mies ottanut huumeita, mutta mitä?

  • Viestiketjun aloittaja "xoxo"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Ap.lle paljon jaksamista ja voimia!
Koita ajatella näin, vaikka mies osoittautuikin surkimukseksi ja susta tuntuu että matto meni jalkojen alta, niin siinä teidän yhdessä olossa oli jotain hyvää ja siihen oli syynsä! Teidän lapset, jotain hyvää siis mieskin saanut aikaiseksi!
 
"xoxo"
Ymmärsinkö nyt oikein, että jätit miehesi, ja lastesi isän. Töissäkäyvän kunnon rakastavan miehen, koska huume?

Ootko vähä tollo?
Todellakin olen, KOSKA olen tähän aikanani ryhtynyt ja tuon miehen kanssa perhettä perustanut ja kuvitellut ettei huumet vie häntä minulta ja isää lapsilta! Olen oikea suuridiootti, tyhmä, paska, surkimus, aivoton ääliö jne, jne!
 
"mamaa"
Eikö thc ole jonkin huumeen lyhenne/nimi? Eli varmaan nimimerkki kertoo ja ainoastaan huumeiden käyttäjä voi ihmetellä miksi joku jättää huumeiden takia "kunnon miehen"...

"Ei lapset isillä ole mitään hätää, isiltä valuu kuolaa lautaselle ja hän ei kuule mitään kun hän on matkalla mielikuvitusmaassa". "Lotta, älä välitä vaikka isi myi sun pyörän, isi tarvi sitä rahaa enemmän. Sä saat uuden pyörän, ainakin siksi aikaa kunnes isi taas tarvii rahaa".
 
fgh
[QUOTE="mamaa";24864358]Eikö thc ole jonkin huumeen lyhenne/nimi? Eli varmaan nimimerkki kertoo ja ainoastaan huumeiden käyttäjä voi ihmetellä miksi joku jättää huumeiden takia "kunnon miehen"...

"Ei lapset isillä ole mitään hätää, isiltä valuu kuolaa lautaselle ja hän ei kuule mitään kun hän on matkalla mielikuvitusmaassa". "Lotta, älä välitä vaikka isi myi sun pyörän, isi tarvi sitä rahaa enemmän. Sä saat uuden pyörän, ainakin siksi aikaa kunnes isi taas tarvii rahaa".[/QUOTE]

lol

viina anyone? lol
 
sdasda
[QUOTE="mamaa";24864358]Eikö thc ole jonkin huumeen lyhenne/nimi? Eli varmaan nimimerkki kertoo ja ainoastaan huumeiden käyttäjä voi ihmetellä miksi joku jättää huumeiden takia "kunnon miehen"...

"Ei lapset isillä ole mitään hätää, isiltä valuu kuolaa lautaselle ja hän ei kuule mitään kun hän on matkalla mielikuvitusmaassa". "Lotta, älä välitä vaikka isi myi sun pyörän, isi tarvi sitä rahaa enemmän. Sä saat uuden pyörän, ainakin siksi aikaa kunnes isi taas tarvii rahaa".[/QUOTE]

jep, thc on kannabiksen vaikuttava aine. Oma mies sekos "vaan" pilven polttoon, silti sai lähtöpassit, vaikkei meille se nurja puoli kostaantunut. En vain kestänyt ajatusta narkkarimiehestä, ja kyllä, mun silmissä oli narkkari.
 
Ripatirei!
[QUOTE="mamaa";24864358]Eikö thc ole jonkin huumeen lyhenne/nimi? Eli varmaan nimimerkki kertoo ja ainoastaan huumeiden käyttäjä voi ihmetellä miksi joku jättää huumeiden takia "kunnon miehen"...

"Ei lapset isillä ole mitään hätää, isiltä valuu kuolaa lautaselle ja hän ei kuule mitään kun hän on matkalla mielikuvitusmaassa". "Lotta, älä välitä vaikka isi myi sun pyörän, isi tarvi sitä rahaa enemmän. Sä saat uuden pyörän, ainakin siksi aikaa kunnes isi taas tarvii rahaa".[/QUOTE]

Justiinsa näin! Jos voisin, antaisin ISON plussan! On joillakin oikeesti todellisuus siinä thc:ssa. Mitä väliä, jos lapsi itkee tai näkee painajaisia. Isi (tai äiti) ottaa piiput ja taas on maailma värejä täynnä. Ja lapsi itkee märissä lakanoissa :(
 
"asdf"
Justiinsa näin! Jos voisin, antaisin ISON plussan! On joillakin oikeesti todellisuus siinä thc:ssa. Mitä väliä, jos lapsi itkee tai näkee painajaisia. Isi (tai äiti) ottaa piiput ja taas on maailma värejä täynnä. Ja lapsi itkee märissä lakanoissa :(
jep, niinku kaljan jälkeen. ei muutaku alko mielessä, apinat itkekööt märissä (kaljasissa) lakanoissa.
 
