Miesten kuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mini";26007408]Asutte jossain landella tai ootte jostain landelta kotosin?
En pahalla tätä kysy, mutta miehes tyyli on sellanen landemainen tietyl tapaa :D[/QUOTE]

Kysyitkö siis multa? Näin ymmärsin? :D Eipä me ainaskaan kovin landelta olla. Ihan Tampereelta (no okei, voi jotkut tätä landena pitää :cool:). En mä nyt juuri tiedä mitä landemaista, mut jonkun silmiin voi ollakin :)

fat-man-shakin-his-belly.jpg

[QUOTE="öööö";26007436]En oo, mutta sä et vastannu kysymykseen. Kummaksi noista nöppistä luulisit, jos oletetaan että nöppis väittäs olevansa ton homon mies ystävä?
Mietin vaan kun täällä pitää erikseen kysellä, että onko nöppis jompikumpi noista mieheistä.. Esität aina niin nokkelaa olevinas, mutta et sä näköjään mikään kovin välkky oo. Luulis ettei oo hirveen vaikee päätellä kupi noista ois(jos siis ois) Opettele ensin vittuilemaan knnolla ennenkun alat tääl palstoilla avautuu.[/QUOTE]

Onko nöppis mies?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26005224:

Tässä miun rakas :heart:

Sä oot nolo, ensin haukut laihoja ihmisiä ja kyselet missä heidän tissit on kun oot niin katkera kun et ite oo samassa kunnossa, ja sitten vielä väität jotain jenkkijulkkista miehekses. Ahahahahaha, mistä noin noloja ämmiä löytyy?

Kiva mielikuvitusmies sulla nöppönen, mut noi mielikuvitusleikit kuuluu sinne leikki-ikään.. Pitäisköhän sun hankkia oikea mies rinnallesi tai oikeastaan etsiä itsellesi apua.. ei kuulosta kovin terveeltä nuo sepustuksesi kun tarkemmin lukee...

Pääsinkö oikeasti nyt todistamaan kerrankin palstalla jotain jännää??? Pääsenkö kerrankin jälkeenpäin sanomaan että "JOO MÄ MUISTAN" kun asialle naureskellaan??? Minulta on kaikki kiva mennyt tähän asti ohi. OU JEE OU JEE OU JEE, OLEN PALSTAHISTORIAA!!! :D

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Wow! Deja vu.

Muoks. muistan elävästi miten sen yhden feikin (en muista nyt nikkiä) jutut menivät ihan täydestä. Jaksoin monta kertaa ihailla mm hänen laittamiaan lastenhuoneen kuvia, kunnes karu totuus paljastui. :snotty:

Muoks2. Blumehan se olikin.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;26007785:
Wow! Deja vu.

Muoks. muistan elävästi miten sen yhden feikin (en muista nyt nikkiä) jutut menivät ihan täydestä. Jaksoin monta kertaa ihailla mm hänen laittamiaan lastenhuoneen kuvia, kunnes karu totuus paljastui. :snotty:

Muoks2. Blumehan se olikin.

Muistan kun vasta Blumen lastenhuonekuvasta alkoi kellot soimaan, kun listat sun muut näytti ihan epäsuomalaisilta. Kuka se olikaan joka paljasti Blumen?

Mä tajusin tän niin, että nöppönen sanoi vain leikillään "mun rakas" eli hänen mielestään tosi rakastettavan näköinen mies ulkoisesti. :D

Oikeastiko sä luulet, että
a) kukaan ei tajua sun olevan nöppönen?
ja
b) tuo selitys menee läpi?

Tuli jo huomattua miten idiootteina pidät palstalaisia, mutta jotain rajaa sentään.

Ps. seuraavalla kerralla kun taas keksit itsellesi feikkielämän, käytä vähän pidempi aika niiden kuvien imuroimiseen. Ei kannata ottaa googlen kuvahaulla ekana ilmestyvää.

Yhteistyössä