Minun osaltani ei ole ongelmaa. Katsotaan sitten jos tulee tilanne milloin olisin menossa sellaiseen johon astrolabe ei haluaisi minun menevän. Muutenkin epäilen että osasyyllisenä ovat raskaushormonit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun osaltani ei ole ongelmaa. Katsotaan sitten jos tulee tilanne milloin olisin menossa sellaiseen johon astrolabe ei haluaisi minun menevän. Muutenkin epäilen että osasyyllisenä ovat raskaushormonit.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27921817:Ihan vaan mielenkiinnosta, miksi et hyväksyisi sitä saunomista? Joku näkisi miehesi alasti? Miehesi voisi nähdä jonkun toisen alasti?
Ymmärrän kyllä, jos ei itse pidä sekasaunomisesta (ei se minuakaan kiinnosta), mutta sinänsä minulle on ihan se ja sama, vaikka vaimoni jossain tilaisuudessa sakasaunoisikin. Minun on hyvin vaikea kuvitella saunomisen ns. karkaavan käsistä...
Tunnen useamman miehen joiden todellakin pitäisi kysyä puolisoiltaan ihan oikea lupa moiseen ja sitä ei välttämättä edes "myönnettäisi". Pidän kaikkia näitä heppuja täysin munattomina luusereina koska suostuvat olemaan vankeina omissa kodeissaan. En edes sääli vaan halveksin. Kuka aikuinen ihminen alistuu toisen kontrolloitavaksi tuolla tavalla?
niin muuten eli mekin olemme sitten huoria kerran olemme osallistuneet luokkakokoukseen ja tasan siellä on ollut jonkun toisen mieskin kun miheniäkin oli paikalla.... enpä muuten olis hoksannukaan tätä pointtia.Ja miksi, MIKSI ne entiset luokkakaverit (naiset) on aina huoria jotka sinne tulee vain munaa hakemaan? Minulla jos ois tollaset kekkerit tahtoisin vetää kännit ja musitella menneitä, yhteenkään vanhaan luokkakamuun en halua seota, ihan kuin veljeään panis...
niin muuten eli mekin olemme sitten huoria kerran olemme osallistuneet luokkakokoukseen ja tasan siellä on ollut jonkun toisen mieskin kun miheniäkin oli paikalla.... enpä muuten olis hoksannukaan tätä pointtia.
onko nämä epäilijät sitten niitä jotka kiskoo heti housunsa pois ja levittävät jalkansa kun joku mies vain on näköpiirissä.Millaiselle ihmiselle edes tulee ensimmäisenä mieleen panopippalot kun mies kertoo menevänsä luokkakokoukseen?onko aina paneskeltava jos miehet ja naiset kokoontuu keskenään?
onko nämä epäilijät sitten niitä jotka kiskoo heti housunsa pois ja levittävät jalkansa kun joku mies vain on näköpiirissä.
opcorn:
Varmaan. Munahaukkalauma?
Tunnen useamman miehen joiden todellakin pitäisi kysyä puolisoiltaan ihan oikea lupa moiseen ja sitä ei välttämättä edes "myönnettäisi". Pidän kaikkia näitä heppuja täysin munattomina luusereina koska suostuvat olemaan vankeina omissa kodeissaan. En edes sääli vaan halveksin. Kuka aikuinen ihminen alistuu toisen kontrolloitavaksi tuolla tavalla?
Otsikkoon vastaten: en tietenkään antaisi, miehen kotiintuloaika on klo 20.30. Lisäksi jos lähtee johonkin, niin sillä on pallo jalassa ja sit niittaan sen paitaan kiinni valokuvan perheestä ja alle kirjoitan isolla tussilla, että perheellinen mies, älkää lähestykö. Mies kun on, niin on tietenkin niin onneton ja tahdoton, ettei omia aivojaan pysty käyttämään, vaan on kaiken maailman munahaukkojen vietävissä. Paidan takapuolelle kirjoitan tietysti puhelinnumeroni, johon voi hätätilanteessa soittaa, jos esimerkiksi meinaa tehdä jotain tuhmaa. Lisäksi miehen on soitettava mulle puolen tunnin välein ja kerrottava raporttia tapahtumista. Sit oon ohjeistanu sitä, että jos viisari värähtää väärään suuntaan, ni se loppuu hyvin äkkiä, kun siihen viisarin juureen nippaa täysillä.
