mies ottanut huumeita, mutta mitä?

  • Viestiketjun aloittaja "xoxo"
  • Ensimmäinen viesti
wh
[QUOTE="xoxo";24838460]Te olette käyttäneet molemmat? Minä en ole koskaan, siksi en osaa tarkasti arvioida mitä ottanut, mutta luultavasti nuo opiaatit sopisi kuvioon.[/QUOTE]

Juu ollaan valitettavasti, onneksi on taakse jäänyttä elämää. Ja siis heroiini, subutex ja morfiini just pistää ihmisen tosi väsyneeksi silleen että nuokkuu vähän väliä, varsinkin jos ei ole jokapäiväinen käyttäjä. Kaikki muut huumeet oikeastaan piristää enemmän tai vähemmän.
 
"harmaana"
niin ja siis heroiinista tulee just ne nuokut, nukahtevat paikalleen istualteen ja sitten taas nostavat pään ylös, silmät ihan puolitangossa... ja taas kohta uusiksi. ja nimenomaan se nariseva ääni!!
 
"xoxo"
[QUOTE="harmaana";24838653]niin ja siis heroiinista tulee just ne nuokut, nukahtevat paikalleen istualteen ja sitten taas nostavat pään ylös, silmät ihan puolitangossa... ja taas kohta uusiksi. ja nimenomaan se nariseva ääni!![/QUOTE]

Juuri näin hän on tehnyt! Hyi, kun kuvottavaa!
 
[QUOTE="xoxo";24838684]En uskalla, jos siellä on neuloja! Kannabis tai viina ei haise tippaakaan ja käsistä taipeet ihan reijättömät. Jalkoja en tarkastanut.[/QUOTE]

Pelkäätkö, että saat selville mitä ottanut vai että satutat itsesi niihin neuloihin?
Eiks se oo kuitenkin pahempaa tuo epätietoisuus?
 
"vieras"
no, eihän ne neulat sua itekseen pistä!
Ps. Itse löysin kerran neulan kirjahyllystä valokuvakehyksen takaa. Minunkin silloinen mies retkahti monen raittiin vuoden jälkeen ja tällähetkellä käyttää ainakin subua ja piriä. Et silleen...
 
[QUOTE="xoxo";24838684]En uskalla, jos siellä on neuloja! Kannabis tai viina ei haise tippaakaan ja käsistä taipeet ihan reijättömät. Jalkoja en tarkastanut.[/QUOTE]

Sinuna kävisin katsomassa, saisin varmuuden. Neulojakin voi etsiä varovasti.
 
"harmaana"
[QUOTE="xoxo";24838699]Juuri näin hän on tehnyt! Hyi, kun kuvottavaa![/QUOTE]

ei se varmaan ole piikittänyt, sitä ei tarviis tehdä kuin pari kertaa päivässä, siksi veikkaan sitä polttamista, siis on polttanut heroiinia ja ravannut sitä tekemässä siellä useamman kerran. mut se nariseva ääni ja toi nuokkuminen on sellainen mitä en unohda ikinä ja jotenkin kuvailit sun miehes niin, että näin edessäni ihan kaiken mitä teillä on tänään siellä kotona ollut :(

tsemppiä. ehkä kannattaa miettiä vakavasti mitä tahdot elämältä. mun entinen poikaystävä oli välissä vuosiakin ok, mutta sitten taas mentiin... tällaista jatkunut siis jo kohta 20 vuotta hänellä.
 
"harmaana"
[QUOTE="xoxo";24838723]Mihin kaikkialle voi pistää? Mitkä paikat tarkastan huomenna?[/QUOTE]

pistää voi mihin vaan, nivusiin, kaulaan, lähes minne vain mistä löytyy kunnon suoni. et löydä etsimällä jos miehesi pistää tarkoituksella paikkaan jota ei tahdo kenenkään näkevän.

veikkaan todellakin sitä polttamista, selittää tuon ravaamisen.. mee katsomaan vaan. luultavasti kamat on jossain piilossa, ei se niitä esille jätä.
 
