Mitä mieltä olisitte jos teijän mies ,menis kattoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arrrgh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mua haittaisi yhtään. Synnytyksen jälkeen voi olla fiilis hyvinki huono jos parisuhde on mennyt raskausaikana persiilleen. Tottakai mun mies saisi ystäväänsä silloin (ja muulloinkin) auttaa. Jos mua haittaisi niin menisin mukaan. Tosin en olisi miehen kanssa jos epäilisin hänen kaipailevan eksäänsä.

[QUOTE="sondersson";25873340]Jos mua haittaisi niin menisin mukaan. Tosin en olisi miehen kanssa jos epäilisin hänen kaipailevan eksäänsä.[/QUOTE]
Ap:han olisi mennyt mukaan, mutta kiellettiin

Hermothan siinä taitais mennä. Ja ukko kuulla saarnan... mille tuntuis jos tilanne ois toisinpäin? Tuskin ukkokaan tykkäis, jos exääni änkeisin jonnekin sairaalaan katsomaan.

Mun ukko ei kyllä ainakaan mitään vastaan sanonut kun mä menin kattomaan mun exää sairaalaan kun häntä oli puukotettu. Eikä muakaan suuremmin haittais vaikka menis kattomaan jompaa kumpaa exäänsä sairaalaan jos nämä saisivat vauvan. Tai no ehkä sen kahjomman kohdalla hieman ihmettelisin, mutta mun miehen eka exä on ihana tyttö, ja seurustelee nykyään mun miehen kaverin kanssa, joten ois musta ihan normaalia jos menis heitä synnärille tervehtimään.

se ei oo sen lapsi. en tiiä mtien tästä nyt vedin tälläset pultit... mut en vaan jotenkin tykkää et meni sinne yksin...kyllä mä ainakin mun exän ja sen vaimon mukaan pyytänyt. mut sillä on kuulemma niin myrskyinen yö takana että ei jaksa ylimääräisiä:O ja minä siis oon se ylimääräinen:( osaan jo kuvitella kuin se amaalaa miehelle kuinka ihana hyvä pieni perhe niistä tulis...me olaan kuitenkin ensvuonna 10vuotta oltu yhessä ja en ennen oo näin mustis ollut...

Riippuu siitä millaset välit heillä olis, miten itse kokisin naisen tarkoitusperät ja kyllä tuo vaikuttaisi paljon olisinko minäkin tervetullut mukaan. Jos mies kieltäisi, niin kieltämättä alkais epäilyttää..

se ei oo sen lapsi. en tiiä mtien tästä nyt vedin tälläset pultit... mut en vaan jotenkin tykkää et meni sinne yksin...kyllä mä ainakin mun exän ja sen vaimon mukaan pyytänyt. mut sillä on kuulemma niin myrskyinen yö takana että ei jaksa ylimääräisiä:O ja minä siis oon se ylimääräinen:( osaan jo kuvitella kuin se amaalaa miehelle kuinka ihana hyvä pieni perhe niistä tulis...me olaan kuitenkin ensvuonna 10vuotta oltu yhessä ja en ennen oo näin mustis ollut...

Kyllä mä loukkaantuisin tuota ainakin että olisin ehdottanut että mennään yhdessä eikä mies olisi huolinut mukaan. Jos olisi miehellä puhtaat jauhot pussissa niin olisi minusta voinut vaimon ottaa mukaan.

Riippuu tilanteesta, ivatko olleet ystäviä koko ajan eron jälkeen? Vai onko nyt yht'äkkiä alkanut " vanha suola janottaa?"
Mä oon tosi hyvissä väleissä mun exan kanssa, oon käynyt kahvilla hänen ja hänen uuden puolisonsa luona, ja hekin meillä. Ilman että mies ollut mukana. Eikä sitä haittaa, tiesi jo kun yhdessä alettiin olla että tulen hyvin toimeen exäni kanssa.
Ja mun mies on myös yhteyksissä toisen exänsä kanssa, joten en ihmettelisi jos menisikin joskus katsomaan. Mutta jos yht'äkkiä sen toisen luo menisi, saattaisin vähän ihmetellä.

se kyllä tuntee mut ja ollana oltu jonkun verran tekemisissä juhlissa ym...siis jos ollaan baareissa oltu jne... mut kait se ei sit niin hyvin sen mielestä mua tiijä et oisin voinu mukaan mennä...nyt vaan märisen täällä yksin:(...kiva lähtee iltavuoroon...

Se onkyllä ihmeellistä,että täällä on heti näitä miestä ymmärtäviä pilvin pimein. Väittäisin kuitenkin,ettei kukaan hyvällä katsoisi tuollaista,jos oma mies menisi exänsä vauvaa katsomaan ja vielä YKSIN!