Paras keino on käyttää nykyteknologiaa. Puhelinyhteys jatkuvasti auki paikannuksen kera, voisit harkita ehkä videoyhteyttä? 3G-yhteys ei paljoa maksa ja saat reaaliaikaista kuvaa ja ääntä armaan puolisosi retkiltä. Toinen vaihtoehto on vakoojahelikopteri, jos miehesi ei suostu tähän, ne ovat osoittautuneet käytännössä toimiviksi pikku tontuiksi
![]()
Sie oisit vaa mielissäs jos huomaisit tollasen perässäs. :stick: Uusimmessa Scientific Americanissa oli vaa jotain lentokorkeusestoja noille ja että ite tehtynä maksaa jotaa vähä alta 5000 dollaria. Toisaalta vois samalla tsekkaa paljon muutakin, niitä voi hyödyntää moneen.
Tuon kuvassa näkyvän saa muutamalla satasella, mutta se ei käytä 3G-yhteyttä.
Parrot AR.Drone 2.0 on varustettu HD-kameralla ja on yksityisyyden kannalta huolestuttava Hilavitkutin.com
Tämähän olisi kiva yöpöydälle, jos on usein öisin poissa kotoa: Liikesensorilla varustettu herätyskello-valvontakamera - Superkauppa.fi
Otsikkoon vastaten: en tietenkään antaisi, miehen kotiintuloaika on klo 20.30. Lisäksi jos lähtee johonkin, niin sillä on pallo jalassa ja sit niittaan sen paitaan kiinni valokuvan perheestä ja alle kirjoitan isolla tussilla, että perheellinen mies, älkää lähestykö. Mies kun on, niin on tietenkin niin onneton ja tahdoton, ettei omia aivojaan pysty käyttämään, vaan on kaiken maailman munahaukkojen vietävissä. Paidan takapuolelle kirjoitan tietysti puhelinnumeroni, johon voi hätätilanteessa soittaa, jos esimerkiksi meinaa tehdä jotain tuhmaa. Lisäksi miehen on soitettava mulle puolen tunnin välein ja kerrottava raporttia tapahtumista. Sit oon ohjeistanu sitä, että jos viisari värähtää väärään suuntaan, ni se loppuu hyvin äkkiä, kun siihen viisarin juureen nippaa täysillä.
Mitähän hittoa sä tossa nyt yritit sanoa? Luin kahteen kertaan yrittäen ymmärtää sun pointtia mutta nyt sattuu päähän.En tiedä kuinka monesti kieltäminen edes toimii. Sehän luo heti vastakkainasetelman eikä ensimmäisenä tule mieleen että kyse olisi mahdollisesti toisen huonoista kommunikaatiotaidoista. Taktiikkana samaa luokkaa nalkuttamisen kanssa, silti se on totta monessa parisuhteessa. Joskus taas tilanne voi olla niin päin, että toinen puoliso tuntee yrittää saada toista poistumaan kotoaan kavereidensa luokse tai muualle, se on minusta törkeää.
Oikeaoppisesti käytetään minä-viestejä, kerrotaan omista tunteista ja epävarmuudesta eikä päätetä toisen puolesta. Onneksi astrolabe tekee näin, käskeminen saa minut aina vastahankaan vaikka tiedostan että se on puutteeni. Joskus saatan tehdä jotain järjetöntä vain siksi, koska koen itsemääräämisoikeutta loukatun ja asia on kääntynyt valtataisteluksi. En ole niin looginen ja järkevä kuin toivoisin.