Mies luokkakokoukseen, antaisitteko olla yötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei hyvää päivää! Ihan oikeestikko, joku kuvittelee, että tämmösillä sovituilla mökkireissuilla mennään nimenomaan pettämään puolisoitaan parin bissen jälkeen? Eiköhän se oo kuiteskin niin, että se joka pettää, niin se tekee sen kyllä ihan missä vaan ja milloin vaan,ei nyt ainakaan, jos emäntäkin on kovasti kyttäämässä! Se pettäminen kun onnistuu ihan vaikka "ylitöissä" tai "kahvilla" kaverin kanssa.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Ei saisi jäädä yöksi. Miehellä on kotiintuloajat. Arkisin pitää olla kotona viimeistään klo 20.00. Tosin perjantaibonus on siihen puoli tuntia lisää. Saunaillan kunniaksi voisin harkita sitä, että kotiintuloaika olisi vasta klo 21. 30.

Eikä sitten liikaa herkkuja, ja pitäisi muistaa pestä myös korvantaustat.

Meillä mies tietää, että tuollaiset illanvietot ei käy. Olen tosi mustasukkainen ja tulisin varmaan hulluksi tuollaisesta. Meillä useampi lapsi ja muutenkin elämä aika raskasta, joten ei siihen mitään ylimääräisiä stressitekijöitä tarvita.

Joskus aikoinaan itse vietin kyllä yön toisen paikkakunnan metsästysmajalla missä oli luokkakokous. En nyt oikein käsitä sitä että miksi muka se ei olisi ok.

Se on loppujen lopuksi ihan sama onko henkilö pettänyt tai onko epäilyttävä tai onko luuloja vain kumppanin puolelta, pettäminen tapahtuu jos on tapahtuakseen, sitä on turha pähkäillä ja maalailla piruja seinille.

Aika paha luottamuspula suhteessa jos saman katon alla yöpyminen porukalla on jotenkin kauhean iso kynnys. Tosin voihan siinä olla kysymys ihan läheisriippuvaisuudestakin, kumppanin omasta taipuvuudesta pettämiseen moisessa tilanteessa, joten ei uskalla toisenkaan antaa sitten olla moisessa tilanteessa missä on mahdollisuus olemassa teoriassa.

Viimeksi muokattu:
Minua kiinnostaisi kovasti Datan näkemys ja mielipide tästä asiasta. Tässä ketjussa ollut Astrolaben kommentti kun taisi olla ensimmäinen huomaamani kommentti, jota Data ei ollut peukuttanut

En näe uhkaa noissa tilanteissa. Tiedän kuitenkin astrolaben tunteet eikä minulle ole niin tärkeää mennä noihin tilaisuuksiin. Trekkie ja LAN tapahtumiin mennessä ei olisi ongelmaa. Minua ei kielletä menemästä mutta tiedän että menemällä aiheuttaisin toisessa epävarmuutta ja pahaa mieltä.

En näe uhkaa noissa tilanteissa. Tiedän kuitenkin astrolaben tunteet eikä minulle ole niin tärkeää mennä noihin tilaisuuksiin. Trekkie ja LAN tapahtumiin mennessä ei olisi ongelmaa. Minua ei kielletä menemästä mutta tiedän että menemällä aiheuttaisin toisessa epävarmuutta ja pahaa mieltä.

Toivottavasti vaimosi on valmis menemään jonkinlaiseen terapiaan asian tiimoilta. Ei ole ihan kauhean terve suhtautuminen toisen harrastuksiin.

Toivottavasti vaimosi on valmis menemään jonkinlaiseen terapiaan asian tiimoilta. Ei ole ihan kauhean terve suhtautuminen toisen harrastuksiin.

Jos Datan harrastuksiin kuuluisi kännäily metsämökeillä tai ulkomaan reissut poikaporukoissa, ei minulla olisi mitään mielenkiintoa suhteeseen hänen kanssaan. Olen itse absolutisti, joka välttelee ihmisiä, mutta tykkää käydä paikoissa yksikseen. En oleta Datalta samaa, mutta mitään ryyppäjäisreissuja en kattelis. LANit, Comic-con, assembly yms. olisivat ok ilman ongelmaa.

Terapian tuomasta avusta en tiedä, jos ongelma on neurologinen?

Jos Datan harrastuksiin kuuluisi kännäily metsämökeillä tai ulkomaan reissut poikaporukoissa, ei minulla olisi mitään mielenkiintoa suhteeseen hänen kanssaan. Olen itse absolutisti, joka välttelee ihmisiä, mutta tykkää käydä paikoissa yksikseen. En oleta Datalta samaa, mutta mitään ryyppäjäisreissuja en kattelis. LANit, Comic-con, assembly yms. olisivat ok ilman ongelmaa.

