mies ottanut huumeita, mutta mitä?

  • Viestiketjun aloittaja "xoxo"
  • Ensimmäinen viesti
"xoxo"
Nuokkuu ja silmät lurpsuu kiinni koko ajan. Liikkeet kömpelöitä. Silmissä bupillit pienet. Ei reagoi huumeiden käyttösyytöksiin muuten kuin sanoo narisevalla äänellä olevansa vain väsynyt. Silmät ei oikeasti pysy auki ja jos saa avattua niin katsoo ihan muualle kuin pitäisi.

Itse veikkaan rauhoittavia, koska ei reagoi raivoamiseeni ja on välinpitämätön.

Huumeita ei ole käyttänyt vuosiin, mutta nyt varmasti on! Pakotan huomenna seulaan...

Oireina myös tänään: netinkäyttöni vahtaaminen, puhelimeni tutkiminen. Kännykkäni on koko ajan ihan jossain muualla, kuin minne olen sen itse jättänyt ja saapuneitä viestejä puhelin ei "vilkuta", koska joku on painanut ne pois niin että ne löytyy vasta saapuneet kansiosta, mutta lukemattomina...
 
"Kika"
[QUOTE="xoxo";24838323]Niinpä, hyi helvetti! Pistin sen veljelleen nyt yöksi... Veli oli samaa mieltä kanssani.[/QUOTE]

Hyvä..
Onks miehellä jotain käyttötaustaa enemmänkin?
Itse en ehkä pystyis tuollaista antaan anteeksi, en ainakaan kovin helpolla..
 
"xoxo"
Anteeksi varmaankin pystyn antamaan, JOS tämä jää tähän kertaan. Luottamus vaan meni täysin. Subuteksia ei ole ottanut (varma tieto!) Kova huumetausta on nuoruudesta. Minulla on niin puistattava olo!
 
wh
[QUOTE="xoxo";24838385]bentsoot tai opiaatit oli joskus suuri ongelma. Mä olen niin pettynyt ja raivona! Huomenna kyllä helvetti repee kun nään ukon![/QUOTE]

Jos pupillit on pienet niin se kyllä viittaisi johonkin opiaattiin koska muut huumeet yleensä räjäyttää pupillit tosi isoiksi. Voin kuvitella miten pettynyt olet, itsekin olisin jos ukko repsahtais kun ollaan kumminkin oltu 6-7 vuotta jo kuivilla.
 
"xoxo"
Jos pupillit on pienet niin se kyllä viittaisi johonkin opiaattiin koska muut huumeet yleensä räjäyttää pupillit tosi isoiksi. Voin kuvitella miten pettynyt olet, itsekin olisin jos ukko repsahtais kun ollaan kumminkin oltu 6-7 vuotta jo kuivilla.
Te olette käyttäneet molemmat? Minä en ole koskaan, siksi en osaa tarkasti arvioida mitä ottanut, mutta luultavasti nuo opiaatit sopisi kuvioon.
 
"xoxo"
[QUOTE="harmaana";24838482]heroiinia :( toi narina ja nuokkuminen... hui puistatus mikä aikamatka menneisyyteen.[/QUOTE]

Onko opiaatti sama kuin heroiini? EIHÄN ihminen voi olla noin VÄSYNYT, kun tuon käytöksen kuvailin? Alkaa olla jo vainoharhainen olo, mutta mies on ollut koko päivän omituinen. Mm kävi viemässä pari työkaveria töihin(?) ja sen jälkeen rampannut kellarissa. Viimeisen kerran kavi siellä klo 21 ja muuttui vaan "väsyneemmäksi". Mies nukkui 9h yöunet, 1,5h päikyt ja se ei muka riitä!
 
[QUOTE="xoxo";24838508]Onko opiaatti sama kuin heroiini? EIHÄN ihminen voi olla noin VÄSYNYT, kun tuon käytöksen kuvailin? Alkaa olla jo vainoharhainen olo, mutta mies on ollut koko päivän omituinen. Mm kävi viemässä pari työkaveria töihin(?) ja sen jälkeen rampannut kellarissa. Viimeisen kerran kavi siellä klo 21 ja muuttui vaan "väsyneemmäksi". Mies nukkui 9h yöunet, 1,5h päikyt ja se ei muka riitä![/QUOTE]

Päihdelinkki > Heroiini ja opiaatit
 
*
Voi se olla ihan vaan väsynytkin, jos on valvonut esim. pari vuorokautta putkeen... Heroiini on myös opiaatti, mutta ei mitenkään kovin helposti saatavilla Suomessa. Kipulääkkeitä tai Subutexia ehkä.
 
"vieras"
Jos pitää koko ajan rampata jossain niin se antaa viitteitä käyttötavasta. Tabletin voi ottaa puolisolta helposti salaa samassa tilassakin, piikittämistä tai polttamista varten täytyy mennä piiloon katseilta. Haiseeko oudolta? Kannabiksen polttamisesta tarttuu erikoinen haju. Tai sitten on piikittänyt jotain opiaattia.
 

Yhteistyössä