Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joskus aikoinaan itse vietin kyllä yön toisen paikkakunnan metsästysmajalla missä oli luokkakokous. En nyt oikein käsitä sitä että miksi muka se ei olisi ok.
Se on loppujen lopuksi ihan sama onko henkilö pettänyt tai onko epäilyttävä tai onko luuloja vain kumppanin puolelta, pettäminen tapahtuu jos on tapahtuakseen, sitä on turha pähkäillä ja maalailla piruja seinille.
Aika paha luottamuspula suhteessa jos saman katon alla yöpyminen porukalla on jotenkin kauhean iso kynnys. Tosin voihan siinä olla kysymys ihan läheisriippuvaisuudestakin, kumppanin omasta taipuvuudesta pettämiseen moisessa tilanteessa, joten ei uskalla toisenkaan antaa sitten olla moisessa tilanteessa missä on mahdollisuus olemassa teoriassa.
Mitähän hittoa sä tossa nyt yritit sanoa? Luin kahteen kertaan yrittäen ymmärtää sun pointtia mutta nyt sattuu päähän.
Sulla ei kyllä ole ihan kaikki muumit laaksossa, ei millään pahalla. Tai sanotaanko ystävällisemmin että olet ns. erikoinen tapaus.
Alkuperäinen kirjoittaja mä en kestä;27921822:HAHAHApitääkö aikuisen miehen todella anoa lupaa vaimolta yöpyä kaverin mökillä? ootko sä miehes äiti?
Tunnen useamman miehen joiden todellakin pitäisi kysyä puolisoiltaan ihan oikea lupa moiseen ja sitä ei välttämättä edes "myönnettäisi". Pidän kaikkia näitä heppuja täysin munattomina luusereina koska suostuvat olemaan vankeina omissa kodeissaan. En edes sääli vaan halveksin. Kuka aikuinen ihminen alistuu toisen kontrolloitavaksi tuolla tavalla?
Jos Datan harrastuksiin kuuluisi kännäily metsämökeillä tai ulkomaan reissut poikaporukoissa, ei minulla olisi mitään mielenkiintoa suhteeseen hänen kanssaan. Olen itse absolutisti, joka välttelee ihmisiä, mutta tykkää käydä paikoissa yksikseen. En oleta Datalta samaa, mutta mitään ryyppäjäisreissuja en kattelis. LANit, Comic-con, assembly yms. olisivat ok ilman ongelmaa.
Terapian tuomasta avusta en tiedä, jos ongelma on neurologinen?
Mitähän hittoa sä tossa nyt yritit sanoa? Luin kahteen kertaan yrittäen ymmärtää sun pointtia mutta nyt sattuu päähän.
Sulla ei kyllä ole ihan kaikki muumit laaksossa, ei millään pahalla. Tai sanotaanko ystävällisemmin että olet ns. erikoinen tapaus.
Data itse toi keskusteluun sen, että voisi mennä, mutta sitten huomioidakseen kumppaniaan ei mene. Data on käsittääkseni tyytyväisempi tällaiseen puolisoon, joka välttelee mm.baari-iltoja ja jääkin sitten mieluusti kotiin itsekin. Kotona kuitenkin viisi lastakin ja kuudes tulossa, joten jo tällaiset perhemuotovalinnat rajoittavat aikuisten mahiksia mennä.
Jos Data olisi halunnut raisun bilehileen ja vapauden riekkua mahdollisimman usein itsekin niin miksi hemmetissä nai absolutisti-autistin? En salaillut itsestäni mitään ja mielipiteeni vuosien myötä varmaan käyneet selviksi. Tai jos vapautta rajoitan liikaa, niin liitostahan pääsee pois. On väärin esittää asia mustavalkoisesti, että minä olen komenteleva pirttihirmu, jos miehellä ei edes oikeasti ole haluja mennä. Voihan se olla kruununkiillotusta Datalta, että huomioi vaimoa kun ei mene,vaikka tuota tod.näk.ei sais lähtemään kuitenkaan, vaikka miten houkuttelis.
Paidan takapuolelle kirjoitan tietysti puhelinnumeroni, johon voi hätätilanteessa soittaa, jos esimerkiksi meinaa tehdä jotain tuhmaa.
Data itse toi keskusteluun sen, että voisi mennä, mutta sitten huomioidakseen kumppaniaan ei mene. Data on käsittääkseni tyytyväisempi tällaiseen puolisoon, joka välttelee mm.baari-iltoja ja jääkin sitten mieluusti kotiin itsekin. Kotona kuitenkin viisi lastakin ja kuudes tulossa, joten jo tällaiset perhemuotovalinnat rajoittavat aikuisten mahiksia mennä.
Jos Data olisi halunnut raisun bilehileen ja vapauden riekkua mahdollisimman usein itsekin niin miksi hemmetissä nai absolutisti-autistin? En salaillut itsestäni mitään ja mielipiteeni vuosien myötä varmaan käyneet selviksi. Tai jos vapautta rajoitan liikaa, niin liitostahan pääsee pois. On väärin esittää asia mustavalkoisesti, että minä olen komenteleva pirttihirmu, jos miehellä ei edes oikeasti ole haluja mennä. Voihan se olla kruununkiillotusta Datalta, että huomioi vaimoa kun ei mene,vaikka tuota tod.näk.ei sais lähtemään kuitenkaan, vaikka miten houkuttelis.
Ei minuun ainakaan voinut luottaa kaikissa asioissa kun olin lapsi. Jos jätit suklaata pöydälle niin varmasti oli osa vähintään syöty kun takaisin tulit
![]()
Voihan se olla kruununkiillotusta Datalta, että huomioi vaimoa kun ei mene,vaikka tuota tod.näk.ei sais lähtemään kuitenkaan, vaikka miten houkuttelis.