mies soiti ja sanoi

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja - - :
Ja sekä tässä nyt merkkaa kuka juoksee kenenkin perässä? Olisit nainut miehen johon olet 100% tyytyväinen niin ei tarvisi täällä narista.
Vaihtoehtoisesti voisi myös panostaa parisuhteeseen ja hoitaa sitä suhdetta oman aviomiehen kanssa....en mä usko, että sellaista liittoa onkaan, missä puolisot olisi toisiinsa aina 100% tyytyväisiä.

Mutta nämä ketjut pitäisi oikeastaan printata, niitä voisi käyttää perheneuvolassa ja pariterapiassa malliesimerkkeinä siitä, miten EI kuulu toimia |O

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja alan kohta uskoa:
ootko sinä oikeesti töissä kaksplussalla ja keksit meille näitä tarinoita?vai ootko nettituottajan assistentti?
Sinähän sen sanoit... Miehen nimi täytyy siis olla Petteri! :eek: ;) :D
Halutaan suomeenki kato kehitellä sellasta päiväsaippuasysteemiä ku jenkeis on ja ne on kattonu tän plussan otolliseksi maaperäksi. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
ja se mies on vielä vihainen mulle,kun jäätti tyttöystäväkin mun takia :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mietis nyt vähän. Sä olet siis töissä tutustunut mieheen, joka samantien jätti sun takia tyttöystävänsä. Noinkohan se on luotettava? Miksi se ei voi tehdä sulle samaa???´
Mä en ikinä alkais seurustelemaan miehen kans, joka jättää tyttöystävänsä mun takia, koska mä en näe yhtään syytä, etteikö se voisi tehdä samaa mulle, jättää mut jonkun muun takia.
mutta ei hän ikinä juoksut hänen perään edes,niin kuin mun perään :/
Misä tiedät, että ei ikinä...Katss kun jos se kyllästyy yhteen, se voi kyllästyä toiseenkin. Kyllä mä nyt pekään, että sä olet liian sinisilmäinen tässä asiassa :|

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä Savannan ei missään tapauksessa pidä nyt valita noiden miesten välillä.
Vaan hänen pitää miettiä miettiä MITÄ ITSE HALUAA ja miten sen voi saavuttaa.
Kun se asia on selvä, pitää hänen miettiä kuuluuko hänen elämäänsä jompi kumpi noista miehistä, vai jatkaako hän yksin.
Mutta ei todellakaan kuulosta onnelliselta suhteelta toi nykyinen.. Pitää siis miettiä tahtooko jatkaa sitä, tehdä töitä sen eteen (molemmin puolin ) vai erota. Mutta miehen luota muuttaminen suoraan toisen miehen luokse kuulostaa lähinnä ongelmien taaksensa jättämistä je eiköhän meistä jokainen tiedä mistä ne takse jätetyt ongelmat jossain vaiheessa löytää..?
mä olen sama mieltä sun kanssa ja kyllä ne jotka haluavat olla mun kaa odottavat,jos vaan jaksa,mun pitää oikeasti mietiä,kun nykyisessä parisuhdessa en ole kovin onnellinen,vaikka mitä nyt mies tekis

Olisiko sulla mitään mahdollisuutta ottaa pieni aikalisä kaikkeen ja lähteä muutamaksi päiväksi pois kotoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
En kyllä enää jaksa käsitää näitä juttujas. Etkö vasta täällä niin vakuutellu et osaat hanskata noi ihailijas ja tiedät rajas et otat vaan niiltä rahat ja strippaat niille jne. Eli et petä ja sulla on perhe ja mies joiden kanssa olet päättänyt olla ja muuta sellasta.

Ei oo enää kovin vakuuttavia nää sunb jutut. Toivon tosissaa et ei oo todellista kaikki. Olis aika onnetonta touhua jo pelkästään lasten kannalta. :eek:
Näimpä... TODELLA surullista tämä touhu jo. :'(
en mä otta häneltä rahaa :headwall:
Ei en minä sitä tarkoita.
Vaan sitä, että täällä jauhoit päiviä sitten ihailijastasi ja nauroit koko jutulle. Kuinka sinä tiedät paikkasi ja teet vaan työtä, etkä haksahda noihin miehiin jota työssäsi "tapaat".

Samaa minäkin täällä tuumailin

ja se mies on vielä vihainen mulle,kun jäätti tyttöystäväkin mun takia :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mietis nyt vähän. Sä olet siis töissä tutustunut mieheen, joka samantien jätti sun takia tyttöystävänsä. Noinkohan se on luotettava? Miksi se ei voi tehdä sulle samaa???´
Mä en ikinä alkais seurustelemaan miehen kans, joka jättää tyttöystävänsä mun takia, koska mä en näe yhtään syytä, etteikö se voisi tehdä samaa mulle, jättää mut jonkun muun takia.
mutta ei hän ikinä juoksut hänen perään edes,niin kuin mun perään :/
Misä tiedät, että ei ikinä...Katss kun jos se kyllästyy yhteen, se voi kyllästyä toiseenkin. Kyllä mä nyt pekään, että sä olet liian sinisilmäinen tässä asiassa :|
no mä sanoinkin hänelle että en voi luota sulle noin nopeasti,sekä hänkin sanoi että mun pitää mietiä mitä mä oikeasti haluan,kun hän ei halua laita perhee rikki,mutta kyllä hän myös ymmärtä mistä mä kaikki kerroin hänelle,mä kerroin hänelle kaikki ja jopa enemmän kun palstalla
:whistle: mutta ei osoitetta tietenkään :ashamed:

hei
Mun mielipide: sun miehesi löysi siis vihdoin pallinsa. :saint:

