mies kilahti taas, hyvää joulua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miiru

Vieras
Olimme vanhempieni luona koko perhe viettämässä joulua kuten yleensä. Kaikki meni hyvin kunnes tänään hyvinkin tempperamenttinen mieheni sai taas hepulin. Olimme lähdössä kotiin, päivän etuajassa kuin olimme sopineet, hän vain päätti että lähdemme, heti kuin hän itse oli päättänyt plystation 3:n pelaamisen...
Rupesi pakkkaamaan ja riehumaan lapsille, nyt lähdetään... Hetken päästä, ja oikeasti, vain hetken päästä, ilman varoitusta hän rupesi huutamaan äidilleni ja haistattelemaan äitiäni, sitten huusi hänelle että sulla ei sitten ole enää mitään asiaa meille, otti auton ja lähti menemään.

Täällä siis olen kahden pienen lapsen kanssa n. 60 km:n päässä kotoa ja ihmettelen miten päätään kotiin. Isälläni siis vain 3 paikkainen paku ja sisikonpoikani menossa siinä kyydissä täysin päinvastaiseen suuntaan...
oikeasti mietin mitä nyt tehdä?

ehkä parempi oikeasti että jäät sinne, ja otat selvää mistä miehelläs tuulee, oliko äitisi kanssa menny miehelläs sukset ristiin jouluna jotenki vai mistä alko huutaa jne?
Sitten vielä se et lapsille nuin arvaamaton isä ei tee hyvää mut isähän se silti on...hmm

ekana tulee mieleen kuinka järkyttyneitä sun lapses on..entiedä minkä ikäisiä, mutta ei kai kukaan lapsi voi tollasta käytöstä lunkisti ottaa. Mun mielestä sä oot nyt ihan rauhassa ite, mietit mitä kannattaa tehdä ja teet. Kuten vaikka heitä mokoma ukko pihalle. Aika p***an tempun teki. Pidä vaan lapset kaiken ulkopuolella. HALI

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jäätte sinne vanhempiesi luokse tietysti. minä en ainakaan kotiin menisi kun tuollainen ukko siellä..

Näinpä.
Onko ukko useinkin tollanen, tai muuten kiree ja ärtyisä?
Tiedostaako se itse nämä asiat ja onko se halukas pääsemään niistä eroon, vaikka ulkopuolisella avulla?

Jos ei, niin varmaan kannattaa miettiä, mille sitä itsensä ja lapsensa altistaa..

kannattaa varmaa jäähä sinne täks yöks, kello kumminki jo puol yks. Lapset kumminki viel pienii ja ne tarvii unta. Huomenna sitten bussilla tai junalla kotia, saa mieski vähä miettii tekosiaan... :hug:

Ei hyvää päivää....mikäs minä olen muiden ihmissuhteita neuvomaan, mutta kyllä olis itsellä ero lähellä vastaavassa tilanteessa. Näin aluksi sun kannattais ehkä jäädä sinne mummolaan yöksi vai kuinka? Teillähän on siellä lapsillekin kaikki tarvittava, kun olette siellä useamman päivän jo olleet. Katsot sitten huomenna, ottaako mies yhteyttä tai miten nyt asia eteneekään. Siis jotain ongelmaa nyt selvästi sun miehellä on, onko se aiemmin tehnyt vastaavaa? Mitä se tekee jälkeenpäin? Pyytää anteeksi? Tai no, jos hoitamattomia / käsittelemättömiä esim. mielenterveysongelmia on, niin ei ne anteeksipyytämällä yleensä lopu...

niin. mieli tekis jäädä, mutta vanhemmilla on jotenkin rankan tuntuista, siskoni, eli heidän esikoisensa kuoli tasan 7 vuotta sitten, on jotenkin tungettelevan oloista. Sitä vartenkin hävettää niin hirveesti heidän pulesta.

Jäät vanhempiesi luokse. Ainakaan minä en tuollaisen miehen luokse en palaisi. Ei temperamentti ole mikään syy käyttäytyä kuin idiootti. Yksään mies ei haistattelisi kyllä mun äidilleni, sellaista ääliötä en katselisi hetkeäkään. Ja tuo ilman syytä lapsille meuhkaaminen... :o Ei kuulosta hyvältä alkuunkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja miiru:
niin. mieli tekis jäädä, mutta vanhemmilla on jotenkin rankan tuntuista, siskoni, eli heidän esikoisensa kuoli tasan 7 vuotta sitten, on jotenkin tungettelevan oloista. Sitä vartenkin hävettää niin hirveesti heidän pulesta.

Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

Täh? Eix teen alunperinkin pitäny olla siellä huomiseen? Ja onhan se ollu sunkin sisko, joka kuoli. Ei se oo sun syy jos sun ukko ei osaa käyttäytyä. Miks sä tunnet olos siellä nyt yhtäkkiä tungettelevaksi? Ja kui se ukko sun äidille haistatteli?

Mistä se kilahti :o Peli ei mennyt läpi vai?
Minkä ikäisiä teidän muksut on? Onko pitkä kotimatka?
Mä varmaan jäisin sinne vanhempien luokse yöksi ja miettisin jatkoa aamulla.

Temperamentti.. siis persoonallisuushäiriö lähinnä miehesi tapauksessa. Minkälainen vammainen mies jättää vaimonsa ja perheensä noin..
Vitsi mikä mies.. Ei tosiaan pitäisi sellaisen saada lapsia :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

sinuna en tollaista murehtisi ap... koska teiänhän alunperin piti olla siel se yks päivä viel..ni tuskin se yks päivä siin rasittaa yhtään enempää:). Ja minä en olisi tollaisen miehen kanssa joka "raivostuu" ilman syytä, ja viel vanhemmilleni! Jätä se jos ei huomenna oma-aloitteisesti osaa pyytää vanhemmiltasi anteeksi! :o

Yhteistyössä