Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
no on se mun vika kans,ainakin syytän itseä,syytän myös itseä että olen tavanut hänet,kun en tiedä oliko se hyvää vai huono idea,ainakin sain häneltä,mitä en ole saanut kotona ikinä :ashamed:
Mitä häneltä sait?
Missä hänet tapasit?
sain ymmärystä,läheisyyttä ja hyvää kohtaloa,mies on kylmä mulle jo kauan,sen takia ei mulla ole hänen kaa mitä muuta kun otan hänen rahaa ja meen tuhlamaan,eikä hän suostu käsitelemään kaikki asiat ja mun tuntet on ihan nollalla
Minun sympatiani ovat kyllä miehesi puolella tässä kohteluasiassa.
Se miten ainakin juttujesi mukaan kohtelet miestäsi olisi saanut jonkun toisen miehen joko olemaan väkivaltainen tai pakkaamaan laukkunsa.
Ole kiitollinen,e ttä sinulla on nyssykkä mies joka vain kärsii, mutta näyttää mitä ajattelee käytöksestäsi käytöksellään.
Eikö olisi nyt parempi heittää tuo uusi tuttavuus pellolle elämästäsi ja yrittää miehesi kanssa uudestaan.
Jätät nuo perseen keikuttelut vieraille miehille pois ja keskityt elämääsi.
Jos et onnistu miehesi kanssa niineroat ja sitten etsit uuden miehen, mutta älä enää satuta toisia uskottomuudella.
Ja nyt vielä kirjoitit tämän hetken tuttavuuden olevan vihainen kun sinä muka olet syypää siihen, että jätti tyttöystävänsä josta ei alun perinkään pitänyt.
Jos näin oli asiat niin eiköhän hän olisi sen tytön jättänyt vaikka ei olisi tavannut sinua.
Et tunne hänen arkiminäänsä, jos tapaamisenne rajoittuvat kapakkaan ja satunnaisiin ulkonakäynteihin, joten neuvon kaikella ystävyydellä sinua häipymään asunnosta ennen kuin tämä mies tulee tai sitten et avaa ove, sillä tämä mies ei vaikuta ihan täyspäiseltä jos puoletkaan hänestä kirjoittamistasi asioista on totta.
Voi olla, että nyt kun jätät hänet hänestä paljastuu ikävä puoli.
Tuntemattomien kanssa pitää olla varovainen.