D
Data kerro
Vieras
Minua kiinnostaisi kovasti Datan näkemys ja mielipide tästä asiasta. Tässä ketjussa ollut Astrolaben kommentti kun taisi olla ensimmäinen huomaamani kommentti, jota Data ei ollut peukuttanut
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minua kiinnostaisi kovasti Datan näkemys ja mielipide tästä asiasta. Tässä ketjussa ollut Astrolaben kommentti kun taisi olla ensimmäinen huomaamani kommentti, jota Data ei ollut peukuttanut
En näe uhkaa noissa tilanteissa. Tiedän kuitenkin astrolaben tunteet eikä minulle ole niin tärkeää mennä noihin tilaisuuksiin. Trekkie ja LAN tapahtumiin mennessä ei olisi ongelmaa. Minua ei kielletä menemästä mutta tiedän että menemällä aiheuttaisin toisessa epävarmuutta ja pahaa mieltä.
Toivottavasti vaimosi on valmis menemään jonkinlaiseen terapiaan asian tiimoilta. Ei ole ihan kauhean terve suhtautuminen toisen harrastuksiin.
Jos Datan harrastuksiin kuuluisi kännäily metsämökeillä tai ulkomaan reissut poikaporukoissa, ei minulla olisi mitään mielenkiintoa suhteeseen hänen kanssaan. Olen itse absolutisti, joka välttelee ihmisiä, mutta tykkää käydä paikoissa yksikseen. En oleta Datalta samaa, mutta mitään ryyppäjäisreissuja en kattelis. LANit, Comic-con, assembly yms. olisivat ok ilman ongelmaa.
Terapian tuomasta avusta en tiedä, jos ongelma on neurologinen?
Luinpa tuon väärin tuon Datan kommentin, lukihäiriötä pukkaa vissiinkin. Katsoin että se olisi ongelma jos hän lähtisi trekkie jne juttuihin.Jos Datan harrastuksiin kuuluisi kännäily metsämökeillä tai ulkomaan reissut poikaporukoissa, ei minulla olisi mitään mielenkiintoa suhteeseen hänen kanssaan. Olen itse absolutisti, joka välttelee ihmisiä, mutta tykkää käydä paikoissa yksikseen. En oleta Datalta samaa, mutta mitään ryyppäjäisreissuja en kattelis. LANit, Comic-con, assembly yms. olisivat ok ilman ongelmaa.
Terapian tuomasta avusta en tiedä, jos ongelma on neurologinen?
Alkuperäinen kirjoittaja hilima pimpanpää;27927210:Lapsissa ja miehissä on vain se ero, että lapseen voi luottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hilima pimpanpää;27927210:Lapsissa ja miehissä on vain se ero, että lapseen voi luottaa.
Ei minuun ainakaan voinut luottaa kaikissa asioissa kun olin lapsi. Jos jätit suklaata pöydälle niin varmasti oli osa vähintään syöty kun takaisin tulit
![]()
En näe uhkaa noissa tilanteissa. Tiedän kuitenkin astrolaben tunteet eikä minulle ole niin tärkeää mennä noihin tilaisuuksiin. Trekkie ja LAN tapahtumiin mennessä ei olisi ongelmaa. Minua ei kielletä menemästä mutta tiedän että menemällä aiheuttaisin toisessa epävarmuutta ja pahaa mieltä.
Muutenkin epäilen että osasyyllisenä ovat raskaushormonit.