Mies luokkakokoukseen, antaisitteko olla yötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun osaltani ei ole ongelmaa. Katsotaan sitten jos tulee tilanne milloin olisin menossa sellaiseen johon astrolabe ei haluaisi minun menevän. Muutenkin epäilen että osasyyllisenä ovat raskaushormonit.

bb_hormones.gif

• Tykkää
Reactions: Data
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27921817:
Ihan vaan mielenkiinnosta, miksi et hyväksyisi sitä saunomista? Joku näkisi miehesi alasti? Miehesi voisi nähdä jonkun toisen alasti?

Ymmärrän kyllä, jos ei itse pidä sekasaunomisesta (ei se minuakaan kiinnosta), mutta sinänsä minulle on ihan se ja sama, vaikka vaimoni jossain tilaisuudessa sakasaunoisikin. Minun on hyvin vaikea kuvitella saunomisen ns. karkaavan käsistä...

Saunominen karkaa käsistä :laugh: hirveet kimppa orgiat? Sitäkö nää lupien miettivät pelkää? Voi jestas!

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Ja miksi, MIKSI ne entiset luokkakaverit (naiset) on aina huoria jotka sinne tulee vain munaa hakemaan? Minulla jos ois tollaset kekkerit tahtoisin vetää kännit ja musitella menneitä, yhteenkään vanhaan luokkakamuun en halua seota, ihan kuin veljeään panis...

Tunnen useamman miehen joiden todellakin pitäisi kysyä puolisoiltaan ihan oikea lupa moiseen ja sitä ei välttämättä edes "myönnettäisi". Pidän kaikkia näitä heppuja täysin munattomina luusereina koska suostuvat olemaan vankeina omissa kodeissaan. En edes sääli vaan halveksin. Kuka aikuinen ihminen alistuu toisen kontrolloitavaksi tuolla tavalla?

Ja sitten nämä rassukka miehet ihan tosissaa naureskelee "parempi tossun alla kuin taivasalla"- vitsiä ja luulee, että on hauskakin juttu, vaikka muut pitää miestä täysin munattomana tapauksena.

Ja miksi, MIKSI ne entiset luokkakaverit (naiset) on aina huoria jotka sinne tulee vain munaa hakemaan? Minulla jos ois tollaset kekkerit tahtoisin vetää kännit ja musitella menneitä, yhteenkään vanhaan luokkakamuun en halua seota, ihan kuin veljeään panis...
niin muuten eli mekin olemme sitten huoria kerran olemme osallistuneet luokkakokoukseen ja tasan siellä on ollut jonkun toisen mieskin kun miheniäkin oli paikalla.... enpä muuten olis hoksannukaan tätä pointtia.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
niin muuten eli mekin olemme sitten huoria kerran olemme osallistuneet luokkakokoukseen ja tasan siellä on ollut jonkun toisen mieskin kun miheniäkin oli paikalla.... enpä muuten olis hoksannukaan tätä pointtia.

Vituttaa tällänen jatkuva nainen on naiselle susi systeemi. Tarpeeks saa paskaa ukoilta niskaan ilman että omakin rotu kääntyy vastaan. Millokn naiset tajua että jos mekin luotaisiin hyvä sisko järjestelmä, me hallittaisiin maailmaa?? :saint:

Minä en ole mieheni holhooja. Hänkään ei ole minun holhooja. Jos jompi kumpi meistä haluaa reissata tms, niin lastenhoidon järjestämällä se onnistuu. Kummankaan ei tarvitse "antaa lupaa mennä luokkakokoukseen, ja olla vielä yötäkin siellä". Se on oma valinta. Olemme olleet yhdessä kaksikymmentä vuotta. On ollut siis kaksikymmentä vuotta aikaa käydä vieraissa ja kaataa parisuhde.

