Mies luokkakokoukseen, antaisitteko olla yötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ymmärrä, en kertakaikkiaan. Pitääkö täällä kysyä kaikki vai haetaanko täältä vahvistusta sille, että mies ei voi lähteä tai jäädä yöksi, kun palstalaiset on suurin osa samaa mieltä?

Oletteko niin epävarmoja itsestänne ja suhteestanne, että mies ilman muuta menisi pettämään?

Tiedän mieheni sekasaunoneen ja ihan alastikin, eihän sitä uikkarit jalassa saunaan mennä. Mikä sauna se silloin olisi? Minua ei heilauta pätkääkään suuntaan tai toiseen, jos siellä olisi exiä/ex-panoja. Ja jos miehestäni tuntuisi siltä, että hänen pitäisi hairahtua, niin siitä vain. Ei se minulta ole millään tavalla pois eikä se minun häpeäni olisi.

Siis et välittäisi jos miehesi pettäis?

Minä olen epävarma itsestä, miehestä ja suhteesta, siksi en luota.

[QUOTE="sini";27922865]Siis et välittäisi jos miehesi pettäis?

Minä olen epävarma itsestä, miehestä ja suhteesta, siksi en luota.[/QUOTE]

Sanoinko niin?

Miksi olet? Tunnetko itsesi turvalliseksi suhteessa (tosin tuosta voisi päätellä, että et). Miksi sinä jatkat suhdetta, jos olet epävarma miehestä ja ylipäätään koko suhteesta? Sehän on pois sinulta itseltäsi, kun voisit löytää miehen, jonka kanssa voisit olla suhteessa ilman tuota jatkuvaa epävarmuutta kaikesta. Luulisi sellaisen olevan sinullekin helpompaa?

Kyllä kolmekymppinen mies on liian nuori yökyläilemään vieraissa paikoissa. Mitä jos puhelin ei toimikaan jos tulee kova ikävä puolin ja toisin? Seurakin kuulostaa epämääräiseltä. Kuka miehestä siellä vastuun ottaisi jos paikalla on muitakin kolmekymppisiä miehiä, joukossa tyhmyys tiivistyy!

[QUOTE="vierastus";27922405]Ap, astrolabe ja muut jotka eivät "päästäisi" (niiiin absurdi sana kyllä kun on kyse aikuisista ihmisistä!!) miestään tuollaiselle mökille koska siellä voisi tapahtua sopimattomia! Niin kertokaapa mikä järki on olla ihmisen kanssa johon ei luota sama missä se ihminen on? Mä en voisi elää sellaisessa suhteessa. Haluan luottaa ja luotankin mieheeni sama missä hän, hän luottaa myös minuun, emme me muuten olisi yhdessä. Sellainen on mielestäni oikeanlaista rakkautta, missä luottaa toiseen ja on itsekin luottamuksen arvoinen.[/QUOTE]

Sitähän voi rakastaa toista syvästi vaikka toinen on sen luottamuksen monta kertaa pettänyt.
Itse ajattelen, että pystyn kyllä luottamaan ihmisiin, mutta olen havainnut, että ihminen nyt vain on hairahtuvainen...

[QUOTE="sini";27922865]Minä olen epävarma itsestä, miehestä ja suhteesta, siksi en luota.[/QUOTE]
Mun mielestä tämä on huomattavasti suurempi ongelma kuin se, jääkö mies yökylään kavereiden kanssa vai ei.

Olemme yhdessä, koska koen tilanteen helpommaksi näin. Mies petti ja yrittää nyt tsempata, minä senkun olla möllötän. Tietty voisin ottaa eron ja tehdä omasta arjesta sata kertaa raskaamman mitä se on nyt. Nyt mies hoitaa suurin piirtein kaiken. Oon myös erittäin huono tekemään muutoksia. Enkä oikein usko että löytäisinkään uutta kumppania kovin helposti.

[QUOTE="sini";27923063]Olemme yhdessä, koska koen tilanteen helpommaksi näin. Mies petti ja yrittää nyt tsempata, minä senkun olla möllötän. Tietty voisin ottaa eron ja tehdä omasta arjesta sata kertaa raskaamman mitä se on nyt. Nyt mies hoitaa suurin piirtein kaiken. Oon myös erittäin huono tekemään muutoksia. Enkä oikein usko että löytäisinkään uutta kumppania kovin helposti.[/QUOTE]

Luepas kertaalleen, jos toisenkin kerran tämä postauksesi. Mieti, mitä se kertoo sinusta. Kasa tekosyitä ja mukavuushalua, kun mies nyt sitten kuitenkin hoitaa suurinpiirtein kaiken.