"Vihreä"
Toisin kuin "harmaa", veikkaan hepon sijaan subua. Heroiinia liikkuu suomessa suht vähän ja on paljon kalliimpaa kuin subutex, ja kuitenkin suht samanlaisia opiaatteja ovat. Olisiko voinut ottaa subua nasaalisti? Näkyykö nenässä mitään jälkiä tai vuotoa tms?
 
keppana
Menet kellariin kunnolliset kengät jalassa. Jos käsin käyt etsimään, niin pistät kunnolliset hanskat, mutta tuskinpa niitä mahdollisia neuloja käsiisi saisit, ennemmin jalkoihin ilman kenkiä. Ja NYT todellakin menet sinne kellariin, koska miehesi ei varmasti suostu seuloihin huomenna, joten sitä seulan vastausta sinun on täysin turha odottaa! Hän keksii hyvän tekosyyn. Ehkä hyökkää, koska se on monesti paras puolustus (Miten voit edes ehdottaa tuollaista! Sinä et luota minuun! Jos nyt joudun menemään seuloihin, on selvää ettet minuun luota ja koko liittomme on turha. Se loukkaisi minua niin syvästi!") Ehkä keksii jonkin muun selityksen ja pitää sitä niin hyvänä, ettei mielestään tarvitse seuloja. Ehkä sanoo menevänsä seuloihin eikä vain yksinkertaisesti tahdo sinua mukaan syystä X, eikä oikeasti käy koko seuloissa. Ehkä viimeinen vaihtoehto: Käy seuloissa, mutta valehtelee tulokset sinulle. Ethän niitä voi nähdä ilman miehesi lupaa, tietenkään.

Usko minua. Olen melkein 20 vuotta elänyt huumeiden käyttäjien kanssa. Tunnen heidän metkunsa ja tiedän miten homma pyörii niin, että puoliso ja perhe pidetään tyytyväisinä eli epätietoisina. Toistan siis vielä. Kolua kellarinne, sekä koko talonne läpi. Jos ja kun löydät jotain, näytät sen miehellesi ja vaadit häntä hakeutumaan joko vieroitukseen tai sanot eroavasi. Jos et kellarista tai muualtakaan asunnosta löydä mitään, pakota seuloihin, mutta ole sen asian suhteen TODELLA tarkkana. Todennäköisesti hän tekee kaikkensa välttääkseen seulan tai vähintäänkin sen, ettet näe mahdollisia tuloksia.

Eli pakotat huomenna seuloihin eron uhalla niin, että olet varma hänen myös menevän niihin. Ettet eroa ota, sinun täytyy myös nähdä omin silmin se seulan tulos. Jos tulosta ei tule, sinä lähdet. Tee selvät säännöt miehellesi ja jos hän kieltäytyy niitä noudattamasta, voin 20 vuoden kokemuksella sanoa, ettei kerran huumeita käyttäneen sanaan voi huumeita koskien luottaa koskaan. Hän menee huomenna ilomielin seulaan, mikäli tietää ettei käyttänyt tänään huumeita, ja tosiaan näytät miten elintärkeää tuo seulaan meno sinulle ja suhteenne säilymiselle on. Minä todella toivon, että sinä aloittaja kuuntelet nyt minun neuvojani kokemuksen syvällä rintaäänellä, etkä usko sen miehesi moninaisia selityksiä ilman seulan antamaa puhdasta testiä!
 