Toivottavasti saat elämäsi järjestykseen. Mun mielestä sen perusteella, mitä täällä oot juttuja kertonut, sä olet loukannut ja tehnyt sun miehelle jo kymmenen kertaa pahemmin kuin se ikinä sulle (ainakaan sen perusteella, mitä siitäkin olet kertonut).

vieras
Mieti nyt mitä itse haluat Savanna :) Ei ne todelliset ongelmat varmaan väisty jos siirryt samantein uuteen suhteeseen.Jos tuntuu ettet halua liitossasi olla ja ette saa sitä toimimaan molempien hyväksi niin muuta vaikka hetkeksi yksin niin saat aikaa ajatella asioita.Eihän tuo ole lapsillekkaan hyväksi ja niistä kuitenkin tunnut välittävän

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Tiesittekö te ihmiset, että kalojen intohimo on ihmisten viihdyttäminen tarinoilla? Sillä ei ole merkitystä onko tarina tosi, kunhan se on erittäin mielenkiintoinen!
Joo,tosi mielenkiintoinen...hohhoijaa..
No näyttää olevan aika viihdyttävää kun sivukaupalla tulee taas hässäkkää...

Voi sanonko mitä
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
no on se mun vika kans,ainakin syytän itseä,syytän myös itseä että olen tavanut hänet,kun en tiedä oliko se hyvää vai huono idea,ainakin sain häneltä,mitä en ole saanut kotona ikinä :ashamed:
Mitä häneltä sait?

Missä hänet tapasit?
sain ymmärystä,läheisyyttä ja hyvää kohtaloa,mies on kylmä mulle jo kauan,sen takia ei mulla ole hänen kaa mitä muuta kun otan hänen rahaa ja meen tuhlamaan,eikä hän suostu käsitelemään kaikki asiat ja mun tuntet on ihan nollalla

Minun sympatiani ovat kyllä miehesi puolella tässä kohteluasiassa.
Se miten ainakin juttujesi mukaan kohtelet miestäsi olisi saanut jonkun toisen miehen joko olemaan väkivaltainen tai pakkaamaan laukkunsa.
Ole kiitollinen,e ttä sinulla on nyssykkä mies joka vain kärsii, mutta näyttää mitä ajattelee käytöksestäsi käytöksellään.

Eikö olisi nyt parempi heittää tuo uusi tuttavuus pellolle elämästäsi ja yrittää miehesi kanssa uudestaan.
Jätät nuo perseen keikuttelut vieraille miehille pois ja keskityt elämääsi.
Jos et onnistu miehesi kanssa niineroat ja sitten etsit uuden miehen, mutta älä enää satuta toisia uskottomuudella.

Ja nyt vielä kirjoitit tämän hetken tuttavuuden olevan vihainen kun sinä muka olet syypää siihen, että jätti tyttöystävänsä josta ei alun perinkään pitänyt.
Jos näin oli asiat niin eiköhän hän olisi sen tytön jättänyt vaikka ei olisi tavannut sinua.

Et tunne hänen arkiminäänsä, jos tapaamisenne rajoittuvat kapakkaan ja satunnaisiin ulkonakäynteihin, joten neuvon kaikella ystävyydellä sinua häipymään asunnosta ennen kuin tämä mies tulee tai sitten et avaa ove, sillä tämä mies ei vaikuta ihan täyspäiseltä jos puoletkaan hänestä kirjoittamistasi asioista on totta.
Voi olla, että nyt kun jätät hänet hänestä paljastuu ikävä puoli.
Tuntemattomien kanssa pitää olla varovainen.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mun mielipide: sun miehesi löysi siis vihdoin pallinsa. :saint:

Toivottavasti saat elämäsi järjestykseen. Mun mielestä sen perusteella, mitä täällä oot juttuja kertonut, sä olet loukannut ja tehnyt sun miehelle jo kymmenen kertaa pahemmin kuin se ikinä sulle (ainakaan sen perusteella, mitä siitäkin olet kertonut).
Tollaseen mieheen voi vaikka uudestaan rakastua, joka uskaltaa jotain sanoakin. Toivottavasti Savannan mies ei luovuta.

Jaahas, että tällästä tällä kertaa.
Pari kertaa oon vastannut Savannan ketjuihin ja niihinkin ihan hyvällä, mut nyt kyllä menee jo yli.
Onko tää ihminen todellinen?
Pahasti heittää jossain, valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Tiesittekö te ihmiset, että kalojen intohimo on ihmisten viihdyttäminen tarinoilla? Sillä ei ole merkitystä onko tarina tosi, kunhan se on erittäin mielenkiintoinen!
Joo,tosi mielenkiintoinen...hohhoijaa..
Ilmeisen, kun sivukaupalla tulee tarinaa ja sinut löytää jokaisesta Savanna pinosta :attn: :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Anteeksi, mutta pakko kysyä. Ootko sä ihan todellinen ihminen? Vaiko pelkästään virtuaalipersoona? :/
On se oikea ja olemassa. Ihan todellinen ihminen siis. Lihaa ja verta, sekä Savanna että hänen miehensä, ja tytöt :|

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Anteeksi, mutta pakko kysyä. Ootko sä ihan todellinen ihminen? Vaiko pelkästään virtuaalipersoona? :/

Mä oon monesti miettiny ihan samaa, siksi en aiemmin ole mihinkään viestiin ottanut kantaa, mut nyt menee kyl liiallisuuksiin nää jutut
:whistle:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä