"xoxo"
Nuokkuu ja silmät lurpsuu kiinni koko ajan. Liikkeet kömpelöitä. Silmissä bupillit pienet. Ei reagoi huumeiden käyttösyytöksiin muuten kuin sanoo narisevalla äänellä olevansa vain väsynyt. Silmät ei oikeasti pysy auki ja jos saa avattua niin katsoo ihan muualle kuin pitäisi.
Itse veikkaan rauhoittavia, koska ei reagoi raivoamiseeni ja on välinpitämätön.
Huumeita ei ole käyttänyt vuosiin, mutta nyt varmasti on! Pakotan huomenna seulaan...
Oireina myös tänään: netinkäyttöni vahtaaminen, puhelimeni tutkiminen. Kännykkäni on koko ajan ihan jossain muualla, kuin minne olen sen itse jättänyt ja saapuneitä viestejä puhelin ei "vilkuta", koska joku on painanut ne pois niin että ne löytyy vasta saapuneet kansiosta, mutta lukemattomina...
Itse veikkaan rauhoittavia, koska ei reagoi raivoamiseeni ja on välinpitämätön.
Huumeita ei ole käyttänyt vuosiin, mutta nyt varmasti on! Pakotan huomenna seulaan...
Oireina myös tänään: netinkäyttöni vahtaaminen, puhelimeni tutkiminen. Kännykkäni on koko ajan ihan jossain muualla, kuin minne olen sen itse jättänyt ja saapuneitä viestejä puhelin ei "vilkuta", koska joku on painanut ne pois niin että ne löytyy vasta saapuneet kansiosta, mutta lukemattomina...