mies ottanut huumeita, mutta mitä?

  • Viestiketjun aloittaja "xoxo"
  • Ensimmäinen viesti
"Vihreä"
Mikset lähtenyt A-klinikalle mukaan? Eihän mies sinne seuloihin tietenkään ollut menossa, jos on retkahtanut. Ei se puhelu vielä sitonut häntä menemään paikan päälle.

Mene nyt tutkimaan se kellari. Turha niitä neuloja on pelätä, samat taudit (jos niitä on) sinuun on tarttunut jo seksissäkin.
 
*****
[QUOTE="Vihreä";24841532]Mikset lähtenyt A-klinikalle mukaan? Eihän mies sinne seuloihin tietenkään ollut menossa, jos on retkahtanut. Ei se puhelu vielä sitonut häntä menemään paikan päälle.

Mene nyt tutkimaan se kellari. Turha niitä neuloja on pelätä, samat taudit (jos niitä on) sinuun on tarttunut jo seksissäkin.[/QUOTE]

Hei, se on ihan sama vaikka olis koko suku saattamassa seuloihin jne. jos ei ihminen itse oo suostuvainen ja valmis hoitoon niin ei se myöskään huumeistä irti pääse .. eiköhän tuo nyt ole selvää pässinlihaa, se että käyttää on jo iso pala nieltäväksi ap:lle, ihan sama mitä käyttää. Koukussa on ja lujasti.
 
"xoxo"
En aijo itse tämän enempää miehen sotkuihin sekaantua. otin KAIKKI avaimet häneltä pois kun hän lähti. Sanoin että takaisintulemista ei ole ennen kuin on viikon antanut puhtaita seuloja. Tietenkään hän ei sinne mennyt mutta varmistuipa sekin ettei hän ole ottanut vain noita em 3 pilleriä. Aivan sama minulle. Minä keskityn nyt vain lapsiin ja itseeni. Olen onneksi vuosien saatossa vahvistunut ihmisenä ja tälläiset asiat ei minua kaada.
 
voiei
[QUOTE="xoxo";24841601]En aijo itse tämän enempää miehen sotkuihin sekaantua. otin KAIKKI avaimet häneltä pois kun hän lähti. Sanoin että takaisintulemista ei ole ennen kuin on viikon antanut puhtaita seuloja. Tietenkään hän ei sinne mennyt mutta varmistuipa sekin ettei hän ole ottanut vain noita em 3 pilleriä. Aivan sama minulle. Minä keskityn nyt vain lapsiin ja itseeni. Olen onneksi vuosien saatossa vahvistunut ihmisenä ja tälläiset asiat ei minua kaada.[/QUOTE]

ÄLÄ palaa yhteen tämän miehen kanssa. Ei kannata. Kuulostaa aivan karmealta. Aloita uusi elämä välittömästi, ei kannata jäädä haikailemaan.
Mitä se yksi raitis viikko auttaa,jos seuraava taas on jotain muuta.
Äläkä vie lapsiasi tällaiseen sotkuun, sinuna muuttaisin vaikka eri paikkakunnalle. Yäk mikä mies.
 
"xoxo"
ÄLÄ palaa yhteen tämän miehen kanssa. Ei kannata. Kuulostaa aivan karmealta. Aloita uusi elämä välittömästi, ei kannata jäädä haikailemaan.
Mitä se yksi raitis viikko auttaa,jos seuraava taas on jotain muuta.
Äläkä vie lapsiasi tällaiseen sotkuun, sinuna muuttaisin vaikka eri paikkakunnalle. Yäk mikä mies.
En haikaile. Oloni vain helpottui kun hän lähti eikä harmita yhtään. Yäk tosiaan!
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Ja vielä...
..asiat vireille jos et oikeesti halua katsella miestä enää, niin voreille kaiki asumisasiat ym....
Tuo hänen käytös viestittää kyllä sitä että on huumeet vieneet hänet pahasti mukanaan.
Jaksamisia sulle!
 
Eroaminen on aina vaikeaa, mutta tilanteessasi erittäin suositeltavaa.

Oman elämäni paras päätös oli jättää narkkari, joka ei irti päässyt, ei vaikka on oma lapsikin.. No eipä ole eron jälkeen poikaansa tavannutkaan (omasta halustaan). Sekin kertoo jo, että mikä on miehen elämässä ykkösenä. Se en ollut minä tai lapsi, vaan ihan jokin muu.

Pääsin eroon siitä valtavasta ahdistuksesta, tietämättömyydestä ja pelosta. Kun neuloja alkoi löytyä kodin sisältä, se oli viimeinen niitti. En suostunut pitämään vauvaa samassa asunnossa neulojen kanssa.

Sillä hetkellä se eroaminen ja muuttaminen oli vaikeaa. Alkaa yksinhuoltajaksi virallisesti ja olla täysin omillaan, huolehtia vain itsestään ja lapsesta. Suuri taakka putosi harteilta ja pystyi keskittyä vain lapseen, eikä tarvinnut päätään vaivata missä mies luuhasi ja mitä veti.
 
keppana
Hienoa aloittaja! Sinä olet vahva ja erilainen. Poikkeat tyypillisistä narkkareiden uhreista, jotka uskovat ja ymmärtävät maailman tappiin asti. Nämä ymmärtäjät tuhoavat oman mielenterveytensä, taloutensa, sekä myös omien läheistensä elämän tukemalla narkkaria. Voit olla tyytyväinen itseesi, ettet joudu kokemaan tuota, etkä kaada sitä pa*kaa myöskään lastesi tai muiden läheistesi niskaan. Jatka samaan malliin.
 
