Mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kadonnut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kadonnut

Vieras
Miksi/mistä johtuu se että tuntuu et mies on muuttunut kokonaan? Vaikka me ollaan oltu yhdessä jo 6vuotta tuntuu nyt ettei mies ole enää sellainen kun on ollut... sitä mies johon mä rakastuin ei ole enää olemassa :(

Meidän perheessä taitaa olla muuten ihan sama juttu. Kai ihmiset sit kuitenkin jollain lailla muuttuu sit kuitenkin. Mut sit taas toisaalta jotku luonteen piirteet ja käyttäytymistyylit ei muutu kirveelläkään vaikka haluaiskin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ihmiset muuttuvat koko ajan. Sinäkin. Kasvakaa enemmän yhdessä, niin ette eriydy?

me ollaan nykyään erimieltä aivan kaikesta... eikä meillä ole enää mitään yhteistä ku lapset ja niihinkin liittyvistä asioista ei olla enää samaa mieltä mistään... :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ihmiset muuttuvat koko ajan. Sinäkin. Kasvakaa enemmän yhdessä, niin ette eriydy?

me ollaan nykyään erimieltä aivan kaikesta... eikä meillä ole enää mitään yhteistä ku lapset ja niihinkin liittyvistä asioista ei olla enää samaa mieltä mistään... :/

Eri mieltä mistä? Katsokaa vaikka uutiset ja jutelkaa niistä asioista. Oletteko eri mieltä? Miettikää mitä tekisitte, jos saisitte nyt 500 e ylimääräistä? Mihin laitatte ja miksi?

ennen me tykättiin tehdä samoja asioita yhdessä ja meillä oli samanlainen käsitys siitä miten rentoudutaan jne.. nykyään musta tuntuu ettei se enää edes tykkää mistään samasta kuin ennen... mutta minä edelleenkin pidän samoista asioista...

Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja tuntuu siltä että mies yrittää muttaa mut joksikin humppa mummoksi.....

:laugh: Mitä?! Miten?

No se yritti kerran saada mut lähtemään jonnekkin lavatansseihin vaikka tietää että inhoan kaikkea sellasta... hokee aina että kyllä sun pitäis oppia juomaan edes vähän tota alkoholia.. kyllähän sitä pitää osata juoda jos joku tarjoo... ja mä kun satun olemaan alkoholia vastaan enkä itsekään käytä. jne...

Mä kyllä olisin aika huolestunu, jos mä tai mies oltais samoja ihmisiä kun 20 vuotta sitten kun alettiin seurustelemaan.
Kyllä henkinen kasvu kuuluu ihmisyyteen ja parisuhteen haaste onkin se, että osataan kasvaa toista tukien yhdessä samaan suuntaan ja tehdä kompromisseja sen suhteen, paljonko kumikin osallistuu toisen vähemmän kiinnostaviin harrastuksiin.

Kylläpä ap nyt mollaa miestään. On aivan tavallista, että pidetään eri asioista. Ei se ole mikään vika. Ja miehet ja naiset ajattelevat eri tavalla. Se, että mies ajattelee eri tavalla johtuu siitä, että hän on mies. Ei se ole tyhmyyttä. Miehesi oli yrittänyt saada sinua tekemään yhdessä jotain sellaista, josta hän pitää, eli lavatansseista. Jos olisit suostunut ehdotukseen, mieskin saataisi suostua tekemään kanssasi sellaista, mitä sinä haluat. Parisuhde on kompromisseja ja kun huomioit toisen, hänkin huomioi sinut.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Kylläpä ap nyt mollaa miestään. On aivan tavallista, että pidetään eri asioista. Ei se ole mikään vika. Ja miehet ja naiset ajattelevat eri tavalla. Se, että mies ajattelee eri tavalla johtuu siitä, että hän on mies. Ei se ole tyhmyyttä. Miehesi oli yrittänyt saada sinua tekemään yhdessä jotain sellaista, josta hän pitää, eli lavatansseista. Jos olisit suostunut ehdotukseen, mieskin saataisi suostua tekemään kanssasi sellaista, mitä sinä haluat. Parisuhde on kompromisseja ja kun huomioit toisen, hänkin huomioi sinut.

puolivuotta sitten hän ei pitänyt lavatansseista. ja tarkoitus oli että yksin olisin niihin mennyt vaikka hän hyvinkin tietää etten pidä moisesta pätkääkään.

Yhteistyössä