mies mökillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puuh

Vieras
Suututtaisiko/ärsyttäisikö, olisitko vihanen vai mitä tunteita sussa herättäisi jos miehesi olisi lähtenyt mökille kaverinsa ja tämän tyttökaverin kanssa, tänään kuitenkin seuraan on liittynyt yksi nainen lisää, joka on pariskunnan ystävä. Kyseessä on reissu jossa juodaan, syödään,saunotaan..jne.

mua ÄRSYTTÄÄ aivan sairaasti vaikka mies sanoikin ettei tiennyt että sinne olisi tulossa joku hänen lisäkseen..

Kyllä tuo kieltämättä kuulostaa sellaselta "kokoonpanolta" että ihmetyttäs suuresti. Siis meidän tilanteessa vaan ihmetyttäs, koska en vois kuvitella tuota äijän tekevän.
Oothan kysyny mikä homman nimi?

Luottaisin kyllä mieheeni. Tuskin edes ärsyyntyisin. Enemmänkin mua harmittaisi että lapset on sairaina. Miksi aina pitää uskoa että mies pettää heti tilaisuuden tullen? Mistä sitä edes voi varmaksi sanoa että tätä tuntematonta naista edes kiinnostaisi juuri teidän miehenne?

Kuulostais aika kummalta. Vaik toisaalta, jos kyse tän kaverin tyttöystävän kaverista, ni ymmärtää. Jos oli aluks aatellu ett saa susta seuraa ja ku et päässy, ni ei halunnu olla yksin ukkojen kans..Nyt ku oikein mietin oman ukon kohalta, ni tuskin miettisin muuta, ku ett harmi etten ite päässy. Toki mielessä kävis vaik mitä, mut mitään en uskois tapahtuvan. Mut riippuu paljon millanen sun miehes on luonteelta, murehtisinko:)

No mutta jos ap on ollut kaveripariskunnan kans menossa mökille, niin mikls sinne on se yks yksinäinenki kutsuttu.. Vai onko tää yks pyydetty mukaan myöhemmin kun ap on jo perunut?

No mutta jos ap on ollut kaveripariskunnan kans menossa mökille, niin mikls sinne on se yks yksinäinenki kutsuttu.. Vai onko tää yks pyydetty mukaan myöhemmin kun ap on jo perunut?

No miksei tämän pariskunnan nainen esim olisi saanut kutsua ystäväänsä viettämään hauskaa viikonloppua mökille? Jos he esim ovat hyviä ystäviä ja ystävä on sinkku niin eikö häntä siis automaattisesti kutsuta mukaan minnekään? Kuulostaapa kamalalta kaikkia sinkkuja ajatellen.... Meillä kyllä kutsutaan sinkku-kavereita siinä missä pariskuntiakin.

Ehkäpä hänen tulonsa varmistuio vasta viimehetkellä tai jostain muusta syystä ei nyt tullut maininneeksi että toinenkin ystävä on tulossa... mistäpä sitä aina tietää.
Mutta tärkeämpi kysymys on kyllä että luotatko mieheesi? Jos luotat niin älä mieti mitä kaikkea siellä voi tapahtua. Siitä vain pahoittaa omanmielensä!!

Kyllä ottaisi pannuun.Kyllä itse haluaisin olla paikan päällä.Onko sinulla mahdollista mennä sinne mukaan ?
Ihan varmasti sinulla pyörii päässä vaikka mitä.Kun laskee 1+1,kun siellä jo pariskunta.

rehellisesti, vaikka luottaisinkin mieheeni, en haluaisi että hän on mökillä pitämässä hauskaa pariskunnan ja yhden sinkku naisen kanssa..enkä usko että kukaan teistä haluiai miestänne vastaavalla kokoonpanolla mökille.

tuntuu kauheelta.

Kyllä minusta suhteessa on jotakin pahasti pilalla jos mies pettää heti kun vain on tissillinen nainen samassa tilassa... Tai jos on epäilys, että niin käy. Jos hän sinua rakastaa, ei hän sinua petä ja satuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mulla jatkuisi fiilikset ja oman ajan vietto ihan normaaliin tapaan. Yhtäkään naista en koe uhkana minulle.

Peesi tälle. Jos joskus jotain tapahtuisi niin sitten ajatukset varmasti muuttuisi. Mutta olen itsekin ollut juhlissa joissa vain pariskuntia ja sitten pari tuntematonta sinkku miestä. Ja oma mies ei siis mukana. Ja ei siellä mitään tapahtunut. 'Ajattele niinpäin että mitä jos sinä olisit siellä ja yksi sinkkumies ja kaveripariskunta niin tapahtuisiko jotain? Yhtä todennäköistä se on. Tai miellä ainakin olsiis.

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mulla jatkuisi fiilikset ja oman ajan vietto ihan normaaliin tapaan. Yhtäkään naista en koe uhkana minulle.

Peesi tälle. Jos joskus jotain tapahtuisi niin sitten ajatukset varmasti muuttuisi. .

Nimenomaan, lähden siitä olettamuksesta ettei tarvitse vahtia tai rajoittaa toista.

Itsekin olin viime viikonloppuna aamuun asti kivojen sinkku poikien kanssa liikeenteessä promillet korkealla ja ilta sujui loistavan läpän ja tanssin merkeissä, thats it.

Eniten mua ehkä ihmetyttää, että miks se ap:n mies on ees lähteny sinne mökille. Tai siis jos meillä ois vastaava tilanne, ois kyllä molemmat jääty hoitaan niitä sairaita lapsia, kun kuitenkin oli yhteisestä ajan vietosta kyse.

Yhteistyössä