"xoxo"
Hei vaan! Kohtalaisen hyvää kuuluu. Mies jatkaa puuhiaan edelleen ja tarjottu katko ei kelvannut. Minä lähdin yhteisestä kodistamme kaverilleni lasten kanssa. Tänään olen ollut sosiaalivirastoon yhteydessä ja sieltä saamme onneksi apua! Yhdessä hankittu omaisuus on kuulemma nyt miehen. Näin hän väittää, kun hän on ollut töissä ja minä lasten kanssa kotona... Joopa joo... Minulle kuuluu puolet! Hän koittaa nyt kiristää minua jäämään mm huonekaluilla, autolla ym... Tämä päivä mennyt itkeskellessä... Isompi lapsi tuntuu olevan hieman huolissaan ja kovin kyselee isänsä perään. Olen kertonut että olemme nyt vain kylässä ja että minulla on paha mieli, mutta ne ovat aikuisten asioita, eikä hänän täydy olla huolissaan...
"Bentsoja" ja ruisku löytyi miehen vaatekaapista.
 
^vierailija^
Hyvä että asia edistyy ja saatte apua sekä ystäviltä että sossusta!
Mutta,

[QUOTE="xoxo";24854279]Yhdessä hankittu omaisuus on kuulemma nyt miehen. Näin hän väittää, kun hän on ollut töissä ja minä lasten kanssa kotona... Joopa joo... Minulle kuuluu puolet! Hän koittaa nyt kiristää minua jäämään mm huonekaluilla, autolla ym...[/QUOTE]

Nyt äkkiä kaikki mahdolliset rahat piiloon ja pois miehen ulottuvilta. Jos hän nyt alkaa niitä lääkkeitä/huumeita vedellä enemmänkin, niin rahat ovat hetkessä tuhlattu!
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Porvoosta provo
terve siellä on taas jollain tuutilullaamammalla ollut tylsää lasten kanssa... siis ettekö te yhtään lue mitä tää alottaja kirjottaa noita vastauksia, jos olis ite oikeasti ollu käyttäjä niin noi vastaukset olis täysin erilaisia. Hohhoijaa taas.
 
no en
[QUOTE="vieras";24854385]Kannattais lukea ketjua vähän otsikkoa pidemmälle.[/QUOTE]

Miks pitäis? Vastaan aina aloittajan ekaan viestiin. Vittuakos mua kiinnostaa mistä sen jälkeen puhutaan. Vastaan siis mitä kysytään.
 
"xoxo"
Ai nyt minä olen huumeiden käyttäjä? Anteeksi, en ole koskaan edes kokeillut enkä edes juo alkoholia! Tuu näille lapsille sanomaan että tää on pelkkää provo.! Olisikin vaan satua tai pahaa unta mutta kun ei ole. En tule tänne enää kirjoittelemaan kun täällä heitetään vaan lisää kuraa päälle vaikka on jo valmiiksi rikki ja paha olla ja muutenkin kaikki asiat sekaisin.
 
"minttu"
tsemppiä sinulle ap! olen itse kokenut täysin tuon saman... bentsoista se alkoi ja kai jossain välissä piikittikin... itse vain liian kauan kiusasin itseäni ja yritin uskoa parempaan, että mies muuttuisi... paskat muuttunut. onneksi nyt olen päässyt eroon tuosta miehestä ja voin paljon paremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
"xoxo"
Minttu! Onko teillä yhteisiä lapsia?

Tämä on niin kamalaa etten toivo tätä pahimmalle vihamiehellenikään. Jatkuva ahdistus ja lapsi kysyy: Missä isi on, haetaanko isi tänne, mennäänkö isin luo ym...

KAIKKI MITÄ MEILLÄ OLI ON NYT POISSA!!! Kaikki ne onnelliset hetket ihan kaikki on nyt mennyttä. Minulta ja lapsilta vedettiin julmasti matto jalkojen alta! Niin toivon että tää painajainen loppuisi jo!
 
Pikwink
En usko että ainakaan nimenomaan heroiinia, sitä on suomessa aika harvoin saatavilla ja mielestäni suht epätodennäköinen vaihtoehto ottaen huomioon, että muita päihteitä on niin paljon saatavilla. Tiedän, että jos heroiinia on liikenteessä niin sen kyllä näkee katukuvasta. Ei nyt toki tavallinen tallaaja sitä näe.
(työn puolesta tämän tiedän). Varmasti ainoan oikean tiedon voit saada häneltä tai hänen kavereiltaan. Päihteitä on niin paljon että mahdoton sanoa mitä nimenomaan on vetänyt.
 
"Hei"
Onko miehelläsi nyt työpaikka ja käykö hän nyt siellä?
voip olla et rahapulassa on myynyt tai pian myy tavaraa asunnuostanne :-(
Millaista apua saatte sosiaalitoimistosta?
Jaksamisia!
 

Yhteistyössä