mies ottanut huumeita, mutta mitä?

  • Viestiketjun aloittaja "xoxo"
  • Ensimmäinen viesti
"xoxo"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24868453:
En jaksa lukea ketjua lävitse. Mutta osaan sanoa mielipiteeni; lähde kävelemään. Harvemmin entinen käyttäjä pysyy ikuisesti kuivilla.
näin olen tekemässä.. paskaläjästä ei ole mitään kuulunut.....
 
ex-narkki
[QUOTE="xoxo";24838269]Nuokkuu ja silmät lurpsuu kiinni koko ajan. Liikkeet kömpelöitä. Silmissä bupillit pienet. Ei reagoi huumeiden käyttösyytöksiin muuten kuin sanoo narisevalla äänellä olevansa vain väsynyt. Silmät ei oikeasti pysy auki ja jos saa avattua niin katsoo ihan muualle kuin pitäisi.

Itse veikkaan rauhoittavia, koska ei reagoi raivoamiseeni ja on välinpitämätön.

Huumeita ei ole käyttänyt vuosiin, mutta nyt varmasti on! Pakotan huomenna seulaan...

Oireina myös tänään: netinkäyttöni vahtaaminen, puhelimeni tutkiminen. Kännykkäni on koko ajan ihan jossain muualla, kuin minne olen sen itse jättänyt ja saapuneitä viestejä puhelin ei "vilkuta", koska joku on painanut ne pois niin että ne löytyy vasta saapuneet kansiosta, mutta lukemattomina...[/QUOTE]

Subuteks, nuokkuminen ja pienet pupillit, ei voi erehtyä.
 
"vieras"
[QUOTE="xoxo";24838269]Nuokkuu ja silmät lurpsuu kiinni koko ajan. Liikkeet kömpelöitä. Silmissä bupillit pienet. Ei reagoi huumeiden käyttösyytöksiin muuten kuin sanoo narisevalla äänellä olevansa vain väsynyt. Silmät ei oikeasti pysy auki ja jos saa avattua niin katsoo ihan muualle kuin pitäisi.

Itse veikkaan rauhoittavia, koska ei reagoi raivoamiseeni ja on välinpitämätön.

Huumeita ei ole käyttänyt vuosiin, mutta nyt varmasti on! Pakotan huomenna seulaan...

Oireina myös tänään: netinkäyttöni vahtaaminen, puhelimeni tutkiminen. Kännykkäni on koko ajan ihan jossain muualla, kuin minne olen sen itse jättänyt ja saapuneitä viestejä puhelin ei "vilkuta", koska joku on painanut ne pois niin että ne löytyy vasta saapuneet kansiosta, mutta lukemattomina...[/QUOTE]

Oisko vetänyt lärvit ja taju kankaalla?
 
"vieras"
Miehes ei enää jaksa olla mustasukkanen? Se joko on vetänyt lärvit ja helpotti olotilaansa kännillä! Se on mustasukkanen! Sano että sinulla ei ole muita eikä tule olemaan! Jos et usko niin voit tutkia minun puhelimet ja voit seurata päivittäin jos se helpottaa. Mutta usko että ei ole muuta kuin sinä!
 
Jaakko Mannermaa
Luin langan läpi, enkä voi ihmetellä miten lyhytnäköisiä idiootteja nämä 2+ mammat ovat.

xoxo:lle kysymys. Tekikö miehesi mitään muuta vääryyttä, kun käytti hUUMEITA!? Löikö hän sinua?, Varastiko rahaa/koruja?, tai muuten paskoi yhteistä elämäänne? Jos vastaus on ei, niin en tiedä mitä sanoa...

Viet lapsilta isän, isän joka ei kertomasi mukaan ollut väkivaltainen tai varasteleva. Hänhän oli aiemmin päässyt kuiville ja repsahduksia sattuu. Kuvittele tilanne jos hän olisi ollut entinen alkoholisti, ei väkivaltainen pelkästään viinaan menevä ja hänellä olisi tapahtunut repsahdus. Olisitko silloinkin viemässä lapsianne "turvaan" vai olisitko ollut tukena ja auttanut taas pääsemään paheesta eroon?

Jotenkin uskon, että et. Mutta kun asialla on nämä pelottavat ja saatanalliset huumeet, niin se muuttaa ihmisen itse piruksi. Ymmärtäisin sinua täysin, jos lasten isä olisi väkivaltainen, tuhlaava, pettäjä tai jokin muu negatiivisella adjektiivilla kuvattava.
Sanoit, ettet ole puhunut OIKEIDEN ystäviesi kanssa asiasta, vaan näytät kuuntelevan tuntemattomia nimimerkkien takana, joilla asenne on - " Narkkarit hirteen", ihmisille jotka ovat vain käyttäneet laittomia PÄIHTEITÄ tai lääkkeitä laittomasti.
(subutex, on lääkeaine vaikeaan kivunhoitoon, sekä heroiinista vieroitukseen) Narkomaani huuteluln lisäksi he kieltävät heiltä ihmisarvon, taitavat myös vihata alkoholisteja yhtä kiivaasti, toivoen heidän kuolemaansa.

Mieti asiaa vielä xoxo. Itse tiedän miltä tuntui kasvaa ilman isää. Älä laita lapsiasi käymään läpi samaa rataa, ennen kun olet ABSOLUUTTISEN varma ratkaisustasi. Ajattele lapsiasi
 

Yhteistyössä