä yksinkertaisen eläimen kuvaa.![]()
Tämä tieto voi pelastaa suhdetta mikäli petetty nainen oivaltaa että vika ei olekaan hänessä tai suhteessa, ja että mies ei olekaan erityisen poikkeava tapaus.
Tällä palstalla on myös paljon viisaita naisia jotka ovat oivaltaneet tämän, mutta heidän kommentit jäävät nuorempien naisten ja kiihkofeministien kerrasta-poikki jyrän alle.
Miehet tulevat usein tähän loppulokseen vain koska eivät löydä muuta selitystä omalle käytökselleen. Viimeistään pettämisen jälkeen on ihmettelyn ja itsetutkiskelun paikka, ja siinä on vastaukset vähissä.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tällä palstalla on huomannu päinvastasta..
mutta jos nainen on joka tekee hairahduksen niin saa enemmän hyväksyntää ja päähän taputtelua.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Jos elää parisuhteessa ja pettää niin silloin ei parisuhteessa ole kaikki kohdallaan. Yhtä vähän saavat minun ymmärrystäni osakseen pettävät naiset kuin miehetkin.
Niin mäkin ajattelen, mut ajattelen myös, että joskus kun kaikki ei ole kohdallaan, syyksi riittää se, että vain toinen ei yritä.
mä taas veikkaan että vika saattaa ollaa ihan pettäjän korvien välissä.. kaikki on periaatteessa hyvin muttei mikään vaan riitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Jos elää parisuhteessa ja pettää niin silloin ei parisuhteessa ole kaikki kohdallaan. Yhtä vähän saavat minun ymmärrystäni osakseen pettävät naiset kuin miehetkin.
mä taas veikkaan että vika saattaa ollaa ihan pettäjän korvien välissä.. kaikki on periaatteessa hyvin muttei mikään vaan riitä.
No sitä samaa mä oikeestaan tarkotin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Hyväksymällä että miehet pettää useammin ja helpommin voi parhaimmillaan pelastaa suhteita turhista eroista, joten tästä taitaa olla enemmän haittaa kuin hyöytä.. naisillekin?![]()
Tämä tieto voi pelastaa suhdetta mikäli petetty nainen oivaltaa että vika ei olekaan hänessä tai suhteessa, ja että mies ei olekaan erityisen poikkeava tapaus.
Tällä palstalla on myös paljon viisaita naisia jotka ovat oivaltaneet tämän, mutta heidän kommentit jäävät nuorempien naisten ja kiihkofeministien kerrasta-poikki jyrän alle.
Miehet tulevat usein tähän loppulokseen vain koska eivät löydä muuta selitystä omalle käytökselleen. Viimeistään pettämisen jälkeen on ihmettelyn ja itsetutkiskelun paikka, ja siinä on vastaukset vähissä.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Jos elää parisuhteessa ja pettää niin silloin ei parisuhteessa ole kaikki kohdallaan. Yhtä vähän saavat minun ymmärrystäni osakseen pettävät naiset kuin miehetkin.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Jos elää parisuhteessa ja pettää niin silloin ei parisuhteessa ole kaikki kohdallaan. Yhtä vähän saavat minun ymmärrystäni osakseen pettävät naiset kuin miehetkin.
No sitä samaa mä oikeestaan tarkotin.![]()
en älynnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tällä palstalla on huomannu päinvastasta..
Juuri näin. Paitsi, jos se on oma mies, joka on pettänyt, niin kaikista pahin on jälleen se nainen. Se toinen nainen siis.
Ei näissä ole oikeasti mitään johdonmukaisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Jos elää parisuhteessa ja pettää niin silloin ei parisuhteessa ole kaikki kohdallaan. Yhtä vähän saavat minun ymmärrystäni osakseen pettävät naiset kuin miehetkin.
Niinkuin minulla? Kuusi vuotta selibaattia...
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tällä palstalla on huomannu päinvastasta..
Juuri näin. Paitsi, jos se on oma mies, joka on pettänyt, niin kaikista pahin on jälleen se nainen. Se toinen nainen siis.
eikä voikaan olla. kyse kun on tunneasiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Jos elää parisuhteessa ja pettää niin silloin ei parisuhteessa ole kaikki kohdallaan. Yhtä vähän saavat minun ymmärrystäni osakseen pettävät naiset kuin miehetkin.
Niinkuin minulla? Kuusi vuotta selibaattia...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tällä palstalla on huomannu päinvastasta..
Mä en oo ikinä tajunnut tota toisen naisen tai miehen syyttämistä... Se on outoa, halutaan vaan saada joku syntipukki, että sit voitas jatkaa taas liittoa, kuin ei ois mitään tapahtunut.
Jonkunhan on pakko tapahtuneesta ottaa kuitenkin syy.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tällä palstalla on huomannu päinvastasta..
Mä en oo ikinä tajunnut tota toisen naisen tai miehen syyttämistä... Se on outoa, halutaan vaan saada joku syntipukki, että sit voitas jatkaa taas liittoa, kuin ei ois mitään tapahtunut.
Jonkunhan on pakko tapahtuneesta ottaa kuitenkin syy.![]()
no mä kyllä olen ihan hyvällä omalla tunnolla syyttänyt sekä miestäni että ystävääni. ja niin kauan kuin varattuihin tietoisesti sekaannutaan ei riitä ymmärrystä niille kolmansille osapuolillekaan. vahingot/tietämättömyys on asia erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tuskin syytit sitä pelkkää kolmatta osapuolta.
![]()