Entä jos menee mökille selvinpäin?

Luinpa tuon väärin tuon Datan kommentin, lukihäiriötä pukkaa vissiinkin. Katsoin että se olisi ongelma jos hän lähtisi trekkie jne juttuihin.

[QUOTE="Hippu";27921852]HÄH???! eikös tässä ollut kyse miehestä eikä lapsesta?! "antaisitteko olla yötä..." huh,älä vaan nyt tuota kellekään tutulle ääneen sano :D :D[/QUOTE]

Lapsissa ja miehissä on vain se ero, että lapseen voi luottaa.

[QUOTE="vieras";27927187]Entä jos menee mökille selvinpäin?[/QUOTE]

Jos menee esim. metsästämään tai jotain niin menköön. On sen verran mukavuudenhaluinen kaveri, että en usko lähtevän kovin kauaksi wifi-kantamasta kuitenkaan. Avaruuteenhan tuo mielis eniten. Eipä siinä kai mitään, mutta jos ainoa tarjolla oleva reissu on pelkkä meno Marsiin niin en kyllä tykkää. En mustis, vaan siks, että äijä lähtee kuolemaan jonnekin punaiselle planeetalle ja mie jään hoitamaan lapsia yksin? :p

Alkuperäinen kirjoittaja hilima pimpanpää;27927210:

Ihana yleistys. Ja jälleen kerran käyn antamassa miehelleni iiiison pusun kun tulee töistä. Ikinä ei ole tarvinnut miettiä, ettei häneen vois luottaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hilima pimpanpää;27927210:

:laugh: Ei minuun ainakaan voinut luottaa kaikissa asioissa kun olin lapsi. Jos jätit suklaata pöydälle niin varmasti oli osa vähintään syöty kun takaisin tulit :D

Kyllä "sais" jäähä, mutta jos se mökki on lähellä niin kysyisin haluaako yöllä kyydin kotiin, mies tykkää herätä omasta sängystä ennemmin. Terveen korvan puolelle sanoisin kyllä nätisti, että ei tartte kaiken maailman hutsujen kanssa saunoo (osaa sen jo yksinkin ;) )

Ja jos jää yöksi niin minullapa on sitten tyttöjen ilta :)

[QUOTE="muumimamma";27928019]Terveen korvan puolelle sanoisin kyllä nätisti, että ei tartte kaiken maailman hutsujen kanssa saunoo (osaa sen jo yksinkin ;) )
[/QUOTE]

Tuo olisikin kovin kivasti sanottu lapsuuden tai nuoruuden kavereista. Tulisi varmaan sanottua, että pidäppä lortto pienempää suuta, vaikka omalle vaimolle niin oppisi käyttäytymään.

Tommoiset ongelmat olis varmaan järkevintä selvittää muutoin kuin lakaisemalla maton alle.

[QUOTE="Vieras";27928243]Tuo olisikin kovin kivasti sanottu lapsuuden tai nuoruuden kavereista. Tulisi varmaan sanottua, että pidäppä lortto pienempää suuta, vaikka omalle vaimolle niin oppisi käyttäytymään.[/QUOTE]

Valitettavasti tiedossani on, minkälaisia ihmisiä nämä on joista noin sanoin. Ja tietää miehenikin.

[QUOTE="Vieras";27928259]Tommoiset ongelmat olis varmaan järkevintä selvittää muutoin kuin lakaisemalla maton alle.[/QUOTE]

Minun osaltani ei ole ongelmaa. Katsotaan sitten jos tulee tilanne milloin olisin menossa sellaiseen johon astrolabe ei haluaisi minun menevän. Muutenkin epäilen että osasyyllisenä ovat raskaushormonit.

Meitä on 6 naista yhtä vierasta naista vastaan, että miehen sopii miettiä, kannattaako vaihto :)
Meillä pelaa luotto puolin ja toisin, ilman muuta mies sais mennä luokkakokoukseen ja jäädä yöksi. Saisi jopa mennä sinne yhteissaunaankin.

Tunnen useamman miehen joiden todellakin pitäisi kysyä puolisoiltaan ihan oikea lupa moiseen ja sitä ei välttämättä edes "myönnettäisi". Pidän kaikkia näitä heppuja täysin munattomina luusereina koska suostuvat olemaan vankeina omissa kodeissaan. En edes sääli vaan halveksin. Kuka aikuinen ihminen alistuu toisen kontrolloitavaksi tuolla tavalla?

Yhteistyössä