Miesten kuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26007253:
En edes tiennyt kuka tuo heppu on, ennen kuin joku valaisi :D

Tän varaan varmaan nöppönenkin laski.
Mä en usko sen jorinoita enää siitä amerikkalaisesta prinssistä, ne kaikki jutut kuulostaa ihan joltain romanttiselta hömppäromaanilta.

[QUOTE="vieras";26007273]Nennellä on komea mies. :)[/QUOTE]
Kiitos :)

Onhan tuo nykyään ihan kiva, kun on saanu ittensä vähän kuntoon, kaikin puolin :)

Haha, löin vaan ton kuvan tänne, ja huomasinkin että pari sivua on onnistuttu tappelemaan vaan! Nyt muiltakin kuvia kehiin (nojoo, olihan tuolla ykkös sivulla muutama...)

Kiitos :)

Onhan tuo nykyään ihan kiva, kun on saanu ittensä vähän kuntoon, kaikin puolin :)

Haha, löin vaan ton kuvan tänne, ja huomasinkin että pari sivua on onnistuttu tappelemaan vaan! Nyt muiltakin kuvia kehiin (nojoo, olihan tuolla ykkös sivulla muutama...)

Mäkin alkuun laiton kuvan,ku en tajunnu et toi alottajan kuva olikin jostain julkimosta.:ashamed:

Unohtuiskohan taistelu kun laitelts lisää kuvia?
Vai alkaisko sit vaan muiden miesten ulkonäön arvostelu...

Tai siis voihan olla että tuo on nöppösen mies, enhän minä tiedä miltä hän näyttää, onko nöppis jompi kumpi näistä?

mattbomerSimonHalls-512x236.jpg

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26007337:
Tai siis voihan olla että tuo on nöppösen mies, enhän minä tiedä miltä hän näyttää, onko nöppis jompi kumpi näistä?

mattbomerSimonHalls-512x236.jpg
Molemmat? Nykyäänhän kaikenlainen monisuhteilu on in.

....siis että nuo molemmat voisi olla sen miehiä. Ko. henkilö itse lienee kyllä nainen.

• Tykkää
Reactions: Björn
Sä oot kyllä björni yksinkertanen ja säälittävä.. Jos ajatellaan etä nöppis väittäis olevanso ton homon miesystävä, niin kumpikohan se noista sitten ois tossa sun laittamassa kuvassa?

[QUOTE="öööö";26007380]Sä oot kyllä björni yksinkertanen ja säälittävä.. Jos ajatellaan etä nöppis väittäis olevanso ton homon miesystävä, niin kumpikohan se noista sitten ois tossa sun laittamassa kuvassa?[/QUOTE]

Nöppiskö se siellä harmaana huutelee :D

[QUOTE="hmm";26007360]panisin!!![/QUOTE]

Asutte jossain landella tai ootte jostain landelta kotosin?
En pahalla tätä kysy, mutta miehes tyyli on sellanen landemainen tietyl tapaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26007392:
Nöppiskö se siellä harmaana huutelee :D

En oo, mutta sä et vastannu kysymykseen. Kummaksi noista nöppistä luulisit, jos oletetaan että nöppis väittäs olevansa ton homon mies ystävä?
Mietin vaan kun täällä pitää erikseen kysellä, että onko nöppis jompikumpi noista mieheistä.. Esität aina niin nokkelaa olevinas, mutta et sä näköjään mikään kovin välkky oo. Luulis ettei oo hirveen vaikee päätellä kupi noista ois(jos siis ois) Opettele ensin vittuilemaan knnolla ennenkun alat tääl palstoilla avautuu.

Yhteistyössä