"xoxo"
Menet kellariin kunnolliset kengät jalassa. Jos käsin käyt etsimään, niin pistät kunnolliset hanskat, mutta tuskinpa niitä mahdollisia neuloja käsiisi saisit, ennemmin jalkoihin ilman kenkiä. Ja NYT todellakin menet sinne kellariin, koska miehesi ei varmasti suostu seuloihin huomenna, joten sitä seulan vastausta sinun on täysin turha odottaa! Hän keksii hyvän tekosyyn. Ehkä hyökkää, koska se on monesti paras puolustus (Miten voit edes ehdottaa tuollaista! Sinä et luota minuun! Jos nyt joudun menemään seuloihin, on selvää ettet minuun luota ja koko liittomme on turha. Se loukkaisi minua niin syvästi!") Ehkä keksii jonkin muun selityksen ja pitää sitä niin hyvänä, ettei mielestään tarvitse seuloja. Ehkä sanoo menevänsä seuloihin eikä vain yksinkertaisesti tahdo sinua mukaan syystä X, eikä oikeasti käy koko seuloissa. Ehkä viimeinen vaihtoehto: Käy seuloissa, mutta valehtelee tulokset sinulle. Ethän niitä voi nähdä ilman miehesi lupaa, tietenkään.

Usko minua. Olen melkein 20 vuotta elänyt huumeiden käyttäjien kanssa. Tunnen heidän metkunsa ja tiedän miten homma pyörii niin, että puoliso ja perhe pidetään tyytyväisinä eli epätietoisina. Toistan siis vielä. Kolua kellarinne, sekä koko talonne läpi. Jos ja kun löydät jotain, näytät sen miehellesi ja vaadit häntä hakeutumaan joko vieroitukseen tai sanot eroavasi. Jos et kellarista tai muualtakaan asunnosta löydä mitään, pakota seuloihin, mutta ole sen asian suhteen TODELLA tarkkana. Todennäköisesti hän tekee kaikkensa välttääkseen seulan tai vähintäänkin sen, ettet näe mahdollisia tuloksia.

Eli pakotat huomenna seuloihin eron uhalla niin, että olet varma hänen myös menevän niihin. Ettet eroa ota, sinun täytyy myös nähdä omin silmin se seulan tulos. Jos tulosta ei tule, sinä lähdet. Tee selvät säännöt miehellesi ja jos hän kieltäytyy niitä noudattamasta, voin 20 vuoden kokemuksella sanoa, ettei kerran huumeita käyttäneen sanaan voi huumeita koskien luottaa koskaan. Hän menee huomenna ilomielin seulaan, mikäli tietää ettei käyttänyt tänään huumeita, ja tosiaan näytät miten elintärkeää tuo seulaan meno sinulle ja suhteenne säilymiselle on. Minä todella toivon, että sinä aloittaja kuuntelet nyt minun neuvojani kokemuksen syvällä rintaäänellä, etkä usko sen miehesi moninaisia selityksiä ilman seulan antamaa puhdasta testiä!

Tuli aamulla kotiin ja oli vieläkin flegmaattinen. myönsi ottaneensa 3kpl opamox-rauhottavia lääkkeitä eilen. En usko, eilisestä ja tämän päiväisen kunnon takia! Pakotin seulaan, sanoi menevänsä huomenna tai tällä viikolla. En suostunut. Sanoi menevänsä sinne myöhemmin, en uskonut. Pakotin soittamaan a-klinikalle ja kertomaan että on retkahtanut ja tulossa seulaan. Puhelin oli kaiuttimella, joten ei voinut huijata! Sovimme aklinikan kanssa että saan kysellä tuloksia myöhemmin. soitin sinne hetki sitten jä miestä ei ole näkynyt vaikka lähti sinne melkein 4h sitten! miehen puhelin on pois päältä. luulen että hän on ostanut prepaid liittymän. Minä joudun ottamaan pikavipin kun miehellä on kaikki yhteiset rahat. Siinäpähän makselee niitä takaisin!

nyt raivostuttaa vieläkin enemmän! en usko sanakaan mitä se ukko mulle syöttää.
 
****
Huumeet on vieneet ton ihmisen. Ei siihen nyt auta pakottaminen ja järkipuhe, olen pahoillani.
Luulen että on käyttänyt jo pidemmän aikaa nyt vaan jäi kiinni sinulle. Enää ei kykene käyttämään salassa, niin retkussa taitaa olla.

Keskity itseesi, älä ainakaan syyllistä itseäsi äläkä aja ittees piippuun... ;( jaksuja sulle.
 

Yhteistyössä