Sisua Nainen!

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27922661:
Näin miehen näkökulmasta nuo nuoret naismyyjät ovatkin kyllä yksiä piruja. Aina hymyilemässä riettaasti ja viekoittelevasti. Kyllä minä tiedän, mitä sillä hymyilyllä tavoitellaan, tiedänpä hyvinkin. Pyrinkin aina olemaan vastaamatta moiseen irvokkaaseen elehtimiseen millään tavalla. Pidän naaman norsunvit... siis asiallisena ja pyrin muutenkin osoittamaan, että mielellänihän minä en sinun kanssasi asioi. On toiminut. Onneksi. :|

Sähän voisit myös laittaa mustat lasit silmille ja esittää sokeaa? Näin eivät myyjät alkaisi hymyilemään niin viehkeästi? Tosin sitten saattaisivat alkaa puhumaan kaikenlaisia, ja sekös vasta korvia kuumottaisi... Ymmärrän kyllä että miehenä olo ei ole aina helppoa, varsinkin kun noita naismyyjiä taitaa kuitenkin enemmistö yleensä olla.

Ihan vain kiellän. Tuo risteily-asia on sovittu jo aikoja sitten. Mies ei edes enää kysy voisiko mennä, koska vastaus on selvä.
Eikä mies tykkää jos minä menisin, niin mökille kuin laivallekaan. Eikä minulla ole tarvetta mennäkään laivalle ilman perhettä.

Ihanalta kuulostaa teidän parisuhde <3 Mä en ymmärrä suhdetta, jossa toista kielletään tekemästä jotain. Tai sitä, että haluaa (=alistuu) elää koko elämänsä toisen määräämien sääntöjen mukaan.

Mun mies varmaan kuolisi nauruun jos seisoisin oven suussa tukkeena kun olis lähdössä poikien kaa laivalle tai vaikkapa saunailtaan :D Jos huomais mun olevan tosissani, lätkäsis varmaan eropaperit kouraan.

Saako miehesi käydä harrastuksissa, kavereillaan, baarissa? Saako olla yötä pois kotoa? Vai kiellätkö ne kaiken.

[QUOTE="Vieras";27922449]Eiköhän useimmin ole kyse siitä, että luottanee kyllä mutta fiksusti ohjeistaa olemaan menemättä koska ei kukaan voi olla varma mitä sattuu jos on liikaa humalassa tms. Ei se ole liian ankaraa vaan huolenpitoa suhteesta ja kumppanistaan. Niin monta kertaa on nähty kuinka pettäjä on pahoillaan ja varmasti olisi onnellinen jos toinen asettaisi vähän rajoja.[/QUOTE]

:laugh:

Huolenpito ja kontrolloiminen on vähän eri asia.

Kyllä kolmekymppinen mies on liian nuori yökyläilemään vieraissa paikoissa. Mitä jos puhelin ei toimikaan jos tulee kova ikävä puolin ja toisin? Seurakin kuulostaa epämääräiseltä. Kuka miehestä siellä vastuun ottaisi jos paikalla on muitakin kolmekymppisiä miehiä, joukossa tyhmyys tiivistyy!

Eikö se ole ihan yleisessä tiedossa oleva sääntö, että niin monta minuuttia voi olla kotosalta pois, kuin on ikävuosia? Työpaikka on poikkeus, koska siellä pomo kyllä hoitaa ja vahtii, ettei mitään pääse tapahtumaan.

[QUOTE="Vieras";27921861]Olen tosissani. Mies on seurustellut varmaan joka toisen luokkakaverinsa kanssa, kuten tietty moni muukin "oli yhdessä" helpoin perustein nuoruudessa. :)
Kyllähän se vähän pistää miettimään kuinka helppo siellä olisi tehdä jotain kun alkoholia otetaan ja ollaan kimppasaunassa naisten kanssa. Paino sanalla olisi, en kyllä suuremmin epäile.

Eikö muut tykkää pahaa jos muut naiset näkee miestenne kullin jos menevät saunaan alastomana?[/QUOTE]

Oletteko kovin nuoria vielä? Kun jotkut yläasteaikaiset jutut ovat jotenkin uhkana sinulle?

