Mitä mieltä olisitte jos teijän mies ,menis kattoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arrrgh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arrrgh

Vieras
synnärille sen exän vauvaa. viime yönä oli sen ex saanu vauvan ja heti mun miehelle tuli tekstari. mua vituttaa suorastaan!! se on ollut sen kans 10vuotta sitten. ja sen miehen exän ukko oli jättäny raskausaikana tuon akan.. nyt mies on sitten menossa sinne , mun tekis mieli kyllä sanoa että se on viimeinen kerta kun astuu tästä ovesta ulos! muutenkin se korppi on yrittäny mun ukkoa vokotella...me ollaan oltu naimisssa 6vuotta ja 3 lasta on. muuten ollaan oltu 9vuotta yhdessä... mua vaan ottaa aivoon, päästäisitttekö te ukkonne katsomaan exän mukulaa?

se on kuulemma niin yksinäinen se lumppu siellä synnärillä ja mies on sen kuitenkin tuntenut alaasteesta asti niin miksei sais mennä yståvän lasta katsomaan:O KEHTASI MULLE VIELÄ NOIN SANOA!!!

Riippuu kuinka paljon ovat olleet eron jälkeen tekemisissä?
Jos eivät ole olleet kuin satunnaisesti tekemisissä eron jälkeen eli tuon 10vuoden aikana niin silloin kyllä ihmehtelisin jos mieheni menisi synnytyssairaalaan katsomaan vauvaa, kuten myös ihmehtelisin etteikö tällä eksällä olisi muita tärkeämpiä henkilöitä vierailemaan sairaalassa.

en kai mä vois aikuista olla päästämättä mutta meillä käytäs pitkä keskustelu niistä syistä miksi se sinne haluaa mennä ja miksi sitä liikuttaa jos sen exä on yksinäinen.

[QUOTE="Vieras";25873169]Miksi he eivät saa olla ystäviä? Mihin sä kuvittelet, että heidän lämpimät välit katoais?[/QUOTE]

mä en vaan tykkää siitä ja se on monesti yrittänyt miestä saada takasi.. kuulemma heti vois alkaa meijän lapsille äitipuoleksi jos meille ero tulis:O oli niin sanonut yhelle tyypille...todella lapsellista ja ikää on melkein 30v. enhän minäkään mee mun exiä sairaaloihin kahteleen! jossain mullakin raja menee!!!

Miksi eivät saisi olla ystäviä? Oletko sä oikeasti aikuinen ihminen vai vielä yläkoulussa, sellainen tuli mieleen tosta tekstistä. Ole ylpeä jos mies on empaattinen. Kannattaisi myös ehkä käsitellä tuota mustasukkaisuuttasi, että onko ihan terveellä tasolla.

• Tykkää
Reactions: moekoe ja MINTYNEN
Hermothan siinä taitais mennä. Ja ukko kuulla saarnan... mille tuntuis jos tilanne ois toisinpäin? Tuskin ukkokaan tykkäis, jos exääni änkeisin jonnekin sairaalaan katsomaan.

Mut aiheen ohi: pisti toi otsikko naurattamaan, oli ihan pakko avata, koska uteliaisuus iski: "miksi se ukko menis kattoon??" :D Sori ap!!!

Miksi et sano noita asioita miejhellesi ja keskustele asioita halki? Vaan tuut tänne mesoamaan. Miehesi edessä varmaan vaan tuhisit loukkaantuneena muttet sanonut mitään ja sitten tänne tuut avautumaan. Ihan kuin se mitään auttaisi.

Onko teille aikuisille ihmsille jotenkin niin vaikea ymmärtää,että sen ex:n kanssa voi olla myös ystäviä? Ei tarvitse siltoja polttaa takanaan,jos ero tulee,vaan sitä voi myös pysyä ystäviniä.Kaikilla se rakkaussuhde ei vaan toimi,mutta ystävyys sitäkin paremmin.

• Tykkää
Reactions: MINTYNEN
Jontenkin outo ajatus ois synnärillä maata tuore vaavi sylissä ja exä tulis siihen norkoileen. Ymmärtäisin jos ihan puhtaasti ja aidosti olisivat ystäviä tai kavereita, niin silloin vois mennä katsomaan, mutta olettaisin myös nyksän olevan tervetullut sairaala vierailulle.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Jos tuo kaikki mitä naisesta kirjoitat on totta, ja on jopa tarjoutunut miehellesi, niin olet syystäkin suutuspäissäsi. Itse kokisin tilanteen niin, että mies asettaa tuon "tuttavan" sinun tunteidesi edelle. Erittäin loukkaavaa, ja siksi myös törkeää toimintaa puolisoa kohtaan.

Perustele miehellesi miksi käytös ja tapahtunut sinua loukkaa, ja jos ei mukamas sittenkään ymmärrä, vedä omat johtopäätökset miehen intresseistä.

• Tykkää
Reactions: Millenia
sepä siinä kun kysyin että voinko minäkin tulla niin kuulemma ei jaksa mua ottaa vastaan!!! no sinne se ukko kuitenkin lähti ,varmaan vie kukkia ja suklaata mukana:( joo kyllä olen mustasukkainenj ,mutta ei se muuten haittais jos minäkin siasin mukana olla..ei todellakaan ukkoni tykkää jos minä exää menisin katsomaan ja veisin jotain mukana. ei edes mulle tuonut kukkia silloin ym mitään....en tiiä jotenkin tuo asia nyt vaan vituttaa,arvasin et tänään tulee jotain kun olin jo aamulla niin krätynen!!!:(

Mun yks entinen ihastus on mun hyvä kaveri. Sen kanssa on rennointa ikinä. Mies tietää varsin hyvin miten rakastunut olin siihen ja miten paljon siitä yhä tykkään. Silti se voi tulla meille ja ollaan kaikki kavereita. Jos mä eroaisin miehestä, en vois kuvitellakaan, että ei oltas ystäviä enää. Eikä tunteetkaan menis pois.

Sitä se on, kun ottaa ihmisen, jolla on eksiä, puolisokseen. Ei se menneisyys vaan voi hävitä. Ja jos et ollut neitsyt kun aloit miehesi kanssa olla, ei sulla ole mitään oikeutta vaatia, että se olis vain sun.

[QUOTE="äiti";25873288]Minusta olisi erittäin outoa tuollainen.Miettisin ettei vaan ole exän lapsen isä.[/QUOTE]

:attn: Peesi.

Kuka tahansa siellä sairaalassa vieraileva mies voisi periaatteessa olla sen lapsen isä. Eli tsekkailkaa muutkin mahdollisia yhtäläisyyksiä miehenne ja tuttavapiirin lasten kesken. Not.

• Tykkää
Reactions: MINTYNEN

Yhteistyössä