Mies luokkakokoukseen, antaisitteko olla yötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hauska kysymys ap:llä. Aivan kuin olisi pikkulapsi menossa luokkakokoukseen kun kysyy että "antaisitteko luvan".. :) Miksi miehen pitäisi vaimolta kysyä lupaa?? Aikuinen ihminen.

[QUOTE="Vieras";27922449]Eiköhän useimmin ole kyse siitä, että luottanee kyllä mutta fiksusti ohjeistaa olemaan menemättä koska ei kukaan voi olla varma mitä sattuu jos on liikaa humalassa tms. Ei se ole liian ankaraa vaan huolenpitoa suhteesta ja kumppanistaan. Niin monta kertaa on nähty kuinka pettäjä on pahoillaan ja varmasti olisi onnellinen jos toinen asettaisi vähän rajoja.[/QUOTE]

Mä ainakin ottaisin loukkauksena ja epäluottamuksen osoituksena, jos mies alkaisi mua ohjeistaa bileisiin lähtiessäni, saati asettamaan rajoja. Kyllä mä osaan juoda niin ettei tule tehdyksi tyhmyyksiä. Tiedän siviilisäätyni ja tunnen moraalikäsitykseni myös humalassa.

Kyllä, tämäpä se juuri on. Minunkin mies kun Tenolle kesäisin lähtee, niin siellä kyllä pyydetään ihan eri vonkaleita kuin niitä lohia. Puhumattakaan moottoripyöräreissuista, siellä ei hevosvoimat jalkojen välissä surraile vaan kaikenlaiset naiset joista mies menee sekaisin kun en ole vahtimassa. Pikkujoulut, laivaristeilyt, Tallinna, Thaimaa, luokkakokoukset, Siwan kassa, Teboilin myyjä, työterveyslääkäri, toimiston siivooja, ylityöt, automatkat (siinä voi antaa suihin samalla kun ajaa), kaikki, SIIS KAIKKI ovat uhkatekijöitä!

Mä oon ollu Makuunissa töissä, ja meitä pomo muistutti että muistaakaa sitten myös naisille hymyillä ja puhua vaikka mies hoitaisikin asioinnin. Kuulemma tullut muutamia perheriitoja kun Makuunin myyjät ovat "liian iloisena" hymyilleet miesasiakkaille :D

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="vieras";27922149]NIIIIIH, mutta mökeillä on aina mörköjä ja ties mitä deeeemoneita, ainakin elokuvissa ne örkit aina lahtaa ne mökkiläiset, että miettikäästen nyt vähän, voipi olla entinen ukko kun mökille menee.[/QUOTE]

Lisäys, teltat ne vasta hirmuja paikkoja onkin, joku ölli tulee ja vie tai ainakin joku himomurhari, että silleen.

[QUOTE="Vieras";27922449]Eiköhän useimmin ole kyse siitä, että luottanee kyllä mutta fiksusti ohjeistaa olemaan menemättä koska ei kukaan voi olla varma mitä sattuu jos on liikaa humalassa tms. Ei se ole liian ankaraa vaan huolenpitoa suhteesta ja kumppanistaan. Niin monta kertaa on nähty kuinka pettäjä on pahoillaan ja varmasti olisi onnellinen jos toinen asettaisi vähän rajoja.[/QUOTE]

Höpöhöpö. Silloin ei vain pysty täysin luottamaan, jos ajattelee että tuolla tavalla voi vaan sattua humalassa. Itse en sellaisessa parisuhteessa olisi jossa ajattelisin että miehelleni voisi "sattua" tuolla tavalla humalassa. En näe oikein järkeä sellaisessa. Siinähän kyseenalaistetaan myös miehen rakkaus itseään kohtaan.

Meillä ei kyl ole kyse tosta, mies ei juo mitään vaan töpeksii ihan selvin päin. Toisaalta ite kyllä tykkäisin jos mies olisi vähän enemmän mun mökkireissuja vastaan. Liika välinpitämättömyys ja vapauskaan ei tunnu kivalta.

