Mies petti ja mä haluan vaan olla sen lähellä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyypinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyypinen

Vieras
Tää on todella outoa! Mua ahistaa ja välillä itkettää. Miehen kans ollaan juteltu paljon ja hän haluaisi jatkaa yhdessä. Minäkin haluan. Me ollaan nyt pari päivää tätä setvitty ja mun olo on hyvä kun olen miehen lähellä. Mä en olisi ikinä uskonut että mies tuollaista tekis.
Minusta tuntuu että kyllä me tästä yli päästään kunhan molemmilla halua riittää. Ja ainakin nyt molemmista tuntuu että riittää.
Yhdessä ollaan oltu melkein 13vuotta ja naimisissa 6vuotta. Lapsia 2. Ja ihan heidänkin takia haluamme saada asiat raiteilleen.
Mietin vaan että eikö se ole vähän outoa että minä haluan nysvätä miehen kainalossa? Eikö mun pitäis ennemminkin ottaa etäisyyttä siihen?

Eihän ne tunteet tietenkään helpolla lopu kun on oltu kauan yhdessä. Jotain on kuitenkin peruuttamattomasti särjetty, etkä enää koskaa luota täydellisesti mieheesi.

No, en minäkään heittäisi tavaroita jakoon jos mieheni nyt pettäisi. Ollaan oltu 13v yhdessä ja 6v naimisissa ja kohta 3 lasta. Kyllä mekin juteltaisiin ja keskusteltaisiin. Tuski elämä siitä muuttuisi, vaikka kurjaahan tuo on.

Sulla on nyt menossa ensireaktio ja helpotus siitä, että mies ei olekaan lähdössä. Koitat hautoa teidät takaisin siihen, missä olitte ennen pettämistä. Mutta suuttumus ja viha tulevat myöhemmin. Epäluottamus ja oman itsetunnon mureneminen. Nämä asiat tulevat aiheuttamaan teille riitaa jatkossa.

Tuntuis kyllä aika vaikealta erota jos mies nyt mua pettäisi... mutta kyllä se olis vaikeaa jatkaakin, vaikka yhteisiä lapsia onkin. Jos jatkaisi niin tuntuisi siltä, että mies voisi jatkossakin pettää kun mä vaan suostun jatkamaan yhdessä vaikka tekisi mitä... mutta vaikea tilanne siis. Jokainen tekee niinku parhaaksi näkee.

tuo on ensirektio, uskon myös että vähän mmyöhemmin tulee totaalinen kiukku ja ahdistus.

Miehesihän voi luulla että sinulle on ok vaikka hän kävi panemassa toista muijaa kun nysväät kainalossa.

Olen tehnyt selväksi että mulle ei todellakaan ole ok tää ja että voin vain luvata yrittää päästä yli. Mä yleensä suuttuessa huudan, mutta nyt en ole huutanut kertaakaan. Luotto meni kyllä ja sen takaisin saaminen vaatii aikaa. Mies on täysin erilainen nyt kuin ennen. Ei näytä paljon elämän iloa siltäkään löytyvän. Ja mä en ymmärrä siksikään tätä koska meillä meni hyvin, miehenkin mielestä. Ei hän syytä osaa sanoa. Olisko ihastunut ja ikävä kyllä vienyt asian liian pitkälle..
Ja tämä toinen osapuoli oli meidän yhteinen kaveri. Tosin mä en siihen ollut vielä sen kummemmin siihen ystävyyttä ehtinyt luoda, koska harvoin nähdään ja meidän miehet on lähinnä kavereita keskenään. Hän on siis myös naimisissa.
Sanoin miehelleni että yhteyttä siihen pariskuntaan ei enää pidetä. Mies oli samaa mieltä.
Ei tässä nyt muu auta kuin etsiä valoa tunnelin päästä..

Luottamus menee lopullisesti pettämisen myötä. Jos sen asian kanssa pystyt elämään, niin sitten jatkatte. Mun mies petti 12 vuotta sitten eikä meidän asiat koskaan palautuneet ennalleen, vaikka niin luulin vielä joitakin vuosia pettämisen jälkeen. Yhdessä ollaan vieläkin, kun en tuolloin osannut luovuttaa. Tuntui vain hyvältä, että mies kuitenkin valitsi minut. Jos nyt olisi sama tilanne, niin en edes harkitsisi yhdessä jatkamista.

Yhteistyössä