Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä ajattelen, että on mahdollista että Nöppönen seukkaa amerikkalaisen miehen kanssa, mutta ei todellakaan tuon kuvassa olevan gay-näyttelijän, tai sitten on maailmankirjat kyllä sekaisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26007253:Mutta ei siinä mitään, komea kaveri, komeampi kuin oma ukko. Joskin myös homahtavampi. En edes tiennyt kuka tuo heppu on, ennen kuin joku valaisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26007253:En edes tiennyt kuka tuo heppu on, ennen kuin joku valaisi![]()
Huono, mutta hyvinkin toimivaAlkuperäinen kirjoittaja Miä;26007248:Jos se on sitä polyamoriaa
Ja muoks, tämä on siis vitsi, huono vitsi. Anatolia ehkä tajuaa mutta muista en ole varma, lynkataan aamunkoitteessa vielä![]()
Kiitos![]()
Onhan tuo nykyään ihan kiva, kun on saanu ittensä vähän kuntoon, kaikin puolin![]()
Haha, löin vaan ton kuvan tänne, ja huomasinkin että pari sivua on onnistuttu tappelemaan vaan! Nyt muiltakin kuvia kehiin (nojoo, olihan tuolla ykkös sivulla muutama...)
Kiitos![]()
Onhan tuo nykyään ihan kiva, kun on saanu ittensä vähän kuntoon, kaikin puolin![]()
Haha, löin vaan ton kuvan tänne, ja huomasinkin että pari sivua on onnistuttu tappelemaan vaan! Nyt muiltakin kuvia kehiin (nojoo, olihan tuolla ykkös sivulla muutama...)
Huono, mutta hyvinkin toimiva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26007337:Tai siis voihan olla että tuo on nöppösen mies, enhän minä tiedä miltä hän näyttää, onko nöppis jompi kumpi näistä?
![]()
Molemmat? Nykyäänhän kaikenlainen monisuhteilu on in.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26007337:Tai siis voihan olla että tuo on nöppösen mies, enhän minä tiedä miltä hän näyttää, onko nöppis jompi kumpi näistä?
![]()
Kovin on söpö ruttunaamaOnneks sen ei tarvii kaikkia miellyttääkään. Pääasia, et ite oon tyytyväinen. Ja niin oonkin, en mä muuten olis ees koko kuvaa tänne laittanut.
Ps. Kuvassa myös meidän pari viikkoinen neiti (hiukan ruttunaamana).![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26007392:Nöppiskö se siellä harmaana huutelee![]()