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Asia olis ok, jos olisitte menossa sinne molemmat katsomaan sitä miehen exää ja vauvaa (ajatellen, että miehelläsi ja ystävälläsi olisi ihan puhdas ystävyyssuhde ja olisitte nykyään ns. perhetuttuja)

Mun mies ei menisi katsomaan, vaikka pyydettäisiin, ei se nyt niin typerä ole. Ilmottais että tullaan vaimon kanssa sitten kotiin katsomaan vauvaa, jos kerran haluat etkä nyt jaksa meitä molempia.

[QUOTE="Vieras";25873477]Jotain peliä heidän välillä luultavasti on jos ei saa ottaa sinua mukaan.[/QUOTE]

No voi hesus.. Palstalta opittua on se, että vauvaa ei tarvitse edes anopin päästä katsomaan ensimmäiseen kuukauteen, jos äiti ei vaan nyt jaksa. Nyt pitäisi päästää puolituttu eksän vaimo. Päättäkää jo.

Milloin olette viimeksi jutustelleet, halineet, paijanneet rauhassa miehesi kanssa toisianne? Onko välinne koko ajan noin kireät?
Minulla on kaksi avioeroa takana ja kolmas suhde alkoi yllättäen pian edellisen liiton jälkeen. Melkoista ihmissuhdesoppaa olen nähnyt ja kokenut.
Ehdottomasti haluaisin nähdä jos exäni uusi puoliso saisi lapsen - tai mielelläni päästäisin nykyisen mieheni katsomaan ystävän vauvaa.
Tärkeintä on, että sinulla ja miehelläsi on hyviä hetkiä, niin kukaan vieras ei pääse väliin tunkemaan! Jos olet vain vihainen ja kiukkuinen miehellesi ei hyvä seuraa! Sano, että sinua harmittaa, ole rehellinen, kerro tunteesi rauhassa. Hän on (oletettavasti) aikuinen ja kestää pelkosi, että joku tulee väliinne. Ehdota yhteistä aikaa, vaikka illalla kun lapset ovat nukkumassa - katsokaa leffaa sylikkäin tms. mistä piditte kun aloitte yhteiselonne. Muistatko millaista teillä oli silloin, kun asiat oli hyvin?

Tsemppiä hankalassa elämäntilanteessa!!

[QUOTE="voi elämä";25873228]Miksi eivät saisi olla ystäviä? Oletko sä oikeasti aikuinen ihminen vai vielä yläkoulussa, sellainen tuli mieleen tosta tekstistä. Ole ylpeä jos mies on empaattinen. Kannattaisi myös ehkä käsitellä tuota mustasukkaisuuttasi, että onko ihan terveellä tasolla.[/QUOTE]

No pitäähän suhteessa huomioida se toinenkin osapuoli ja jos sitä toista osapuolta joku toisen tekeminen loukkaa, niin silloin pitäis jättää se tekemättä. En itsekään pitänyt mieheni exästä ja ilmoitin, etten halua olla hänen kanssaa missään tekemisissä (laitteli viestejä keskellä yötä ja muutenkin oli niin rasittava) ja niinpä vain mieheni kunnioitti toivettani ja heivas tämän exän sitten elämästään pois.

[QUOTE="vieras";25873605]No pitäähän suhteessa huomioida se toinenkin osapuoli ja jos sitä toista osapuolta joku toisen tekeminen loukkaa, niin silloin pitäis jättää se tekemättä. En itsekään pitänyt mieheni exästä ja ilmoitin, etten halua olla hänen kanssaa missään tekemisissä (laitteli viestejä keskellä yötä ja muutenkin oli niin rasittava) ja niinpä vain mieheni kunnioitti toivettani ja heivas tämän exän sitten elämästään pois.[/QUOTE]

Samoin, proppu paloi siinä vaiheessa kun olin miehen asunnolla ja sillon oli vain lankapuhelin ja soitteli siihen sitten. Ei paljo kiinnostanut sen kanssa jutella, sai valita mut tai sen soittelut.

[QUOTE="vieras";25873548]No voi hesus.. Palstalta opittua on se, että vauvaa ei tarvitse edes anopin päästä katsomaan ensimmäiseen kuukauteen, jos äiti ei vaan nyt jaksa. Nyt pitäisi päästää puolituttu eksän vaimo. Päättäkää jo.[/QUOTE]

Ja se anoppi liittyi tähän miten? Ai niin, ei mitenkään. Taidat olla todella yksinkertainen!

Yhteistyössä