"xoxo"
En nyt ihan ymmärrä noita viimeisinpiä viestejä, mutta kai väsymyksella on osaa asiaan.

Mies soitti tänään. Tuntui olevan selvä ja alkoi puhua siitä että haluaa lapsille viikko-viikko tapaamissysteemin. En suostu ja tässä asiassa on lastensuojelukin puolellani. Lapsilla pitää olla yksi pysyvä koti. Ei lapset saa kärsiä tästä erosta enempää! Aion hakea lasten yksinhuoltajuutta. Tästä en ole vielä miehelle puhunut. Lastensuojelussa oltiin sitä mieltä että jos mies ei luovuta huoltajuutta minulle itse niin saan sen muita teitä miehen taustan ja tämänhetkisen tilanteen huomioonottaen. Onneksi minä olen elänyt aina kunnon elämää ja ollut vastuuntuntoinen äiti lapsille! En aio silti evätä isän ja lasten tapaamisia jos joku nyt niin luulee. tai tietenkään sillon en lapsia luovuta miehelle jos hän on päihtynyt.se on minun vastuulla nyt. Asuntoa emme ole löytäneet vielä.
 
"diu"
Joo ei varmasti saa mitään viikko-viikko systeemejä eikä huoltajuutta toi ukko. Luulisin, että ensin mies joutuu seuloihin, jos (ja kun) siellä jotain näkyy niin saa vain valvotut tapaamiset eli isä tapaa lapsia sosiaalitoimiston tiloissa. Jos jatkossa seulat ovat puhtaat ja muutenkin skarppaa, niin sitten saa tietysti tavata vapaammin mutta niin kauan kuin käyttää jotain niin valvotut tapaamiset.
 
"xoxo"
[QUOTE="vieras";24867439]Voimia ap:lle! Voi että harmi kun tilanne meni näin... :(
Toivottavasti sulla on hyviä ystäviä.[/QUOTE]

Kiitos vaan... Luulin että minulla on ystäviä mutta jostain kumman syystä kaikki on juuri nyt kovin kiireisiä. Pistää ihmetyttää. En ole saanut oikein kenellekään purkaa tätä ja siksi kai tänne vielä kirjoittelen.
 
"reko"
[QUOTE="xoxo";24867825]Kiitos vaan... Luulin että minulla on ystäviä mutta jostain kumman syystä kaikki on juuri nyt kovin kiireisiä. Pistää ihmetyttää. En ole saanut oikein kenellekään purkaa tätä ja siksi kai tänne vielä kirjoittelen.[/QUOTE]

Se on sääli että kaikilla ei pysy hallinnassa päihteiden käyttö. Ihmiset ovat niin erilaisia ja toisilla himo menee kaiken muun edelle, jopa terveen järjen.
Pidä itse terve järki mukanasi aina, tsemppiä
 
"vieras"
Menkää nyt narkit v**tuun täältä! On kai niitä keskustelupalstoja huumehörhöillekin.
Vai käviskö niin, että jos narkkarit poistuis niin juttelisin vain muutaman mamman kanssa?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24867855]Menkää nyt narkit v**tuun täältä! On kai niitä keskustelupalstoja huumehörhöillekin.
Vai käviskö niin, että jos narkkarit poistuis niin juttelisin vain muutaman mamman kanssa?[/QUOTE]

Taisi jäädä lääkkeet tänään ottamatta?
 
mmpp
Toivon sinulle ja lapsillesi paljon voimia! Ihanaa, että lapsilla on noin hyvä ja vastuuntuntoinen äiti. He varmasti tulevat kiittämään sinua joku päivä, että olet ollut noin rohkea ja vahva!
 
"vieras"
Aloittajalle iso halaus ja voimia! Minä jätin mieheni aikoinaan koska hän ei pystynytkään lopettamaan silloin kun saimme lapsia, minä lopetin. Nyt myöhemmin, tilanne on jo aika hyvä, isä tapaa lapsiaan viikonloppuisin ja hänen käyttönsä rajoittuu satunnaiseen pilven polttoon (eikä tietenkään lasten aikana) joka on mielestäni hyvä muutos verrattuna entiseen elämään pirinistinä.
 

Yhteistyössä