En olisi sellaisessa suhteessa, jossa toiselta pitäisi pyydellä lupaa menemisiin. Totta kai lasten kanssa menoja pitää sen verran aikatauluttaa, että lapset ovat hoidettu... mutta se on ihan eri asia. Enpä kyllä peiliin pystyisi katsomaan, jos miehen pitäisi minulta lupia kysellä menoilleen. Kaksi tasa-arvoista aikuista päättävät itse omista menoistaan.

Toivottaisin siis hyvää matkaa! Eikä mua kyllä haittaa mieheni kullin näkeminenkään, kyllä tuota kullia ja pyykkilautavatsaa kelpaa esitellä :) Luotan mieheeni, ja uskon että jos hairahtaisi pettämään niin silloin on syytä katsoa molempien peiliin ja miettiä suhdetta vakavasti. En usko sananlaskuun "tilaisuus tekee varkaan", vaan kyllä asiat ovat jollain tasolla pielessä jos pitää mennä pettämään.

[QUOTE="sini";27922585]Liika välinpitämättömyys ja vapauskaan ei tunnu kivalta.[/QUOTE]
Joo, määkin oon ihan rikki kun oon ollu koko päivän yksin kotona, eikä mies ole vieläkään soittanut yhtään tarkistuspuhelua. Mähän saattaisin olla vaikka missä tekemässä vaikka mitä! Välinpitämätön, kylmä paskiainen on kyllä ukko. Jätän sen sian, ansaitsen parempaa.

[QUOTE="vieras";27923140]Eikö se ole ihan yleisessä tiedossa oleva sääntö, että niin monta minuuttia voi olla kotosalta pois, kuin on ikävuosia? Työpaikka on poikkeus, koska siellä pomo kyllä hoitaa ja vahtii, ettei mitään pääse tapahtumaan.[/QUOTE]

Tämä on kyllä pätevä peukalosääntö jota meillä noudatetaan.

[QUOTE="Siis";27923183]Joo, määkin oon ihan rikki kun oon ollu koko päivän yksin kotona, eikä mies ole vieläkään soittanut yhtään tarkistuspuhelua. Mähän saattaisin olla vaikka missä tekemässä vaikka mitä! Välinpitämätön, kylmä paskiainen on kyllä ukko. Jätän sen sian, ansaitsen parempaa.[/QUOTE]

Voi ei,just tajusin että mähän oon kaiket päivät täällä kotona eikä mies koskaan soita muuten vaan, Eikö se välitä musta yhtään???

Minä tässä mietin sopivaa rangaistusta miehelle, kun edes ehdotti niitä viikonlopun pikkujouluja ja pitää niistä edelleen kiinni :/ Passitin 33 minuutiksi jäähypenkille. Jälkkäristä on turha haaveilla vähään aikaan. Onko sopiva rangaistus? Puhelimenkin voisi ottaa viikoksi pois.

Minä tässä mietin sopivaa rangaistusta miehelle, kun edes ehdotti niitä viikonlopun pikkujouluja ja pitää niistä edelleen kiinni :/ Passitin 33 minuutiksi jäähypenkille. Jälkkäristä on turha haaveilla vähään aikaan. Onko sopiva rangaistus? Puhelimenkin voisi ottaa viikoksi pois.

Vähän meni pieleen, se on lasten kanssa se min/ikävuosi. Miesten kanssa se on sek/ikävuosi, eihän sitä nyt mahdottomia pidä odottaa. Kannattaa käyttää rangaistuksia, joihin toisen käsityskyky riittää.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
[QUOTE="vieras";27923242]Vähän meni pieleen, se on lasten kanssa se min/ikävuosi. Miesten kanssa se on sek/ikävuosi, eihän sitä nyt mahdottomia pidä odottaa. Kannattaa käyttää rangaistuksia, joihin toisen käsityskyky riittää.[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="vieras";27923242]Vähän meni pieleen, se on lasten kanssa se min/ikävuosi. Miesten kanssa se on sek/ikävuosi, eihän sitä nyt mahdottomia pidä odottaa. Kannattaa käyttää rangaistuksia, joihin toisen käsityskyky riittää.[/QUOTE]

kiitos tästä! Kyllä se on tosi hyvä, että palstalta saa aina oikeat neuvot.

Yhteistyössä