Miesten kuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="haha";26007476]Sä oot nolo, ensin haukut laihoja ihmisiä ja kyselet missä heidän tissit on kun oot niin katkera kun et ite oo samassa kunnossa, ja sitten vielä väität jotain jenkkijulkkista miehekses. Ahahahahaha, mistä noin noloja ämmiä löytyy?[/QUOTE]

Eikös kyseessä ollut Kökköliini, eikä nöppönen?:O

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26007464:
Onko nöppis mies?

Todistit jälleen yksinkertaisuutesi.. opettele myös lukemaan ja sisäistämään lukemasi.. Oot kyllä aika yksinkertainen.. Oikeestaan sinä ja nöppis taidatte näköjään olla aika samalla tasolla. :D

Tähän voisi ihan vinkkinä tuleville netistä satunnaisia kuvia poimiville ja ominaan esitteleville kertoa, että googlen kuvahaussa on nykyään mahdollisuus hakeaminkä vaan kuvan osoitteella samanlaisia tai samankaltaisia kuvia. Sillä löytää aika helposti minkä vaan kuvan lähteen. =)

[QUOTE="öööö";26008057]Todistit jälleen yksinkertaisuutesi.. opettele myös lukemaan ja sisäistämään lukemasi.. Oot kyllä aika yksinkertainen.. Oikeestaan sinä ja nöppis taidatte näköjään olla aika samalla tasolla. :D[/QUOTE]

Epäilen, että meistä kahdesta se yksinkertaisempi istuu ruudun sillä puolen :whistle:

kuka helvetti jaksaa ottaa näitä palstaihmisii tosissaan???oikeesti eikö jollain ole muuta elämää ku kyylää kuka on aito ja kuka feikki?antaa joidenki elää mielikuvitus maailmassaan... ihmisii löytyy joka lähtöön... toiset jää asemalle jne.. huoh :D huvinsa kullakin seköpääl... taitaa enemmän nauttia ku saa haluamaansa huomiota...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26008973:
Oih, nyt oon saanut kohinan aikaan :D :D No mut onhan se pirun komee.. :p
Tässä nyt kuitenkin kuva viel mun oikeasta kullasta niin ei sitten kenenkään tarvitse pahkailla ja päivitellä kauempaa :D

mielenkiitnoinen veto, mutta onkohan arvostelukykysi juttusi läpimenevyydestä vähän kärsinyt myöhäisestä kellonajasta.

Oli menoja niin kotiuduin vasta :) Minen sitten kirjoittele harmaana, modet luultavasti tuon näkevät, jos haluavat varmistaa ja jollekin harmaalle: Minen ole haukkunut missään kejussa lihavia enkä laihoja, sekoitat johonkin toiseen.

Ne ketkä laittaneet oikeen miehensä kuvan tänne, oottehan kysyneet luvan siihen mieheltänne. Itse en todellakaan tykkäisi jos mun kuvia tänne ilman lupaa leviteltäisi.

Sinäkö oot ottanut kuvan? Vähän tollasessa fiinimmässä ravintelissa? Miksi miehesi on noin nyreenä? Siksikö, että tilasit taas jonkun jättiannoksen, vaikka sun piti laihduttaa?

Tässä nyt kuitenkin kuva viel mun oikeasta kullasta niin ei sitten kenenkään tarvitse pahkailla ja päivitellä kauempaa :D

Mä en usko hetkeäkään, että tuo on oikeasti sun miehes kuva. Mä en itseasiassa usko enää sitäkään, että sulla edes on olemassa joku amerikkalainen mies, joka järjestää häitä jne. Sori, mutta te provot noudatatte _aina_ samaa kaavaa. Aina.

Tosi uskottavaa. Ja mikä yömeno sulla oli, kun kuitenkin klo 21.11 oli sun edellinen toiminto palstalla? Kävit lähibaarissa katsastamassa uutta miesehdokasta, kun edellinen paljastui homoksi ;)

No, nythän voit väittää mokailuasi ihan tarkoitukselliseksi, ei se tarkoita että kukaan sitä nielee.

Mistä vetoa, että ap vähin äänin häipyy palstalta ja kohta ilmestyy taas uusi nikki :D

Nöpöneeen, oot noloooo!! :D Laita nyt vielä kolmaskin feikkikuva sun feikkimiehestäs, pliis. Etkö sä tyhmä tajua että noista googlen kuvista jää kiinni? Et sä enää persettäs pelasta noilla selityksilläs, korkeintaan jos myöntäisit mokas niin voisit päästä helpommalla.

Ahaa ai tässä se nyt sitten on :) Kerrotko vielä, miksi kuvaa reunustaa mustat palkit ja kuva on venynyt? Entä miksi kuvan alkuperäinen resoluutio on ollut ennen aijaaseen laittoa vain 72, kun millä tahansa kameralla otettaessa sen pitäisi olla korkeampi ja sinulla kuvan haltijana ei pitäisi olla mitään netistä kopioitua versiota?

Yhteistyössä