Tunnen useamman miehen joiden todellakin pitäisi kysyä puolisoiltaan ihan oikea lupa moiseen ja sitä ei välttämättä edes "myönnettäisi". Pidän kaikkia näitä heppuja täysin munattomina luusereina koska suostuvat olemaan vankeina omissa kodeissaan. En edes sääli vaan halveksin. Kuka aikuinen ihminen alistuu toisen kontrolloitavaksi tuolla tavalla?

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Ehdotan, että tällaiset vässykät kannattaa palauttaa äidilleen :rolleyes:

En tiedä kuinka monesti kieltäminen edes toimii. Sehän luo heti vastakkainasetelman eikä ensimmäisenä tule mieleen että kyse olisi mahdollisesti toisen huonoista kommunikaatiotaidoista. Taktiikkana samaa luokkaa nalkuttamisen kanssa, silti se on totta monessa parisuhteessa. Joskus taas tilanne voi olla niin päin, että toinen puoliso tuntee yrittää saada toista poistumaan kotoaan kavereidensa luokse tai muualle, se on minusta törkeää.

Oikeaoppisesti käytetään minä-viestejä, kerrotaan omista tunteista ja epävarmuudesta eikä päätetä toisen puolesta. Onneksi astrolabe tekee näin, käskeminen saa minut aina vastahankaan vaikka tiedostan että se on puutteeni. Joskus saatan tehdä jotain järjetöntä vain siksi, koska koen itsemääräämisoikeutta loukatun ja asia on kääntynyt valtataisteluksi. En ole niin looginen ja järkevä kuin toivoisin.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Sellainenkin kanta, että osalla naisia tai miehiä se kiukku ja harmistus saattaa tulla ihan siitä kun itekkin tekis mieli päästä, eli oikeestaan kateudesta. Ite oon ainakin sellainen, että tykkään mennä ja käydä, niin sitten jos toinen menee, eikä ite pääse ne se sillain vähän ketuttaa, en tietty kiellä menemästä, enkä mitään sellaista, mutta se on vaan sellainen jännä tunne, siis sinänsä ihan älytön, kun esim. tuossa tilanteessahan sinne nyt eivois edes mennä, siis tuossa mökki jutussa, mutta kuitenkin. Höh, vähän hankala selittää, mutta joo jonkun sortin kateutta se on. Sitten asiasta toiseen, en ihan heti usko, että yläaste ikäiset ois käyny missään nakusekasaunassa silloin kouluaikaan, että mitenköhän tuo homma nyt menikään:)

Otsikkoon vastaten: en tietenkään antaisi, miehen kotiintuloaika on klo 20.30. Lisäksi jos lähtee johonkin, niin sillä on pallo jalassa ja sit niittaan sen paitaan kiinni valokuvan perheestä ja alle kirjoitan isolla tussilla, että perheellinen mies, älkää lähestykö. Mies kun on, niin on tietenkin niin onneton ja tahdoton, ettei omia aivojaan pysty käyttämään, vaan on kaiken maailman munahaukkojen vietävissä. Paidan takapuolelle kirjoitan tietysti puhelinnumeroni, johon voi hätätilanteessa soittaa, jos esimerkiksi meinaa tehdä jotain tuhmaa. Lisäksi miehen on soitettava mulle puolen tunnin välein ja kerrottava raporttia tapahtumista. Sit oon ohjeistanu sitä, että jos viisari värähtää väärään suuntaan, ni se loppuu hyvin äkkiä, kun siihen viisarin juureen nippaa täysillä.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Otsikkoon vastaten: en tietenkään antaisi, miehen kotiintuloaika on klo 20.30. Lisäksi jos lähtee johonkin, niin sillä on pallo jalassa ja sit niittaan sen paitaan kiinni valokuvan perheestä ja alle kirjoitan isolla tussilla, että perheellinen mies, älkää lähestykö. Mies kun on, niin on tietenkin niin onneton ja tahdoton, ettei omia aivojaan pysty käyttämään, vaan on kaiken maailman munahaukkojen vietävissä. Paidan takapuolelle kirjoitan tietysti puhelinnumeroni, johon voi hätätilanteessa soittaa, jos esimerkiksi meinaa tehdä jotain tuhmaa. Lisäksi miehen on soitettava mulle puolen tunnin välein ja kerrottava raporttia tapahtumista. Sit oon ohjeistanu sitä, että jos viisari värähtää väärään suuntaan, ni se loppuu hyvin äkkiä, kun siihen viisarin juureen nippaa täysillä.

