V
"vieras"
Vieras
Hauska kysymys ap:llä. Aivan kuin olisi pikkulapsi menossa luokkakokoukseen kun kysyy että "antaisitteko luvan"..
Miksi miehen pitäisi vaimolta kysyä lupaa?? Aikuinen ihminen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä, tämäpä se juuri on. Minunkin mies kun Tenolle kesäisin lähtee, niin siellä kyllä pyydetään ihan eri vonkaleita kuin niitä lohia. Puhumattakaan moottoripyöräreissuista, siellä ei hevosvoimat jalkojen välissä surraile vaan kaikenlaiset naiset joista mies menee sekaisin kun en ole vahtimassa. Pikkujoulut, laivaristeilyt, Tallinna, Thaimaa, luokkakokoukset, Siwan kassa, Teboilin myyjä, työterveyslääkäri, toimiston siivooja, ylityöt, automatkat (siinä voi antaa suihin samalla kun ajaa), kaikki, SIIS KAIKKI ovat uhkatekijöitä!
Mä oon ollu Makuunissa töissä, ja meitä pomo muistutti että muistaakaa sitten myös naisille hymyillä ja puhua vaikka mies hoitaisikin asioinnin. Kuulemma tullut muutamia perheriitoja kun Makuunin myyjät ovat "liian iloisena" hymyilleet miesasiakkaille![]()
paras ketju taas aikoihin!![]()
No mä en antais. Luokkakokous esim. ravintolassa olis eri asia. Ja saunaan ei olisi mitään asiaa.
Mä en anna miehen mennä risteilyllekään ilman mua.
Mä oon ollu Makuunissa töissä, ja meitä pomo muistutti että muistaakaa sitten myös naisille hymyillä ja puhua vaikka mies hoitaisikin asioinnin. Kuulemma tullut muutamia perheriitoja kun Makuunin myyjät ovat "liian iloisena" hymyilleet miesasiakkaille![]()
Ihan vain kiellän. Tuo risteily-asia on sovittu jo aikoja sitten. Mies ei edes enää kysy voisiko mennä, koska vastaus on selvä.
Eikä mies tykkää jos minä menisin, niin mökille kuin laivallekaan. Eikä minulla ole tarvetta mennäkään laivalle ilman perhettä.
Ihan vain kiellän. Tuo risteily-asia on sovittu jo aikoja sitten. Mies ei edes enää kysy voisiko mennä, koska vastaus on selvä.
Eikä mies tykkää jos minä menisin, niin mökille kuin laivallekaan. Eikä minulla ole tarvetta mennäkään laivalle ilman perhettä.