[QUOTE="Lucy";27922622]Miksi et? Miten voit estää sen tai miksi estät sen? Laitatko käsiraudoilla kiinni vai oletko sellainen joka jäkättää, mököttää ja nalkuttaa, niin kauan että toinen luovuttaa.[/QUOTE]

Ihan vain kiellän. Tuo risteily-asia on sovittu jo aikoja sitten. Mies ei edes enää kysy voisiko mennä, koska vastaus on selvä.
Eikä mies tykkää jos minä menisin, niin mökille kuin laivallekaan. Eikä minulla ole tarvetta mennäkään laivalle ilman perhettä.

Mä oon ollu Makuunissa töissä, ja meitä pomo muistutti että muistaakaa sitten myös naisille hymyillä ja puhua vaikka mies hoitaisikin asioinnin. Kuulemma tullut muutamia perheriitoja kun Makuunin myyjät ovat "liian iloisena" hymyilleet miesasiakkaille :D

Näin miehen näkökulmasta nuo nuoret naismyyjät ovatkin kyllä yksiä piruja. Aina hymyilemässä riettaasti ja viekoittelevasti. Kyllä minä tiedän, mitä sillä hymyilyllä tavoitellaan, tiedänpä hyvinkin. Pyrinkin aina olemaan vastaamatta moiseen irvokkaaseen elehtimiseen millään tavalla. Pidän naaman norsunvit... siis asiallisena ja pyrin muutenkin osoittamaan, että mielellänihän minä en sinun kanssasi asioi. On toiminut. Onneksi. :|

Minä en kyllä antaisi, kerran päästi ja oli juonut ainakin puolikkaan ykkösoluen, en tiedä mistä oli saanut, itse kieltäydyin moisia ostamasta, onneksi on tarkka nenä *nyökyttelee tyytyväisenä* Kyllä rapsahti siitä kaksiviikkokotiarestistia ja puhelimenki otin pois sekä viikkorahat menetti. Muutenkin on tapana ratsata mieheen puhelin aina kun kotiin tulee ja jos se ilalla soi, minä vastaan siihen. Pari kertaa miehen naispuolinen pomo on soittanut ja ihmetellyt kun minä firman puhelimeen vastaan. Onneksi ymmärtää kun sanon että pitää tarkastaa ettei kaikenlaiset lumput soittele

Mun mies pääsee nykyään työpaikkansa pikkujouluihin, kun vaihto sellaseen työhön jossa ei ole yhtään naista. Paitsi kerran en päästäny, kun olisvat menneet yleiseen ravintolaan ja siellähän on naisiakin kai. Vanhassa työpaikassa oli muutamia sihteerikköjä, joten sillon ei ollut puhettakaan että olis pikkujouluihin menny.

Mä käyn yleensä kaupassakin just noitten hymyilevien kassatyttöjen takia. Ois kauheeta jos mies ei tuliskaan kauppareissulta kotiin vaan eksyis jonkun kassa mukaan.

Autoki piti ostaa, kun tota meidän bussilinjaa ajaa yleensä nainen. Enhän mä ny voinu miestä sen kyytiin päästää.

Se mua ärsyttää, kun miehen siskon miehen sisko (sinkku) tulee monesti yhtä aikaa syömään kun me ollaan siellä syömässä. En ole vielä keksinyt millä sen kieltäis?

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
En ymmärrä, en kertakaikkiaan. Pitääkö täällä kysyä kaikki vai haetaanko täältä vahvistusta sille, että mies ei voi lähteä tai jäädä yöksi, kun palstalaiset on suurin osa samaa mieltä?

Oletteko niin epävarmoja itsestänne ja suhteestanne, että mies ilman muuta menisi pettämään?

Tiedän mieheni sekasaunoneen ja ihan alastikin, eihän sitä uikkarit jalassa saunaan mennä. Mikä sauna se silloin olisi? Minua ei heilauta pätkääkään suuntaan tai toiseen, jos siellä olisi exiä/ex-panoja. Ja jos miehestäni tuntuisi siltä, että hänen pitäisi hairahtua, niin siitä vain. Ei se minulta ole millään tavalla pois eikä se minun häpeäni olisi.

Noniin, siellä vanhat luokkatoverit harrastaa kimppakivaa ja miehesikin varmasti pääsee kokeilemaan että mitenkäs se Lissun pimpsa on löystyny vuosien saatossa, onko vielä yhtä tiukka kuin silloin kun neitsyytensä toisilta veivät.

Yhteistyössä