Paras keino on käyttää nykyteknologiaa. Puhelinyhteys jatkuvasti auki paikannuksen kera, voisit harkita ehkä videoyhteyttä? 3G-yhteys ei paljoa maksa ja saat reaaliaikaista kuvaa ja ääntä armaan puolisosi retkiltä. Toinen vaihtoehto on vakoojahelikopteri, jos miehesi ei suostu tähän, ne ovat osoittautuneet käytännössä toimiviksi pikku tontuiksi :)

ARDrone_Helicopter_iPhone_Robot.jpg

Paras keino on käyttää nykyteknologiaa. Puhelinyhteys jatkuvasti auki paikannuksen kera, voisit harkita ehkä videoyhteyttä? 3G-yhteys ei paljoa maksa ja saat reaaliaikaista kuvaa ja ääntä armaan puolisosi retkiltä. Toinen vaihtoehto on vakoojahelikopteri, jos miehesi ei suostu tähän, ne ovat osoittautuneet käytännössä toimiviksi pikku tontuiksi :)

ARDrone_Helicopter_iPhone_Robot.jpg

Sie oisit vaa mielissäs jos huomaisit tollasen perässäs. :stick: Uusimmessa Scientific Americanissa oli vaa jotain lentokorkeusestoja noille ja että ite tehtynä maksaa jotaa vähä alta 5000 dollaria. Toisaalta vois samalla tsekkaa paljon muutakin, niitä voi hyödyntää moneen.

Sie oisit vaa mielissäs jos huomaisit tollasen perässäs. :stick: Uusimmessa Scientific Americanissa oli vaa jotain lentokorkeusestoja noille ja että ite tehtynä maksaa jotaa vähä alta 5000 dollaria. Toisaalta vois samalla tsekkaa paljon muutakin, niitä voi hyödyntää moneen.

Tuon kuvassa näkyvän saa muutamalla satasella, mutta se ei käytä 3G-yhteyttä.

Parrot AR.Drone 2.0 on varustettu HD-kameralla – ja on yksityisyyden kannalta huolestuttava — Hilavitkutin.com

Voi tsiisus! :laugh: :laugh: :laugh:

En tiedä kuinka monesti kieltäminen edes toimii. Sehän luo heti vastakkainasetelman eikä ensimmäisenä tule mieleen että kyse olisi mahdollisesti toisen huonoista kommunikaatiotaidoista. Taktiikkana samaa luokkaa nalkuttamisen kanssa, silti se on totta monessa parisuhteessa. Joskus taas tilanne voi olla niin päin, että toinen puoliso tuntee yrittää saada toista poistumaan kotoaan kavereidensa luokse tai muualle, se on minusta törkeää.

Oikeaoppisesti käytetään minä-viestejä, kerrotaan omista tunteista ja epävarmuudesta eikä päätetä toisen puolesta. Onneksi astrolabe tekee näin, käskeminen saa minut aina vastahankaan vaikka tiedostan että se on puutteeni. Joskus saatan tehdä jotain järjetöntä vain siksi, koska koen itsemääräämisoikeutta loukatun ja asia on kääntynyt valtataisteluksi. En ole niin looginen ja järkevä kuin toivoisin.
Mitähän hittoa sä tossa nyt yritit sanoa? Luin kahteen kertaan yrittäen ymmärtää sun pointtia mutta nyt sattuu päähän.

Sulla ei kyllä ole ihan kaikki muumit laaksossa, ei millään pahalla. Tai sanotaanko ystävällisemmin että olet ns. erikoinen tapaus.

Yhteistyössä