Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pettäjä;28247684:Pettäjän sääntö numero yksi:
Kiellä. Kaikki. Aina.
Vaikka jäisit rysän päältä kiinni panemasta toista, niin kiellä..
no mun mielestä noi asiat ei kyllä hirveen hyvältä kuulosta. Mua aikanaa exä petti vähän yli puolen vuoden ajan ennen kun erottiin ja juurikin nuo kaikki sun mainitsemat asiat alko esiintyä, puhelin oli aina mukana (jopa saunaan mennessä se oli pesuhuoneessa niin että mies näki sen koko ajan) se oli äänettömällä koko ajan. Jos mies lähti ulos niin aina, siis aina puhu puhelua jonkun kanssa. Tuli kaikenlaisia menoja "kavereitten" kanssa ja jos satuin näkeen sen kaverin kenen kans olis esim. lähdössä laivalle niin oli joku syy miks siitä ei saanu sillon ääneen puhua. Aina loppuvaiheessa kun aloin epäillä jotain ja kysyin niin selitys kyllä löyty. Mulla meni tosi pitkään etten tietosesti epäilly pettämistä, jostain se vaan alko tulla et kaikki ei oo kunnossa. Ja kun joku sano että jos seksiä on niin ei oo hätää, meillä sitä kyllä oli ihan yhtä usein kun ennenkin (keskimäärin 5 kertaa viikossa) eli ei näkynyt siellä puolella kyllä.
Toi on niin väärin ettei voi myöntää kun suoraan kysytään vaan pakko vielä siinäkin vaiheessa valehdella ja keksiä kaiken maailman syitä ja toi kyyläks syyttely alko meilläkin ja olin vainoharhainen ja hullu ym. Luulis et se pettäminen olis jo ihan tarpeeks paha juttu että vielä valehdellakin pitää kun suoraan kysytään.
Hei ap, minustakin kuulostas sille, että kyseessä voisi olla joku ihan miehesi työkaveri, joka nyt vaan olisi nainen. Ja miehesi ei todennäköisesti kerro sinulle asiasta/poistelee viestejä ja puheluja, koska ajattelee sinun olevan mustasukkainen? siis itselläni on miespuolinen ystävä, joka on vain ystävä. Alettuani seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, oli hän todella mustasukkainen ystävästäni, jonka olin tuntenut jo lapsesta asti eli ennen häntä.En minäkään puhunut puhelimessa aluksi ystäväni kanssa mieheni kuullen, ja baarissakin joskus nähtiin, mutta en kertonut miehelle olleeni ystäväni kanssa, ellei kysynyt. Nyt nämä kaksi ovat vihdoin tutustuneet, ja mieheni uskoo, ettei ole mikään romanttinen ystävä.
Hehee. Et taida itse olla facebookissa? Miten sieltä sun mielestä näkee, että "joku on käynyt katsomassa mun sivuja"?